Taas viikonloppuna tuli todistettua kuinka teiniangstit eivät osaa käyttäytyä. Tammerfesteillä oli porukkaa pilvin pimein ja luonnollisesti taksitolpalla jonot olivat aamuyön tunteina venyneet kymmenien metrien mittaisiksi. Oli siinä sitten kolmen hengen seurue, joka kaikessa rauhassa jonotti, kunnes yksi heistä päätti käydä kysymässä jonon etupäässä olevilta ihmisiltä, että josko kenelläkään olisi sama suunta ja että voisiko tulla samaan taksiin, niin ei tarvitsisi jonottaa ja saisi kulutkin kätevästi jaettua. Tuloksetta hän kuitenkin palasi hetken kuluttua paikalleen ja seurueen takana seisovat finninaamaiset teiniangstit alkoivat rääpimään päätään kuinka tämä OMALLE PAIKALLEEN palaava henkilö etulee jonossa ja että jonon perälle pitäisi mennä kuten muutkin. Yritettiin kyllä näille valopäille vääntää ratakiskosta, että samaan taksiin kaikki ovat menossa, kun on sama osoitekin ja että alunperin kaikki kolme siinä jonossa seisoivatkin. Ei mennyt jakeluun, sillä taisi olla enemmänkin vikaa ymmärryksessä näillä uhoavilla mammanpojilla. Eivät miltään ruudinkeksijöiltä vaikuttaneet! Onneksi olen kotona hyvän tapakasvatuksen saanut, niin en piitannut moisesta mussuttamisesta, mutta mussutusta enemmän minua häiritsee ihmisten typeryys. Se, että ei ymmärretä sitä, että oli se kaveri siinä jonossa aiemmin ollut tai ei, niin kun hän kerran menee samaan taksiin kavereidensa kanssa, niin mitä hiton väliä sillä on? Eihän hän ota enää yhtään ylimääräistä taksia, kun kerran menee SAMAAN taksiin kavereidensa kanssa? Vaatiiko tämän käsittäminen todellakin niin korkeaa matematiikkaa ja suurta maalaisjärkeä, että sitä ei tunnuta ymmärtävän sitten millään? Eikö muutenkin olisi kannattavaa jakaa takseja samaan suuntaan matkustavien kesken? Säästäisi aikaa ja rahaa ja hermoja, jota kieltämättä kysytään, kun pitää kaikenmaailman pellejen pään aukomista kuunnella jonossa. Pitää olla aikamoinen aasi, että ei käsitä sitä että on ihan sama meneekö siihen taksiin kaksi vai kolme tai jopa neljä ihmistä yhden sijaan. Yhtä monta taksia sitä kuitenkin vaaditaan sen jonon purkamiseen. Eikö?
Taksijonossa tyhmyys tiivistyy!
31
14643
Vastaukset
- siinä on se vaara,,
,,että se pallopää tiitiäinen sattuu samaan taxsiin ???
kävelköön sanon minä !- on väliä, jos
se maksaa puolet taksimaksusta? Kyllä mulle pallopäidenkin raha kelpaa!
Kyllä se vaan tuntuu olevan korkeampaa matematiikkaa joillekin että jos ihmiset menee samaan taksiin mutta jonossa aiemmin heitä niin sehän on kiilaamista.
Itse kerran olin taksijonosta sivussa 3 metriä ja huuletin että onko kukaan menossa samaan suuntaan kuin minä.
Eräs tummempi (ulkomaalainen) mies suuttui minulle ja kuvitteli että olen kiilaamassa häntä. Kutsui sitten minua ties millä sanoilla. vastasin tietysti samalla tavalla takaisin ja eräät suomalaismiehet alkoivat sitten tätä ulkomaalaista maahanmuuttajaa puolustelemaan.
Se oli jopa kummallisempaa kuin se että asia oli korkeampaa matematiikkaa ylipäänsä jollekin.- ......
tummathan ovat tunnetusti tyhmiä.
- Kyllastynyt
...... kirjoitti:
tummathan ovat tunnetusti tyhmiä.
Vaikka meneekin lievasti aiheen vieresta, mutta mihin perustat moisen "absoluuttisen totuuden"? Eipa monet valkoisetkaan tunnu olevan mitaan ruudinkeksijoita. Toisaalta, esittamasi "totuus" kertoo myos sinusta paljon ja voin kertoa, etta ei se ainakaan anna imartelevaa kuvaa.
On se vaan ihme, miten vieraita kansoja ja heidan kayttaytymista selitetaan aina oman kulttuurin nakokulmasta, mutta mitapa sita voisikaan odottaa, jos todennakoisimmin vieraiden kulttuureiden tuntemus rajoittuu tietamykseen Tallinnan edullisimmista viinakaupoista tai maailman katsomiseen sohvalta kasin HK:n sinista imeskellen ja kaljapulloa lutkuttaen.
Huomaatte varmaan, etta meikalaista alkaa pikku hiljaa arsyttamaan, kuinka monet suomalaiset kokevat olevansa niin ylivertaisia muita kansoja kohtaan, vaikka kylla taallakin olisi monella syyta katsoa peilista ja olla pikkasen ennakkoluulottomampi. - guapo-57
Oltiin kaverin kanssa Iisalmessa kymmenen vuotta sitten,otettin huone leirintäalueelta.sitten mentiin keskustaan kaljalle.Muutamassa paikassa käytiin ja puölenyön aikaan huomasin ettei kaveria oo näkynyt tuntiin,no ei muuta kun lähtö nukkumaan mut ekaks piti saada taksi .Torilla taksijono oli aika pitkä ,pari taksia tuli ja autot täyteen,ei paljon kyselty kuka menee minnekin.Kolmas auto tuli ja neljä tyyppiä hyppäs siihen,sitten kuski huutaa mulle että mukaan vaan.vartti ajettiin ja oltiin leirintäaluella ja makso kympin,peräti.Helsingissä halutaan ajaa privaatti taksilla.
guapo-57 kirjoitti:
Oltiin kaverin kanssa Iisalmessa kymmenen vuotta sitten,otettin huone leirintäalueelta.sitten mentiin keskustaan kaljalle.Muutamassa paikassa käytiin ja puölenyön aikaan huomasin ettei kaveria oo näkynyt tuntiin,no ei muuta kun lähtö nukkumaan mut ekaks piti saada taksi .Torilla taksijono oli aika pitkä ,pari taksia tuli ja autot täyteen,ei paljon kyselty kuka menee minnekin.Kolmas auto tuli ja neljä tyyppiä hyppäs siihen,sitten kuski huutaa mulle että mukaan vaan.vartti ajettiin ja oltiin leirintäaluella ja makso kympin,peräti.Helsingissä halutaan ajaa privaatti taksilla.
Kelpais toi systeemi mullekin.
Helsinki, Espoo ja Vantaa taitaa vaan olla sen verran suuri alue että ei voi tuosta vaan hypätä kenen tahansa kanssa samaan taksiin.
Privaattitaksissa on tietysti mm. se etu ettei tarvitse jahkailla kuka maksaa ja mitä.- ylläksellä
Oltiin Sagan edessä porukalla taksijonossa. Meidän edessä oli porukkaa muutaman taksillisen verran, mutta ajallisesti niissä oloissa tais olla jotakin tunnin luokkaa. Meidän takana oli seurue, josta aina pari piti paikkaa kun muut lämmitteli sisätiloissa. Juteltiin tämänkin porukan kanssa niitä ja näitä ja sopivalta porukalta tuntu.
Sitte jono eteni ja meidän edessä oli enää kaksi porukkaa, toinen isompi ja yksinäinen tyttö. Tyttö oli yksin matkalla, olisi mahtunut kyllä kyytiin, mutta oli matkalla erisuuntaan. Takana oleva porukka oli sattumalta menossa samaan suuntaan tytön kanssa. Reiluina luvattiin, että sitten kun taksi tulee, niin kaikki ketkä sopii tytön kanssa samaan taksiin saa mennä.
No pian meidän edessä rupeskin lämmittelemään koko kööri, n. 10..15 henkeä jotka alunperin oli kaikki meidän takana jonossa. Sitten paikalle tuli 2 taksia, tila ja normaali. Koska porukalle oli tytölle oli luvattu ensimmäinen paikalle saapuva taksi ja kyytiin takaa ne ketkä sopii, oletimme että tilataksi oli meille. No ryntäsimme tilataksiin kuten meidän mielestä oli sovittu, mutta nyt tämän yhden tytön kyytiin änkeävä koko 10..15 hengen seurue oli kanssa tulossa samaan tilataksiin.
Pienen sanaharkan jälkeen me kyllä taksilla poistuttiin paikalta, varmaan sen takia, että osa porukasta oli jo kerinnyt miehittää taksin istuimet ennen toisat porukkaa. Huvittavinta tapauksessa on se, että samat ihimiset jotka vielä 15 min olivat kaikki meidän takana, joille puheltiinkin niitä näitä, rupesivat huutaen väittämään meitä etuilijoiksi, ja sanoivat meidän olleen heidän takanaan.
No joka tapauksessa tarina ainakin minulle opetti sen, että sama kuka ja kenen kanssa on menossa mihin päin, niin ohi en päästä ennen kuin taksi on tolpalla. Ei ainakaan pääse syntymään tällaisia väärin käsityksiä, että kukas nyt olikaan ennen ja ketä. - ????
Kyllastynyt kirjoitti:
Vaikka meneekin lievasti aiheen vieresta, mutta mihin perustat moisen "absoluuttisen totuuden"? Eipa monet valkoisetkaan tunnu olevan mitaan ruudinkeksijoita. Toisaalta, esittamasi "totuus" kertoo myos sinusta paljon ja voin kertoa, etta ei se ainakaan anna imartelevaa kuvaa.
On se vaan ihme, miten vieraita kansoja ja heidan kayttaytymista selitetaan aina oman kulttuurin nakokulmasta, mutta mitapa sita voisikaan odottaa, jos todennakoisimmin vieraiden kulttuureiden tuntemus rajoittuu tietamykseen Tallinnan edullisimmista viinakaupoista tai maailman katsomiseen sohvalta kasin HK:n sinista imeskellen ja kaljapulloa lutkuttaen.
Huomaatte varmaan, etta meikalaista alkaa pikku hiljaa arsyttamaan, kuinka monet suomalaiset kokevat olevansa niin ylivertaisia muita kansoja kohtaan, vaikka kylla taallakin olisi monella syyta katsoa peilista ja olla pikkasen ennakkoluulottomampi.Mina ole kulastunut uhteen ja toiseen kun se sana ei mene perille; kaveri, kaveri ala lata mitari paale, saat suoran!
Mittari menee päälle kun sinä vedät koipesi sisään! Se on meidän työaikaa mutta on monella vaikea käsittää, taksinkuljettaja on työssä ja SIITÄ HÄNELLÄ ON OIKEUS SAADA PALKKA, mutta muutamilla se ei mene sen kovan kallon sisään! - Rotu Realisti
Kyllastynyt kirjoitti:
Huomaatte varmaan, etta meikalaista alkaa pikku hiljaa arsyttamaan, kuinka monet suomalaiset kokevat olevansa niin ylivertaisia muita kansoja kohtaan, vaikka kylla taallakin olisi monella syyta katsoa peilista ja olla pikkasen ennakkoluulottomampi.4 valkoista asiaa tummilla on:
-Hampaat
-Silmät
-Kämmenet
-OMISTAJA
- samaa
Olen samaa mieltä, paitsi että nuorten haukkuminen ja että he eivät osaa käyttäytyä on tässä aika turhaa... On niitä jotka ei osaa käyttäytyä ja niitä jotka osaavat.
Itse olen kokenut tuon sinun kohtalosi, kylläkin niin että keski-ikäiset miehet alkoivat motkottamaan takaisin siitä että taas joku nuori kiilaamassa heidän edelleen. Muutenkin kun kuuntelee ihmisten juttuja niin saa käsityksen, että nuoret eivät osaa käyttäytyä, mutta katsokaapas vaikka kaupanjonossa vanhuksia! He saattavat tulla ja etuilla ihan röyhkeästi... Meilläpäin tätä ainakin näkee paljo useammin kuin nuorten etuilua.
Mutta nämä napisijat tuntuvat olevan omien maailmojensa napoja ilman maalaisjärkeä... Antaa heidän valittaa jos heille elämä on niin hankalaa. - tällä viestillä
yhtään mitään ja tiedät itsekin mikä on järkevää ja mikä ei ilman toisten tunnustusta. jos haluat aukoa päätäsi takaisin näille pelleille on vähän heikko tapa suomi24 tsätissä, nvrmind. olisit ottanut valokuvan, muokannu sitä photarilla ja heitelly ympäri kaupunkia teksteillä: "harrastin homoseksiä".
- että näin...
Täysin samaa mieltä. Mä olen itse sellaiselta paikkakunnalta kotoisin jossa aina taksijonon ensimmäinen huutaa (niin kovaa että kuuluu jonon hännille asti) oman kaupunginosan mihin menee ja kysyy kyytiin porukkaa. Näin jonot eivät pääse kasvamaan, ei tule taksijonotappeluita, ei mee kauaa aikaa ja säästää rahaa/hermoja. Loistava käytäntö mun mielestä. Tampereellekkin sama käytäntö ois hyvä. Pari kertaa olen asuinpaikkaani huudellu jonon ekana ollessani ja oon saanu tosi tuimia katseita. Mikä ihme ihmisiä vaivaa.. mut siinä vaiheessa mietin että ei väkisten jos ei kelpaa halvempi kyyti..
- taasen
kysellään vasta sitten,kun on toinen jalka taksissa.Vois varmaan pikkusen aiemmin suunsa avata.
- matkaajatar
taasen kirjoitti:
kysellään vasta sitten,kun on toinen jalka taksissa.Vois varmaan pikkusen aiemmin suunsa avata.
Kimppakyyti on mielestäni monesti huono idea, koska;
1 Vaivalla jonottamaasi taksiin itsensä kiilaava henkilö/henkilöt saattavat olla äänekkäitä maalaisia hömötiaisia joita joudut sitten kuuntelemaan koko matkan kotiin syljen/oksennuksen roiskuessa ja kaljapullojan kaatuillessa takapenkillä. Selitä siinä sitten kuljettajalle että ette ole samaa seuruetta kun laskua roikeista kirjoitetaan..
2 Taksin maksusta muutenkin saattaa helposti tulla ongelma. Muilla kyytiläisillä kun ei monesti maksun ajan koittaessa olekaan rahaa, / heidän pitää lainata sitä joltakulta kaveriltaan / käydä automaatilla. Tiedättehän te arvoisat ihmiset sen, että jos te olette jossain helkkarin kuusessa " ihan vain pikkuisen oikaisseet" että he pääsevät kotiinsa / jatkoille / whatever, ja he ottavat juoksut esim. sieltä automaatilta, niin SINÄ OLET SE JOKA MAKSAA KOKO TAKSIN!
Eli jos luotat hyvään tuuriisi ja olet erittäin rikas niin go for it! Tuollaista ei kyllä oikein Pk- seudulla harrasteta, on enemmänkin maalaisten meininkiä. - pk-seudulla?
matkaajatar kirjoitti:
Kimppakyyti on mielestäni monesti huono idea, koska;
1 Vaivalla jonottamaasi taksiin itsensä kiilaava henkilö/henkilöt saattavat olla äänekkäitä maalaisia hömötiaisia joita joudut sitten kuuntelemaan koko matkan kotiin syljen/oksennuksen roiskuessa ja kaljapullojan kaatuillessa takapenkillä. Selitä siinä sitten kuljettajalle että ette ole samaa seuruetta kun laskua roikeista kirjoitetaan..
2 Taksin maksusta muutenkin saattaa helposti tulla ongelma. Muilla kyytiläisillä kun ei monesti maksun ajan koittaessa olekaan rahaa, / heidän pitää lainata sitä joltakulta kaveriltaan / käydä automaatilla. Tiedättehän te arvoisat ihmiset sen, että jos te olette jossain helkkarin kuusessa " ihan vain pikkuisen oikaisseet" että he pääsevät kotiinsa / jatkoille / whatever, ja he ottavat juoksut esim. sieltä automaatilta, niin SINÄ OLET SE JOKA MAKSAA KOKO TAKSIN!
Eli jos luotat hyvään tuuriisi ja olet erittäin rikas niin go for it! Tuollaista ei kyllä oikein Pk- seudulla harrasteta, on enemmänkin maalaisten meininkiä.Terveisiä vaan sinne Korsoon.
- Selväksi tuli...
Huh, mikä tilitys moisen pikkuasian tähden. Et taida itsekään olla mikään ruudinkeksijä?
- Nimetön
jotenkin tuntuu että kyseinen marmattaja on pudonnut toiselta planeetalta. Onneksi hän ei jonota pankissa, kaupassa, linkkarissa, tai muussa jonossa, sillä taksi jono marmatuksen saa jotenkin alkoholin piikkiin, mutta selvin päin... ei helvetissä, kukaan ei ainakaan lue selvinpäin moista marmatusta......
taksi
- laskupää
jonohan pienenee nopeammin kun monta ihmistä menee samaan taksiin, tai ei minun laskutaidolla tarvita yhtä monta taksia jos vaikka 5 ihmistä menisi yhden henkilön sijasta vaa siinä tarvitaan vähemmän takseja ja jono purkautuu silloin nopeempaa
- poika laskemaan
voisin väittää että kestää vahintää 5henkilöä kertaa 50 kun sitä viittää lastataan samaan autoon kunhan eka mietitään kuka menee minnekin ja kuka maksaa ja kuin paljon ja mihin mennään eka ja mennäänkö sittenkään samalla vai... jne eli nopeinta ja edullisinta mennä kaikki omalla pirssillä.
- toimii toisinaan
Kyllä ainakin Oulussa taksitolpalla usein ihmiset kyselet mihin päin kukakin on menossa ja sopivan tilaisuuden tullessa otetaan sama kyyti.. Toimii ainakin sillon kun esim maksajia on kaksi, vaikka kyydissä olisi useampia.. Ja kukaan ei ole niin kännissä, ettei tule huijatuksi tai maksuhaluttomaksi.. Ite oon ainakin ottanu samaan taksiin ihmisiä, jotka on ollu menossa samaan suuntaan ja sovittu ennen taksiin menemistä kuinka paljon nämä aikaisemmin poisjäävät maksavat. Toki pitää hieman tietää hinnoista, mutta yleensä lasken niin että ainakaan reissu ei tule itelle kalliimmaksi kuin ilman kyytiläisiä tulisi..
- Janiina6
Itte en kyllä lähtis vieraan seurueen mukana taksiin. Jos olisin niin humalassa että taksin ottaisin tai minihame päällä ettei pysty pyöräilee niin en kyllä miesporukan(joita siinä jonossa nyt on suurin osa) kanssa taksia jakaisi. Siinä neljän paikkeissa iltaa ei mitään vonkaajia jaksa torjua joten helpommalla pääsee kun ottaa oman taksin. Ex-mieskin tykkäsi kun en tuonut "kavereita" jatkoille. Eli miehiä jokka yks kaks päättääkin tulla mun luokse yöksi! Mutta nyt täytyy olla vielä varmempi kun on sinkku.
Mutta kyllä sitä huutelua saa kuulla siitäkin kun yksin taksiin astuu. Janiina6 kirjoitti:
Itte en kyllä lähtis vieraan seurueen mukana taksiin. Jos olisin niin humalassa että taksin ottaisin tai minihame päällä ettei pysty pyöräilee niin en kyllä miesporukan(joita siinä jonossa nyt on suurin osa) kanssa taksia jakaisi. Siinä neljän paikkeissa iltaa ei mitään vonkaajia jaksa torjua joten helpommalla pääsee kun ottaa oman taksin. Ex-mieskin tykkäsi kun en tuonut "kavereita" jatkoille. Eli miehiä jokka yks kaks päättääkin tulla mun luokse yöksi! Mutta nyt täytyy olla vielä varmempi kun on sinkku.
Mutta kyllä sitä huutelua saa kuulla siitäkin kun yksin taksiin astuu.Kuinkas humalassa sitä täytyy olla ettei yksin kotiin pääse jos niin haluaa?
Eikä taksikuskin apua älyä pyytää jos tulee hankala tilanne?
Itse olen päässyt aina yksin kotiin kun olen sitä halunnut. Taksilla pääsee taatusti turvallisemmin kotiin kuin pyörällä, vaikka olisi ylimääräistä porukkaa kyydissä.
- ol playa
Finninaamaiset teinit ovat vielä lapsia. Ja matematiikka? Voi voi kuinka se vasta onkin hakusessa. Asiaa pahentaa vielä se, että niillä on tarve rääpiä naamaansa. Niille pitää rääpiä takaisin, koska ne on koulussa tottuneet, ettei niille kukaan voi tehdä mitääön tänä vapaan kasvatuksen aikana.
Lisäksi niille on iskostettu automaattinen jonotusnumerointi koulussa, jossa jonotetaan joka paikassa. Ei ole helppoa ajatella laatikon ulkopuolelle niin sanotusti. - Ihmettelen,.,.,.,.,,.
miksi tällaisesta asiasta kirjoitat? Ihan tyhmä juttu.
- *-*
Eiköhän jokaisella ihmisellä ole tänne oikeus kirjoittaa omat mielipiteet, mietteet jne..?
Mielestäni aika hyvin ajateltu juttu. Mutta ikävää jos tuollaisia öykkäreitä on jotka eivät tajua, että samaan taxiin on menos.
Halvemmaksi kyllä tulee kun saa lisää porukkaa taxiin.Nytkin ku taxin hinnat taitavat nousta 7%? - taksat
*-* kirjoitti:
Eiköhän jokaisella ihmisellä ole tänne oikeus kirjoittaa omat mielipiteet, mietteet jne..?
Mielestäni aika hyvin ajateltu juttu. Mutta ikävää jos tuollaisia öykkäreitä on jotka eivät tajua, että samaan taxiin on menos.
Halvemmaksi kyllä tulee kun saa lisää porukkaa taxiin.Nytkin ku taxin hinnat taitavat nousta 7%?mihinkään nouse
- ei ollut reilua
Kerran olimme muutaman muun kaverin kanssa odottamassa taksia ja meiltä tuli pari miespuolista henkilöä kysymään, ollaanko menossa samaan suuntaan.. Ja oltiin kyllä menossa aika lähelle minne hekin (pieni lenkki ylimääräistä vain piti ajaa). Sovittiin, että he maksavat osana matkasta. Noh, kun olimme heidän päätepysäkillä he vain hyppäsivät autosta ulos ja juoksivat pakoon. Jouduimme maksamaan koko matkasta (hintaa tuli myös lisää ylimääräisistä metreistä ja matkustajista). En ole enää sen jälkeen ottanut tuntemattomia samaan taksiin.
- re5yyu6
Se on toi Whalroossien syntrooma, tyhmiä on vaikea hyväksyä vaikka onkin hyvä kotikasvatus.
- Megelin
Viikonloppusin taksijonoissa on niin paljon erilaisia ihmisiä, erilaisista ryhmistä ja "eritasoisia" taksinkäyttäjiä. Osa käyttää useamminkin taksia ja tietää miten homma pelittää. Sitten mm. pikkujouluaikaan, vappuna ja muina juhla-aikoina taksia käyttävät myös sellaiset, jotka eivät ikinä kulje taksilla.. Silloin alkaa hankaluudet.
Nuo kyytien yhdistelyt ovat ihan järkevä ajatus, jono purkautuu nopeammin ja samaan suuntaan menevät pääsevät halvemmalla. Muutaman kerran olen kuskannut taksilla tällaisia kyytejä yhdisteleviä, ja monta kertaa ensimmäisenä poisjäävät ovat maksaneet koko siihen asti kertyneen summan, eli pidemmälle taksilla jatkava saa koko lähtömaksun ja osan matkastakin ilmaiseksi. Toisaalta jokaisella pitää myös olla oikeus matkustaa yksin, eli kaikki turhat herjat voisi minusta jättää pois niiden osalta, jotka valitsevat mennä yksin taksilla. - Samara-mies
Taas joku vossikkakuski itkee tossa. Mitäs out tuossa ammatissa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854