Vapaa kuvaus

http://kristitty.net

Aloituksia

129

Kommenttia

16899

1. Tässä+suora+lainaus+sinulta,+oi+Henki."Ei+ole,+siksi+ihminen+on+vapaa+tekemään+mikä+on+oikein.+Oikean+ja+väärän+-määritelmä+riippuu+tietenkin+ihmisestä+itsestään."Jos+kerran+oikean+määritelmä+riippuu+ihmisestä+itsestään,+kuten+sinä+sanot,+silloin+sinulla+ei+ole+mitään+oikeutta+tuomita+yhtään+ketään+mistään+sinun+mielestäsi+moraalittomasta+ja+epäinhimillisestä+toiminnasta.+Tuota+kutsutaan+myös+tekopyhyydeksi.Ja+selvyyden+vuoksi,+pidän+orjuutta+nykymuodossa+tuomittavana,+Mooseksen+aikainen+orjuus+oli+täysin+eri+asia+ja+täysin+OK+-+kyse+oli+työsuhteesta+ja+orjia+oli+kohdeltava+hyvin.+Sitten+on+pedofilia,+jota+vastustan+ehdottomasti.+Toora+sallii+moniavioisuuden,+joten+moniavioisuudessa+ei+ole+mitään+pahaa+-+teidän+kaikkien+kauhistukseksi.+Nyt+joku+tekee+aloituksen+"Kristitty.net+kannattaa+moniavioisuutta."+Itse+olen+sitä+mieltä,+että+ihminen+on+onnellisempi+vain+yhden+vaimon+kanssa+ja+itse+olen+täysin+tyytyväinen+tähän+yhteen+vaimoon,+joka+minulle+on+siunattu.+Paavalin+mukaan+seurakunnan+kaitsijan+tulee+olla+yhden+vaimon+mies,+mikä+sekin+todistaa,+että+yksiavioisuus+on+Raamatun+ihanne+-+mutta+ei+ehdoton+laki.+Muuten+se+olisi+selvästi+Toorassa+kielletty,+eikä+Toora+antaisi+meille+säädöksiä+useamman+vaimon+tapauksesta.