Noni eli.. oon 13.v tyttö ja tällee pyörin sellasis ns "kovis porukoissa" mis nuoret polttaa ja juo, mut en mä. Nii siel on kaks tyttöö molemmat -96 eli täyttää 15 ja mä oon siis 98- nii molemmat on uhonnu kovasti et heti ku näkee oon tehol. Ja tää kaikki jonku juorun takii. MUT mua pelttaa ku toine niist on oikeesti hakannu yhen tytön KOULUSSA niiku almost sairaala kuntoo. oikeesti ku en tiiä mitä tehä ku jos kerron vanhemmille ja ne tekee rikosilmotuksen tai jotain nii saan turpaani 100% todennäkösyydel heti ku ne näkee mut ja jos en kerro saan kuitenki turpaani n 95% todennäkösyydellä. Kesän jälkeen meen seiskalla näitten kaa samaa kouluu eli välttely on vähä hankalaa. Auttakaaa! :OOO
Apua
hell_no
1
87
Vastaukset
- oikeasyy
pitääkö se joku juoru paikkaansa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593