Onko suotava et miehet käyttäis hametta julkisesti. Esim farkku hame tai kilttii.
Miehellä hame onko se suotavaa?
3
234
Vastaukset
Mun mielestä jokaisella on oikeius pukeiutuu siihen missä tuntee olonsa hyväksi. Ei hameiden käyttö ole pelkästään naisten voi miehetkin käyttää hametta. Tasa arvo myös pukeutumisessa.
- EEL5
Miksi ihmiset käyttävät yleensä vaatteita? Samasta syystä käytetään hameita ja sukkahousuja tai mitä tahansa muuta vaatetta. Jos joku sanoo että miehen ei kuuluisi käyttää hametta ja sukkahousuja niin selittäköön minulle ensin miksi naiset käyttävät pitkiä- tai lyhyitä housuja. Heidän ei niitä kuuluisi käyttää samalla logikalla kun joku väittää että hameet ja sukkikset eivät kuulu miehille. Pukeutua voi miten vain (sekä miehet että naiset) kunhan tekee sen tyylillä ja itse viihtyy valitsemassaan asussa. Tämä keskustelu siitä miten miehen tulee pukeutua on merkityksetöntä koska miesten sekä naisten pukeutuminen muuttuu koko ajan. Näin tapahtuu halusi sitä tai ei.
- Rohkaisu
Antaa mennä vaan! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305770- 345263
- 292984
- 342434
- 372108
- 152068
- 361922
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361624