Mulla on tommonen muutaman vuoden vähäisellä käytöllä ollut sähkökäyttöinen Haiboxing merkkinen xmissile rc auto, Eli se on semmonen nelivetonen monsteri joka makso noin 200 euroa kun ostin muutama vuosi sitten. (kuvia tai videoita löytyy youtubesta tai kuvahausta). Kerran olin menossa ajamaan pihalleni ja auto ei yhtäkkiä löytänyt ollenkaan yhteyttä lähettimeen. Koitin myöhemmin uudestaan ja se toimi välillä ja välillä ei. Kerran se lähti aivan itsestään ajamaan, eikä pysähtynyt vaikka laitoin lähttimen päälle. Nyt se ei löydä ollenkaan yhteyttä lähettimeen.
Eli miten saisin autoni kuntoon???
Laittakaa tähän viestiä tai ohjeita ja kysymyksiä jos tarvitsee.
Haiboxing xmissile ongelma?
APUA!?
1
227
Vastaukset
- mamo
eli toion on HBX xmissile, myydään muunmuassa suomessa www.rckauppa.fi ja www.rcpro.fi ei mitenkään kestäväauto, mulla on toi siis, ja asiaan:, onks sul alkuperäinenohjain vastari? kokeile: 1. kierrä lähettimen antenni pois 2. puhalla pölyt roskat pois 3. ota kiteet pois lähettimestä ja vastaanottimesta puhalla kolot puhtaaksi ja kiteet takas 4.vaihda uudet patterit. 5.TESTAA ennenkuin laitat maahan ku voi lähtee ittestää menee eteeppäi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427145
- 323988
- 523463
- 412988
- 172756
- 372248
- 162216
- 412183
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472177- 442133