Hei!
Olen jo pitemmän aikaa yrittänyt etsiä ikäistäni seuraa (15), joka ei käytä alkoholia, tupakkaa tai muita huumaavia aineita. Ongelma vain tuntuu olevan se, ettei ketään tunnu löytyvän... olen päätynyt huomaamaan, että kaverini käyttävät alkoholia, eivät kovin usein, mutta kumminkin. Toivoisin, että sellaisia nuoriakin löytyisi, joidenka kanssa voisi olla ilman paineita käyttää alkoholia tai tupakkaa. Haluaisin tutustua uusiin ihmisiin, joten jos olet sellainen niin pistä kommenttia :)
Absolutisti nuoria jossain - niin missä?
No Worries
2
172
Vastaukset
- nimitön
no voi harmi :( ite sinun ikäisenä olin samassa tilanteessa kun "alkoholittomia" kavereita ei ollut. nyt 25 vuotiaana niitä on alkanu tulla enemmän vastaan. mutta toivottavasti löydät päihteetöntä seuraa :)
- absolutistibokser1
Moi! Et ole ainoo hyvä,että sulla absolutismi linja se vaatii jo itsekuria. Itse urheilijana( nyrkkeilijä) en voi pilata kroppaani semmosilla paskoilla,joten myös absolutisti. Niin ja 15v. Jos kaipaat jutteluseuraa niin onnistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista655416- 954934
- 524125
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494016- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283628- 423345
- 522849
- 422427