Onko kukaan maistanut Lidlin savukalasäilykkeitä ?
Tuollaisia 190g kokoisia ja Petri merkkisiä säilykkeitä.
Tuli Lidlin tarjouskuvasto ja näyttivät herkullisen näköisiltä.
Meinasin kokeeksi ostaa muutaman purnukan, kun on nyt
tarjouksessa tällä viikolla 1€/kpl.
Lidlin savukalasäilyke ???
10
726
Vastaukset
- nipo nipo
Meneekö sulla kokonainen euro hukkaan jos et tykkääkkän ja pitääkö tästä alkaa tekemään maanlaajuinen galluppi ... järjen käyttö SALLITTU
- Rahna säkki
Ei kai tässä mistään eurosta ole kysymys, jos joku kyselee mielipiteitä kalasäilykkeestä.
Minä voisin ihan hyvin ostaa vaikka 50 000 tuollaista kalasäilykepurkkia.- Vanha kokki
Ja minä kun olen ymmärtänyt että sinä, Paavo Harvahammas, olet työtön ja keräilet pulloja.
- Paavo Harvahammas
Vanha kokki kirjoitti:
Ja minä kun olen ymmärtänyt että sinä, Paavo Harvahammas, olet työtön ja keräilet pulloja.
Pitää paikkansa.
Kirjoitinkin yllä olevan viestin lähinnä provoilumielessä.
- Ma(i)steri
Taitaa olla h..vetin pahaa ja suolaista savusilliä etikkaliemessä. En suosittele tai voi joku tykätäkin.
- kiiskiä ei
No onkos kukaan ostanut ja ihmetellyt mitä kalaa siinä on, tuskin kuitenkaan silliä. Saamani tiedon mukaan ihan suomalaisten puhdasvetisten järvien tuotteita.
- kakseuroo
Eikös nämä ole hyvin pitkälle makuasioita ja tuommosesta euron maksavasta töntsästä tehhään iso numero kun ei ole muutakaan tekemistä
- Ma(i)steri
Tarkistin silliä se on, ei oikein suomalaiseen makuun maustettua, mutta maistakaa. Kenellekään ei tule konkurssia. Pitkulainen ja litteä purkki.
- kalastaja eemeli
on muuten pirun hyvää
- Anshelm von Weltheim
Helvetin hyviä nämä. Lähimpänä verrokkina voisi olla Kuusamon savumuikkusäilyke, joka ei ole lähellekään yhtä hyvää ja on myös 5x kallimpaa. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396885
- 323888
- 453270
- 342834
- 162652
- 372228
- 162176
- 342040
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482027- 341920