Löytyykö intoa kauhu-leffa iltoihin, esimerkkinä The Sentinel vuodelta 1977:
http://www.youtube.com/watch?v=ZqEoIPbu2sg
Itse eksyin imdb sivulta ja tykästyin tuon trailerin pohjalta
Tuolta samalta sivulta löytyy samankaltaisia trailereita... the last wave, brood:n oon kattonu, mutta en uudestaan, en suosittele.
Millasta leffa väkee ootte?
Olen jälleen ruvennut seuraamaan kauhua, nostalgia mielessä, kauhu-leffat 1960-1990
Itse katson ilman txt, ei rajoita määrää, joihinkin ei vaan txt löydy
Sentinel
tmään88
2
134
Vastaukset
- killer wabbit
brood on helevetin hyvä. hehhehee. katso vaikka the entity 80-luvulta, ja jos saat käsiis sellasen vanhan 70-luvun leffan kun let's scare jessica to death
- tmään88
Joo, kattelin youtuben kautta noi molemmat trailerit ja ainakin toi let's scare jessica... tuntui sellaselta katsomisen arvoiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3198241Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016493Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753735- 772898
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402570- 452533
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222266- 1162188
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962044- 481633