En ole koskaan mennyt puhelimella nettiin ja nyt olen aivan pihalla uuden puhelimen (N8) kanssa. Otin siihen Soneran taskunetin, ettei tule yllätyksiä puhelinlaskuun, kun nuo uudet puhelimet tuntuvat päivittävän itseään netin kautta. Ja onhan se kätevää kun ei tarvitse tietokonetta sähköpostien tms. katsomiseen.
Mutta, mutta. En tiedä onko nuo asetukset mun puhelimessa oikessa järjestyksessä. Eli Internet kohdassa lukee 3 yhteysosoitetta:
Prioriteetin 1 kohdassa on mun langaton modeemi (niinkuin pitääkin), mutta Prioriteetin 2 kohdassa lukee INTERNET ja
Prioriteetin 3 SONERA INTERNET.
Miksi siellä lukee noissa kummassakin kohdassa Internet ja kumpaa mun pitäisi käyttää, ettei mulle tule mitään ylimääräisiä laskuja, vaan taskunetti-paketti kattaisi ne mun surffailut. Pitäisikö nuo Prioriteetin 2 ja 3 osoitteet vaihtaa toisinpäin eli tuo Sonera 2 ja pelkkä internet 3?? Onko noilla mitään väliä??
Nokia N8 ja internet yhteysosoite??
Auttakaa tumpeloa
3
223
Vastaukset
Kannattaa vaihtaa ne toisinpäin. Laskua ei tule lisää vaikka käyttäisit kumpiakin.
Ja suosittelisin Opera mobile 11 selainta kännykkään. Ainakin tämän hetken Nokian oma selain on huono.
- Auttakaa tumpeloa
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225514- 324830
- 282761
- 342354
- 372058
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121601
- 231482
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons261456