myyn 15.6 .11 ostetun pois alta,kannettavan,packard bell,hyvä kuntoinen ja takuu voimassa ! ja samsung galaxy mini kosketusnäyttöpuh. takuu voimassa,tarjota saa koneen hinta ovh 380 e ja puhelimen hinta ovh 119e !tekstarilla tai s-postin kautta saa parhaiten kii"
Yhteystiedot: katja
katja_pu_otiniemi@hotmail.com
04658600895
O: Packard bell Easynote TK kannettava ja kosketusnäyttöpuh!
4
304
Vastaukset
- Tiedustelija5
Olisin kiinnostunut tietokoneestasi, paljollako tuo kone lähtisi. Onko se vielä myytävänä. Pyydän vastausta sähköpostiini topi.viita1@luukku.com. Kuvakin olisi ihan mukava saada, voisitko laittaa minulle postia tulemaan.
Tiedustelen miksi myyt minun maksamaani konetta vieläkin, eihän sinulla ole ollut koko konetta aikoihin eli mikä on syynä, kannettavan tietokoneen takuutodistus on edelleen tulematta, milloin meinaat postittaa????
- hello boy
Liikaa minulla on sama tilanne eli maksoin ja rahat eivät tullut eikä tietokonettakaan
ota minun yhteyttä anton26@hotmail.com
- Varoittaja
Näin se Rovaniemen tyttö myy vielä tuota konetta, miksi et poista ilmoitusta kun sinä olet jo myynyt sen koneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854