myyn 15.6 .11 ostetun pois alta,kannettavan,packard bell,hyvä kuntoinen ja takuu voimassa ! ja samsung galaxy mini kosketusnäyttöpuh. takuu voimassa,tarjota saa koneen hinta ovh 380 e ja puhelimen hinta ovh 119e !tekstarilla tai s-postin kautta saa parhaiten kii"
Yhteystiedot: katja
katja_pu_otiniemi@hotmail.com
04658600895
O: Packard bell Easynote TK kannettava ja kosketusnäyttöpuh!
4
328
Vastaukset
- Tiedustelija5
Olisin kiinnostunut tietokoneestasi, paljollako tuo kone lähtisi. Onko se vielä myytävänä. Pyydän vastausta sähköpostiini topi.viita1@luukku.com. Kuvakin olisi ihan mukava saada, voisitko laittaa minulle postia tulemaan.
Tiedustelen miksi myyt minun maksamaani konetta vieläkin, eihän sinulla ole ollut koko konetta aikoihin eli mikä on syynä, kannettavan tietokoneen takuutodistus on edelleen tulematta, milloin meinaat postittaa????
- hello boy
Liikaa minulla on sama tilanne eli maksoin ja rahat eivät tullut eikä tietokonettakaan
ota minun yhteyttä anton26@hotmail.com
- Varoittaja
Näin se Rovaniemen tyttö myy vielä tuota konetta, miksi et poista ilmoitusta kun sinä olet jo myynyt sen koneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625229- 954884
- 524035
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493986- 2223873
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283588- 413203
- 522809
- 412377