Nyt sekin on tutkittu ja tiedossa.
Kuusamon sukurutsan erityispiirteet I: poika panee väkisin äitiä
19
7621
Vastaukset
- Tietävä_tepe
Kirjotat ihan totta.
- ....
täh??? tehkää jotain asialle kun kerran tiedätte
- pökkelikikkö
Ei asialle tarvi tehdä yhtään mitään, aivan normaalia toimintaa kuusamossa.
Eihän kukaan tee mitään pedofilialle ja insestille Kuusamossa.
Kuusamo on vain kuusamo......... - Tietävä_tepe
No mitä minä tiedän asiasta niin itsese äiti on ensinnä poikaa käyttänyt hyväkseen sillon kun oli alaikänen. Nyt aikuisena on kääntynyt sitten toisinpäin. Mutta eiköhän nuo Kummatkin itse sitä munaa ja pillua halua. :D Ei oo mun asia kertoa. Eiköhän jokainen kuusamossa tiiä kuka on kyseessä.
- piispa
ja mikä vitun kuusamo on tällänen.........
- hhhhhhhfff
No en minä ainakaan tiiä.
siis tuo on niin täyttä potaskaa ettei voi ku nauraa tuolle jutulle.
- panopoika 18v
Ei kun äiti pakottaa pojan panemaan. Ei poika väkisin panen muoriaan.
- olakki
ainahan se on tiedetty että kuusamon lestadiolais piirit on sisäsiittoisia
- sivusta seurannut
Kylläpäs Kuusamolaisista kumpuaa sairasta kirjoittelua ja tämä jos mikä vahvistaa sitä, että samasta suvusta puoliso on valittu. Tämä jos mikä heikentää perimää ja vahvistaa tauteja. Tutkimustakin löytyy, Kuusamossa esiintyy skitsofreniaa ja jakomielitautia enemmän, kuin muualla Suomessa ja tätä sukiurutsaa juuri pidetään suurimpana syynä.
- syndroomakikko
minkäköhän ikänen jätkä kyseessä ku noin 5.v sitte kuulin et kaks veljestä on muorin viihyttäjjie :D mut just tämmöstä täällä kuusamossa on ku alkaa kaikki olla yhtä ja samaa sukua niin vi***ko väliä ketä täälläki panee ku sukua se kuiteski on XD
- ilkka
mun mielestä on normaali että äiti halua pojalta muna minä nai oma äitiä kun olin 13-14.v nai sitä takapäin monta kerta viikkossa mulle tuli sisko mukaan yhdessä vaiessa se oli kiva naida musta ei mitä paha ole mun mielstä
- Tietävä_tepe
Nimimerkki mike21 Eise uskon asia olekkaan. Mutta jos siihen otetaan vielä sekin että tää mies on teettänyt äidillään lapsia. Jotka on vielä ihan pieniä. Ja tää mies on siinnä 35-36v Tietämillä. äitinsä on jotain 50v. Mutta jostain kumman syystä vielä on saanut lapsia tehtyä. Tekisi niin mieli julkasta nimikin. Mutta poliisithan siitä perään saisin ja syytteen niskoilleen.
- irjfr
No Mitä sitte! olokoot. sehän on heidän oma asia Rakkaus on kaunis asia.
parempi näin kuin että jos olis ollut tappelua
- eiio
Joo oon itekkin pannut äitiä kun olin 11
- eiio
Panen tällä hetkellä kummia oon 9
- susi.kalervo
Eipä oo kuusamosa järki lissäänty viijesä vuojesa...
- voijufenaut
Eipä niin. Google kertoo: Kuusamon tauti. Katsokaapa sieltä!
- pekko17
Mie asun lähellä venejän rajaa.täältä on pitkä matka kaupunkiin.olen 18v poju.panen äitiä.ja iso siskoa.sisko on nyt raskaana ei ole muita miehiä ollut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081