Onko kukaan asennuttanut bensa-Ceediin vakionopeussäädintä jälkikäteen ? Minulle ainakin Konalan ja Hertsikan Deltat kieltäytyivät asentamasta Ceediin vm.2007. Onko Uuudellamaalla suositeltavia liikkeitä ja mikähän on hintataso ?
vakionopeussäädin
5
1325
Vastaukset
- KIA huoltaja
Uusi viiksi halvalla kia-jormalta, vanha viiksi pois, uusi tilalle ja koodaus KIA-COM:lla! Helppoa kuin heinän teko!
- Nähty on
Niitähän asentavat vain ne jotka osaa,eli nähtävästi kaikki muut paitsi
Deltan asentajat. - kia vakkari
Nyt ekaksi pitäi tietää kumpi on bensa vai diesel? Bensa 1,6 litraseen 08 malliseen ei saanut tehtaan asentamaa vakkaria mut,maahantuoja asensi vakkarin jälkiasennusmallin joka oli omalla viiksellä! Oli parempi kuin alkuperäinen siihen sai kolme nopeutta valmiiksi asennettua muistiin jotka pysyi muistissa! On ihme et etteivät asenna vakkaria ku maahantuoja(DELTA-AUTO) laittaa vakkarin
- Valokuvassa
Hei! Onko Kia Vengaan 2010 Diesel (1.4L CRDI U2 WGT) saatava jälkiasennus vakkaria? Etenkin tuo 3 nopeuden mallinen kiinnostaisi.
- Potsikainen
Mulla ainaski vakkari asennettiin etukäteen jo tehtaalla, höh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224444- 203585
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052387- 272081
- 341984
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151648
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191467- 121331