Onnellisuus -kun sen tavoittaa, se muuttuu pysähtyneisyydeksi, ja niin se jo pakenee. Ehkä onkin parempi vain uneksia onnesta. Onni näyttäytyy matkalla sitä kohti. Joskus luulin, että haluan olla onnnellinen. Kun olin onnellinen, janosin villiä elämää. Kun lähdin seikkailulle, tulin surulliseksi. Nyt kun olen surullinen, ymmärrän, mitä on onnellisuus, se näyttäytyy minulle poissaolonsa kautta paljaana ja kirkkaana.
Mitä se
2
125
Vastaukset
- nainen 26
Onnellisuus mulle on sitä, että lakkaan kaipaamasta mitä en voi saada. Hieman realistisesti hyväksyn nykytilanteeni ja olen siihen tyytyväinen. En tule yhtään onnellisemmaksi, jos omistaisin enempi rahaa, olisin kauniimpi tai kuollut mummoni eläisi. Kaikella on aikansa ja sitä ei tiedä milloin omanikin loppuu. Elän niin kuin tämä päivä olisi viimmeiseni, enkä kadu tekemiäni virheitä jossittelemalla. Elämässä pitää mennä eteenpäin eikä kaikkea ole vain mahdollista saada. Tämä on tieni onneen.
- 3
Jep, onnellisuus on sitä mitä on tässä ja nyt, juuri nyt.
Ei menneisyyttä, ei tulevaisuutta, ei suunnitelmia, ei huolia, on vain tässä ja nyt täusin tietoinen nykyisyydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323938
- 453320
- 402919
- 172696
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010