marjaharavia

Reijo K

Valmistan marjaharavia käsityönä myybtiin asti,Toimitan matkahuollon kautta.Olen testannut haravaa neljänä kesänä ennen valamistamista myyntiin.Palautteet ovat olleet hyvinkin positiivisiä.Tied.puh.040-5963052 Reiska.

15

619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hsdfygasdtfaser

ja olet tutustunut patenttiin jonka suomusalmelainen on hakenut ?

• ReijoK

Olen asiasta perillä ja hyvinkin tietoinen.Oletan että on minun asiani haenko patentia tai jotain muuta.Eikö totta.

• löperö-.,

Totta.
      Jos patentoidun tuotteen kopioi niin tekee jonkun kohdan toisin eikä haettu patentti suojaa mitään. Näin on teolisuudessakin. Paras yapa hienon keksinnön tehtyään on saada tuote heti myyntiin niin ehtii tienata ennen kopiointia.

• wooot?!?!?

Paljonko on toimituskulut ja mikä on maksutapa? Entä takuu tuotteelle ?

• Reijok

Toimitus tapahtuu postin välityksellä.postikulut noin.7.90 Postiennakkona tomitus.Takuuta ei tarvi harava kestää ISÄLTÄ POJALLE normaalikäytössä.

• takuuasiamies

No juuri siksi sen takuun tarvii, jos se ei kestäkkään isältä pojalle kuten lupaat.

• Vieläkö teet niitä haravia. Mistä aineesta ne on ja mikä lienee hinta ja kuvakin olisi hyvä nähdä. Tarvitsisin hyvän ja toimivan työvälineen.

• Arska Kolmonen

Pistäs Reiska kuvaa tänne, niin katellaan.. oikeudessa!

• Reijok

Terve vaan.Tarviitko kuvaa?Voinhan laittaa tulemaan.Minä en pelkää kopiointia.Eikä minun tarvi kopioida.Pää vielä pelaa.Vai?

• _
        Reijok kirjoitti:

Terve vaan.Tarviitko kuvaa?Voinhan laittaa tulemaan.Minä en pelkää kopiointia.Eikä minun tarvi kopioida.Pää vielä pelaa.Vai?

Myynti saattaisi kasvaa räjähdysmäisesti jos kuluttajat tietäisivät millaisesta tuotteesta on kyse. Tuskin kukaan lähtee valmistamaan tuotetta jonka joku on valmis myymään alle kympillä etenkin jos tämä henkilö on valmistanut näitä tuotteita useamman aiemminkin ja omaa tällöin hyvän tietämyksen miten tuote kannattaa valmistaa.

• poimuriavailla
        Reijok kirjoitti:

Paljonko maksaisi? Kuinka pitkä varsi siinä on? Ilmeisesti kyynärvarteen ylätävä on paras vaihtoehto, mitä keskusteluja olen katsellut?

• stsetststs

eikös toi patentti homma mennyt mm. hehkulampussa niin. että erillainen kanta ja patentilla ei ollut merkitystä

• ReijoK

Aivan oikein ei sillä patentilla ole merkitystä.pienillä muutoksilla sen voi ohittaa.

• Pateetti

Marjaharavia on ollut ainakin ne 30 vuotta jolloin olen myyntiin poiminut.

• Toimiva

Kehitä toimiva keruuastia haravalle seuraavaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51