Muistakaa nyt tinkiä. Prosentin tai kahden alennus pyynnöstä on naurettavaa.
Autokaupassakin saa pudotettua hintaa 3-5%
Tämä romahdus leviää aivan varmasti asuntomarkkinoille, niin paljon kotitaloudet ovat panostaneet sekä pörsseihin että sijoitusasuntoihin. Ketjureaktio on kytemässä:
http://www.taloussanomat.fi/katsaukset/2011/08/04/porssi-rajussa-laskussa/201110886/170
Parin vuoden kuluttua ensiasuntoa ostavat. Tämä on teille tilaisuus!!
Pörssiromahdusta seuraa hintojen romahdus? Tinkikää!!
3
175
Vastaukset
- Jep Jep
Mikäli alat myymään omaa asuntoasi, niin toivon, että viestisi menee perille. (Taidat asua vuokralla)
- Tinkiminen on ok
Mitä haittaa tinkimisestä sitten on?
Alkaa olla ne ajat
ohi kun maksettiin se
mitä myyjä pyytää. - Minä, Välittäjä_LKV
Minä, Välittäjä_LKV siis tiedän kaiken fysiikasta, metallurgiasta, kemiasta, hydrauliikasta, pneumatiikasta, lääketieteestä, tähtitieteestä, mekaniikasta ja maataloudesta!!!
Minä, Välittäjä_LKV siis tiedän kaiken fysiikasta, metallurgiasta, kemiasta, hydrauliikasta, pneumatiikasta, lääketieteestä, tähtitieteestä, mekaniikasta ja maataloudesta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417044
- 323958
- 463384
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402078