Vähän esimerkkiä siitä millaista tunnetta täytyy tangojen tulkinnoissa olla.
Kaunista fraseerausta ja nyansointia.
http://www.youtube.com/watch?v=crNlZiWgILs
Tangoa tunteella
11
137
Vastaukset
- Juuso W
Tässä erään(alkaa J kirjaimella) Tapani Kansan ihailijan kommentti Jorma Hynnisen tangotulkinnoista:
JEES!
Ne Jorma Hynnisen tangotulkinnat ovat kyllä ihan minunkin mieleeni. Erityisesti minua ihastuttaa se herkkyys niissä.- 1000
Miten tämä niin kuulostaakin ja näyttääkin En tajua -nimimerkin testistä Sheriffiä kohtaan. Vai olenko ihan väärässä?
- Lick my balls
Et kai, idiootti, kun olet itse kummatkin viestit kirjoittanut.
....
...typerä pässi... - dolores*
Hienoa kuunneltavaa. Kyllä esim.Seinäjoen tangomarkkinoiden tangokuningatar-ja kuningas kilpailuissa kuullut tulkinnat kuulostavat varsin pliisuilta ja pinnalliselta hutulta tuohon verrattuna. Tapsa osaa tavoittaa tulkinnoissaan tangon sielun ja se on tärkeää !
- ärrrrä
"Tuskan tuRRRtumuksen tie ... " Ei Tapsalla R-vikaa ainakaan ole.
Tapsa Rautavaaran laulaessa R-kirjain sorahti yhtä voimakkaasti.- glissandoo
Se on tervettä resonointia. Noin se kuuluukin sorahtaa eikä vain vaipua muiden kirjainten varjoon.
- Ärvikaa
R-vikahan se juuri onkin.
- nyanssifa
Vai että ihan fraseerausta ja nyansointia, heh , ootkos oppinut kaksi uutta sanaa jotka pitää sitten ylpeänä täällä esitellä!!!
- Tangofanittaja
Tapsukka: jätähän edes tangot rauhaan, jätäthän? Pliis!
- Mustiinax
JEES!
Ne Jorma Hynnisen tangotulkinnat ovat kyllä ihan minunkin mieleeni. Erityisesti minua ihastuttaa se herkkyys niissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457372
- 324068
- 573605
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512314- 532307
- 372258
- 432258
- 162236