Aion tilata uuden Cooper S:n, mietityttää vaan mikä väriksi? Vaihtoehtoina loppusuoralla musta, punainen tai sininen. Mitä mieltä? Vaimoni totesi että punainen tietty...
Väriksi uuteen
7
1415
Vastaukset
- Henry F.
Autohan saa olla ihan minkä värinen tahansa kunhan se on musta.
- Cooper S
Hyvä valinta...Samanlainen on myös tulossa.
Vaikeaa oli päättää väri.
Itse päädyin tumman harmaaseen (dark silver). Hyvää siinä on myös se, että sitä väriä ei saa kuin Cooper S:ään.
Toinen vaihtoehto olisi ollut punainen.- onnitteluni
Hyvä valinta, aivan erityisen onnistunut sävy tummasta harmaasta Minin värikartassa. Ei mikään neiti, vaan pro, kuten Cooper S:ssä pitääkin :-)
- Sami
onnitteluni kirjoitti:
Hyvä valinta, aivan erityisen onnistunut sävy tummasta harmaasta Minin värikartassa. Ei mikään neiti, vaan pro, kuten Cooper S:ssä pitääkin :-)
itse pidän myös electric bluesta ja british racing greenistä
- red hot
Punainen kirkas väri sopii erittäin maukkaasti Miniin! Vielä jos valkoinen katto ja ralliraita konepeltiin niin nam!
Isäukolla oli 60-luvulla Mini Cooper S 1300, kirkkaan punainen ja raita konepellissä, kulki kuin tauti ja napsi muutamat pokaalit sm-maarata-ajoissa...Vielä joku päivä hankin uusikorisen Cooper S:n kunhan lakkaan köyhtymästä! - Ex-Mini
Itse olen ollut tyytyväinen kyseiseen väriyhdistelmään. Vielä kun valkoiset aluvanteet otat, niin johan on makoisa yhdistelmä.
Onnittelut uudesta Ministä. Hyvä auto on. 2 vuotta minullakin on ollut, mutta nyt siirryin dieselpoweriin. - Pelle-Heppu
Punainen valkoinen katto ja bonnet raidat ... olis noista mun valinta.
Omaan miniin tuli BR-Green/white bonnet-raidat ruudut kattoon. Ainakin minin katto erottuu marketin parkkialueella nyt hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254368
- 272481
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174