Olin oikeassa

Sattuipa silmiin vanhoja viestejäni tällä ammoin niin kukoistavalla palstalla. Miten onnistuinkaan aina olemaan niin oikeassa! Eletty elämä on todistanut ne todeksi. Voi miesparkoja, voi teitä parkoja ressukoita!

11

78

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja sydämelliset "nimipäiväonnittelut" Sanelmalle Turkuun, vai missä ikinä nautiskeletkaan nykyään olostasi..ja viskiäkö se oli?

• lolo..

juu viskiä.

• nykyinen entinen

Moi. Muistaakseni Sanelma tykkää hyvästä punkusta ja suklaasta. Kissojen ohella. Mutta jos teillä oli veto viskipullosta, niin se on toinen juttu. Niin, lähdettiin täältä, kyllästyin varsinkin siihen erääseen narsistihirviöön. Minäkin. Käyn noin kerran kuukaudessa heittämässä vilkaisun ja pienen herjan jollekin taukille, polot ihastuvat kun niille kirjoittaa. Vointeja.

• shkprmpmx

So?

Voittaja jää yksin.

• salatut elämät.

Ikuiseksi arvoitukseksi jää, missä olit niin oikeassa. Aina.

• Numero yksi piste

Älä nyt. Minäkin kirjoitan monesti nimmarilla jollekkin epämääräiselle keskustelupalstalle ja ilmoitan sinne että "olen aina oikeassa". Joskus kirjoitan myös, tai ilmoitan oikeastaan, että olen maailman kaunein. Joskus taas ilmoitan että olen maailman paras. Tämä saa minut tuntemaan itseni eläväksi ihmiseksi ja kokemaan olemista. Lisäksi se kutkuttaa itsetuntoani kun, esim. "olen oikeassa" eikä mun edes tartte perustella.

Olen maailman vahvin ja kaunein ja mun isä hakkaa sun isäs.

• Raipe.

Oli miten hyvänsä, kaipaan tälle palstalle, mikä nyt on selkeästi vallattu jonkun ääriliikkeen haltuun niitä kirjoittajia, jotka olivat silloin, kun itse tänne yritin ängetä. Siis aloittajaa, Herthaa, Sanelmaa, Naria, Marian Aavetta, jopa Jördeä. Sitten oli myös Tittelityy. Manna gryn ja J. Pukkila näyttäytyvät ajoittain.

• Raipe. kirjoitti:

Oli miten hyvänsä, kaipaan tälle palstalle, mikä nyt on selkeästi vallattu jonkun ääriliikkeen haltuun niitä kirjoittajia, jotka olivat silloin, kun itse tänne yritin ängetä. Siis aloittajaa, Herthaa, Sanelmaa, Naria, Marian Aavetta, jopa Jördeä. Sitten oli myös Tittelityy. Manna gryn ja J. Pukkila näyttäytyvät ajoittain.

Kappas, Raipe ja vanha kunnon tiedonantaja j.pukkila olivat sisseistä sitkeimmät.

Mainitsemiesi lisäksi keskustelussa mukana olivat ihanat Sohvi, Mariamagda, Nuttu, Carma/Cisma ja Kurre. Niin, ja perheenisä Antsu, henkinen puukässänope Pepe, sydän- ja verisuonitautinen mainosmies Jack, postmodernisti anti-mitä-tahansa Mi-yes, pettymysten patologisoima Mies vain, Mr Miekkonen ja viinivalintojaan esitellyt colli.

• Raipe.
        Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:

Kappas, Raipe ja vanha kunnon tiedonantaja j.pukkila olivat sisseistä sitkeimmät.

Mainitsemiesi lisäksi keskustelussa mukana olivat ihanat Sohvi, Mariamagda, Nuttu, Carma/Cisma ja Kurre. Niin, ja perheenisä Antsu, henkinen puukässänope Pepe, sydän- ja verisuonitautinen mainosmies Jack, postmodernisti anti-mitä-tahansa Mi-yes, pettymysten patologisoima Mies vain, Mr Miekkonen ja viinivalintojaan esitellyt colli.

Totta, kaikkia mainitsemiasi en tunne tai ehkä jo muisti pätkii. Mi-yes kuulostaa tutulta, samoin Sohvi. Olisi kiva kuulla kaikista teistä ja heistä. Jotenkin kirjoittelu on nyt hirveän yksisilmäistä ja se älyllisyys, mitä opin arvostamaan monien aiempien vakkareiden viesteissä, esiintyy nykyisin harvakseltaan. Eihän kaiken tarvitse olla totaalisen akateemiseen pohdintaan perustuvaa, mutta ei myöskään silkkaa navan alle menevää syyllistämistä. Tämä palsta ei ole minulle mikään erityinen henkireikä, kurkkailen ajoittain, onko mitään eloa, mutta pääasiassa ei.

• manna gryn
        Raipe. kirjoitti:

manna olavi gryn.

nyt en ole ehkä vuoteen jaksanut keskittyä tälle palstalle, olen myös löytänyt uuden henkisen kodin uusi suomi24:n puheenvuoroista.

palstan suosio on tosiaan pudonnut äärialhaiselle tasolle johtuen varmaankin yleisestä poliittisesta muutoksesta. maahanmuuttajat ovat varastaneet mediahuomion feminismiltä,- viimeiseen kolmeen vuoteen ei muusta kai ole puhuttukaan, kuin halla-ahosta, muslimeista ja perussuomalaisista.

tasa-arvoa ajetaan nykyisin varsin keskitetysti, viranhoitona ministeriöissä tai hallitusohjelman mukaisesti eri koordinaatiohankkeiden avulla yhteistyössä kansalaisjärjestöjen kanssa. lisäksi feminististen järjestöjen ja poliittisten toimijoiden rinnalle on noussut useita miesjärjestöjä, jotka jo yhdistyivät miesjärjestöjen keskusliitoksi.

feminismi loistaa poissaolollaan myös tiedotusvälineistä,- ainoastaan nyt keväällä alkanut slutwalk-liikehdintä on tuonut feminismin taas parrasvaloihin.

vanhoista palstalaisista muistan kaikki tässä ketjussa mainitut, jonkun heistä olen bongannut myöhemmin palstalla eri nimimerkillä kirjoittamassa.

• Taisteluväsymys
        manna gryn kirjoitti:

manna olavi gryn.

nyt en ole ehkä vuoteen jaksanut keskittyä tälle palstalle, olen myös löytänyt uuden henkisen kodin uusi suomi24:n puheenvuoroista.

palstan suosio on tosiaan pudonnut äärialhaiselle tasolle johtuen varmaankin yleisestä poliittisesta muutoksesta. maahanmuuttajat ovat varastaneet mediahuomion feminismiltä,- viimeiseen kolmeen vuoteen ei muusta kai ole puhuttukaan, kuin halla-ahosta, muslimeista ja perussuomalaisista.

tasa-arvoa ajetaan nykyisin varsin keskitetysti, viranhoitona ministeriöissä tai hallitusohjelman mukaisesti eri koordinaatiohankkeiden avulla yhteistyössä kansalaisjärjestöjen kanssa. lisäksi feminististen järjestöjen ja poliittisten toimijoiden rinnalle on noussut useita miesjärjestöjä, jotka jo yhdistyivät miesjärjestöjen keskusliitoksi.

feminismi loistaa poissaolollaan myös tiedotusvälineistä,- ainoastaan nyt keväällä alkanut slutwalk-liikehdintä on tuonut feminismin taas parrasvaloihin.

vanhoista palstalaisista muistan kaikki tässä ketjussa mainitut, jonkun heistä olen bongannut myöhemmin palstalla eri nimimerkillä kirjoittamassa.

Feminismi taitaa olla kuluttanut loppuun aiheensa, ainakin ne tärkeimmät. Toinen havainto on, että feminismi kykenee käsittelemään yhtä, korkeintaan kahta asiaa kerralla. Viimeisin on tämä naisia pörssiyhtiöihin, edellinen koski vanhempainvapaiden jakamista. Kumpikin aiheita, jotka eivät enää suurta yleisöä jaksa kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7207
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      719
      3370
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      148
      1650
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      278
      1530
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1240
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      233
      1173
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe