Fisuobjektiivi

Uusfilmaaja

Moro, eli mulla ois tollanen Nikon D3100 järkkäri ja kiinnostais ostaa siihen Kalansilmäobjektiivi, että edullisia sellasia jos osaisitte sanoo? ei nyt kuitenkaan mitään uber kallista

5

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikka tämä....
      • Nikon D90

Tuo edellinen näyttää todella "halvalta" joskin toiminee, ei ole kokemusta. Nikonin omat ja Sigman Nikonille tarkoitetut ovat Rahalan hinnoissa luokkaa 700 - 900€. Rahala antaa kuvan hintatasosta vaikka jonkun kympin saattaa säästää hakemalla postimyynneistä. Itse ostin putken juuri Rahalasta 2000€ vaikka eräs ulkolainen jobbari olisi myynyt 1900 kulut. Laskin sen, että myyjä on nyrkin kantamalla olevan tässä kohden vajaan satkun arvoinen asia. Minkäkö putken? No tietysti Nikkorin 70 - 200 F2.8 VR II ja koekuvaukset ovat osoittaneet samaa mitä testit. Tuota olen kuolannut kohta vuoden, taisi tyyppikin vaihtua siinä samassa II VR:ksi, nyt kuitenkin kypsyin. Huomenna kuvataan lisää, lupaavat jopa hyvää kuvaussäätä ja paikkakunnalla on happening.

• se nyt vaan on
        Nikon D90 kirjoitti:

Tuo edellinen näyttää todella "halvalta" joskin toiminee, ei ole kokemusta. Nikonin omat ja Sigman Nikonille tarkoitetut ovat Rahalan hinnoissa luokkaa 700 - 900€. Rahala antaa kuvan hintatasosta vaikka jonkun kympin saattaa säästää hakemalla postimyynneistä. Itse ostin putken juuri Rahalasta 2000€ vaikka eräs ulkolainen jobbari olisi myynyt 1900 kulut. Laskin sen, että myyjä on nyrkin kantamalla olevan tässä kohden vajaan satkun arvoinen asia. Minkäkö putken? No tietysti Nikkorin 70 - 200 F2.8 VR II ja koekuvaukset ovat osoittaneet samaa mitä testit. Tuota olen kuolannut kohta vuoden, taisi tyyppikin vaihtua siinä samassa II VR:ksi, nyt kuitenkin kypsyin. Huomenna kuvataan lisää, lupaavat jopa hyvää kuvaussäätä ja paikkakunnalla on happening.

tyhmää maksaa liikaa.

http://www.simplyelectronics.net/mainproduct.php?pid=8778

ja ilman toimituskuluja, olen tilannut jo pari putkea tuolta ja priimaa tulee ja nopea toimitus ;)

• 60+

Samyangin linssi on täysin manuaalinen ja valotusinfoa ei välity kamerarungon mittauspiiriin D3000, D31000, D5000 ja D5000 kameroissa joten käyttö tulisi hankalaksi.
      D90, D300, ja D7000:ssa on mahdollisuus käyttää "NON-CPU Lens"-asetus ja itse kirjoittaa kameran muistiin linssin tärkeintä arvoja kuten polttoväli ja maksimiaukko jotta valotus toimisi OK.

• Nikonilla mennään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2020
    Aihe