Lutkamarssi

Reetta Kangas

Minusta väärä nimi marssille. Nykyisin alakoulun tytöt pukeutuvat jo kyseenalaisesti. Vähän järkeä vanhemmat.

2

155

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain sinne päin

Ei ketään naista raiskata tai tapeta sen takia että heillä on seksikäs vaatetus. Vaatetuksella ei ole mitään tekemistä jonkun miehen tai pojan "mielenvikaisuuteen". Eikä edes se onko uhri kaunis tai ruma, nuori tai vanha.

Raiskaukset tapahtuvat useimmiten juuri paikan ja ajankohdan mukaan. Lutkamarssi nimenä on osuva ja hauska vanhanajan nimi joka sopii tilanteesen kuin tilanteeseen. Se on tosi että alle 16 vuotiaat tytöt pukeutuvat seksikkäämmin kuin heidän äitinsä. Tytöt ovat tyttöjä.

Ei joidenkin "mielenvikaisten" raiskaajien terrorisoinnille pidä naisten alistua ja pukeutua kaapuun/huntuun, ei sillä ketään raiskaajaa paranneta. Pitää puuttua itse ongelmaan, eli raiskaajiin ja heidän hoitoon ohjaukseen ja sopeuttamista yhteiskuntaan ja varmasti he sitä itse myös haluaisivat. Uskoisin että raiskaajalla on huono omatunto teon jälkeen, mutta päivien päästä "tauti" iskee uudelleen ja kierre on valmis.Kyseessä on jonkinasteen "alkoholismista".

• iahgas

Noi lutkamarssin "naiset" olivat vain rumia akkoja, jotka toivovat, että heidät raiskattaisiin, että saisivat edes kerran elämässään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7155
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3998
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      52
      3473
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2988
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2766
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2216
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2187
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2183
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      44