Elikkäs, olisiko kellään myynnissä hyväkuntoista, nokian 3600 slide mallin vaaleanpunaista puhelinta? minulla itselläni oli sellainen, mutta onnistuin sen hajottamaan.. oli kumminkin sen verran hyvä puhelin että haluaisin samanlaisen, mutta ei ole enää kaupoissa tätä mallia näkynyt..
Ostaisin nokia 3600 slide - puhelimen!
4
78
Vastaukset
Aattelin itekki vähä ostaa semmosta, et millanen puhelin se on?
- tarvitsee puhelimen
Sellainen liukukantinen nokian puhelin, muistikorttikin löytyy ja jos pelaamisesta tykkää niin taitaapi siinä olla aika monta peliä jo vakiona, aika perus puhelin, empä minä paljon osaa sen enempiä kertoa.. kyllä siinä aika paljon kaikkea on, kamera ei ole kuin 3.2 megapikseliä muistaakseni.. hetkeen ei ole ollut minulla tätä puhelinta tosiaan, mutta pidin kyllä kovasti tästä puhelimesta.
Ei taida enää uutena saada Suomesta mistään. Huuto.netissäkään ei näyttänyt olevan myynnissä kyseistä mallia...
- tarvitsee puhelimen
Niimpä, olen kyllä yrittänyt tätä mallia etsiä vaikka mistä. Löytänyt en ole kuin yhden mustan, mutta värillä on väliä ... onko kokemusta jos tilaisi sen ulkomailta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407