Kuuluuko kuvioon että nelivedon merkkivalo vilkkuu koko ajan, vaikka neliveto ei päällä.Kun laitan nelivedon päälle valo muuttuu jatkuvaksi,niinkuin varmaan pitääkin.Olen itse ajanut em,autolla vasta n.600 km ja yo.ilmiö vaivannu/häirinny melkein koko ajan.
L 200 vm-2003
3
1724
Vastaukset
- Tietää.
Luultavasti ei pitäisi vilkkua koko aikaa.
Onko kyseessä malli jota pitää peruuttaa sen jälkeen kun nelikon ottaa pois?
Jossei selviä, niin kyselehän tuolta Mitsuclubin palstalta:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/
Tuolla on muistaakseni ollut ennenkin juttua samasta aiheesta, ja vastaus pitäisi löytyä.- Mitsu 4x4
Kiitti asiallisesta vinkistä,,, olihan hyvä linkki... siellähän on asiallista juttua paljonkin.. täytyy paneutua...
- jeessöörnn
Ei kuulu vilkkua. Vilkkuminen tarkoittaa sitä, että jokin toiminto non kesken. Eli sulla ei neliveto kytkeydy pois päältä syystä, tahi toisesta. Nelivedon poiskytkentä toimii alipaineella ja voi olla, että siellä on jossain letkussa vuoto. Myös nelivedon valintakytkin voi olla rikki, mulla nimittäin oli samoilla oireilla. Korjaus makso jotain kakssataa osineen, muttei tuolla ole kiirettä, kun sillä autollas voi ajaa neliveto päällä jatkuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224864- 203935
- 272311
- 342134
- 371928
- 151818
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191175Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101094