Niin olen juuri 30v täyttänyt mies enkä ole elämässäni kertaakaan seurustellut.
Haluaisin tietää onko täällä palstalla muita tämän kovan kohtalon omaavia.
Erityisen katkeraksi tän tekee se kun tutut tämän tästä pariutuu ja sit eroaa hetken päästä ja sit jonkun ajan päästä hehkutetaankin jo uutta suhdetta ja ollaan niin rakastuneita kunnes taas erotaan jotta voidaan taas kohta hehkuttaa uutta onnea.
Näillä jo parisuhteessa olleilla on se kokemus takana ja juuri se että ovat saaneet tuntea tuon parisuhteen ilot ja surut. Minulla ei ole koskaan ollut mitään enkä ole saanut kokea tätä mitä muut ovat saaneet.
Vielä pahemmaks tän tekee se kun naiset sanovat että "sä oot niin mukava, kyllä sä jonkun vielä löydät varmasti" joo tosiaan, toi on niin viimenen loppuunkäytetty klisee jota vihaan kuulla.
Mutta kertokaahan muutkin seurustelemattomat tuntemuksia. Huom. vain ne jotka eivät todellakaan ole ikinä seurustellut ja ne joilla ei ole mitään kokemusta parisuhteesta. Niinkuin allekirjoittanut.
Seurustelematon avautuu...
3
172
Vastaukset
- .............
Olet ATM. Mitäpä siitä sen enempää jaarittelemaan.
- ---
Meitä kohtalotovereita - AT-miehiä- on täällä paljon.
- Naisasialooseri.
Itse olen sinua pari vuotta nuorempi mies enkä ole koskaan seurustellut ja samat ovat tuntemukset. Tosin minulle ei edes kukaan ole sanonut, että kyllä sä vielä jonkun löydät varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144