Hei!
Olen rakastunut hyvään ystävääni joka on nainen. Olen kertonut tunteistani hänelle ja hänelläkin on hiukan tunteita minua kohtaan mutta ei kykene suhteeseen, ei kenenkään kanssa koska hänen edellinen suhde oli niin karmea. Ostin kaulakorun joka on sydämen muotoinen ja ajattelin kirjoittaa korttiin, näin olen aina lähellä sydäntäsi.
Onko typerä lahja ja kirjoitus?
Kysymys naisille!
Mikki 34v
4
611
Vastaukset
- hoijjoij
Ei ole :)
- YTM-EVP
Ihan hyvä lahja, mutta älä piiritä liikaa tai esitä seurusteluvaateita. Nainen tarvitsee aikaa ja luottamuksen palautumista miehiin. Jatkakaa vaan ystävyyspohjalta ja pakittele vähän tunteitasi, ettet pakahdu.
- elvia
todella ihana teko! mutta kun olet antanut lahjan, niin älä heti seuraavina päivinä soittele, odota hieman!:)
- sdfsfwefwef
komppaan kahta edellistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397