Suljettujen ovien oppi

Nimimerkki alex-kasin kuin myös Sirkka-Iitan henkilökohtaisen todistuksen sivut ovat suljetut muilta. Vihamiehille ei tahdota paljastaa tietoa hyvästä Isästä?

Alex suivaantui kannanotostani niin, että nyt hänen Galleriassaan nähdään vain punaista : http://mina.suomi24.fi/alex-kasi

Seurataanpa tilannetta, että tapahtuuko ennen pitkää muutosta parempaan suuntaan vai pysyykö hänen pääharrastuksenaan tuollainen suljettujen ovien oppi, josta on syyttä suotta useasti syytelty adventisteja.

On säälittävää, että joku uskovainen on noin hienohipiäinen, ettei kestä kommentteja, sillä jokainen meistä kuitenkin koetellaan rankasti.

Mark. 9:49
Sillä jokainen ihminen on tulella suolattava, ja jokainen uhri on suolalla suolattava.

Ai niin, evoluutiotiedemies bushmannikin kuuluu suljettujen ovien opin harrastajiin, hän ei salli kenenkään täällä tietää, kuka hän on miehiään tahi miltä planeetalta lähtöisin.

Antti

19

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suljetuistasuljetuin

http://mina.suomi24.fi/alex-kasi

Miksi hän pitää galleriaa, kun ei tahdo kenenkään voivan tutustua häneen?
      Vai onko ollut kyse sairaasta kiusoittelusta - - ne jotka ovat tai ovat olevinaan hänen kanssaan presis samaa mieltä ainakin sielun kuolenattomuudesta ja helvetin piinasta, ne ovat hänelle vanhurskaita eli saivat nähdä hänet so. hänen galleriansa? Mutta nyt näyttää olevan sivu tykkänänsä stop.

• Olli oskarin poika"#

Hänhänonn Somali perheen musta lammas, Joka häpäisee vanhempiaan. Mitä muuta kysyttävää?

• Palautetta rasistille.

Ei alex somali ole vaikka ei somalilaisuudessakaan sinänsä vikaa ole. Äskettäin tuli hyvä ohjelma ruotsalaisista somaleista. Mutta kun sinun tai alexin tai jonkun muun nimettömän kanssa keskustelee, olisi mukava tietää, kenen kanssa keskustelee.

Ajankohtaista . . .
      Juuri päättyi Deissä adventtituokio Sana Elää. Siinä kiitettiin profetian hengestä nykyajassakin. Ilmestyskirjaseminaaria tarjotaan tilattavaksi puh. 0400200770 (media7). Kehotetaan soittamaan Joel Saariselle esim. rukousapua tarvittaessa. Adventismissa ei pidetä nimiä salaisuuksina, ei sillä lailla suljettua oppia harrasteta. Alex-kasin olisi hyvä ottaa oppia avoimuudesta - adventisteilta.

Kun puhuu olemattomasti tuntemattoman kanssa, tuntuu kuin puhuisi puupölkylle vain. Vielä EILEN alex profiloitui edes joksikin, vaikkakin salaisuudeksi jäi että millaiseksi. Tänään hän näyttää olevan niin olematon, ettei enää profiiliakaan ole jäljellä. Toivon mukaan hänellä sentään on keho tallella. - http://mina.suomi24.fi/alex-kasi

• suljettu ovi...

Entäpä, jos suljettu ovi henkilöllisyyteen on tarpeen pitää suljettuna perhesyistä!

Jos, ns. ent. seurakunnassa on toinen puoliso ulkoistettu sanoilla, puhu, mutta älä puhu täällä, se laittaa aika pitkälle sulkemaan oven, rakkaudesta veljiin.

Tässä en puhu adventtikirkon ovista.

• Fniss!

Oletkos sinä niitä, joka käy kopasemassa naapurin kellarin ovea ja pahastuu kun se onkin laitettu lukkoon, vaikka halusit vain kurkistaa mitä siellä on?

• Joka tapauksessa o naika erikoista, että alex, joka on tahtovinaan keskustella kanssamme oikeudenmukaisesti, pysyttelee itse sataprosenttisesti pusikossa, nykyisin vielä varjellummin kuin itse bushmanni

A: http://mina.suomi24.fi/alex-kasi
      B: http://mina.suomi24.fi/bushmanni

TÄYTTYKÄÄMME PYHÄLLÄ HENGELLÄ = TÄYTEEN TERVETTÄ HARKINTAA !

2. Tim. 1:7
      Eihän Jumala ole antanut meille pelkuruuden henkeä, vaan voiman, rakkauden ja TERVEEN HARKINNAN hengen.

Tit. 2:1 Sinun puheesi olkoon terveen opin mukaista.

Terve harkinta (Hengen täyteys) ei johda pelkoon tai piiloutumiseen vaan sinne missä ihmiset ovat.

• Hälläväli.. i-+ä

Olet talousau- missäs Antti kävit palveluksen ja koska? 197?..

• Hälläväli.. i-+ä kirjoitti:

Olet talousau- missäs Antti kävit palveluksen ja koska? 197?..

Kun sinä sun muut ette tahdo mitään henkilöllisyydestänne paljastaa, saisin kohtuuttomasti huomiota osakseni, jos elämäni pikku detaljeja esiin toisin, kuten varusmiespalvelus. Tal.au ei mitään merkkaa, kun olen jo parit kertausharjoituksetkin suorittanut.
        Armeijasta ei muuta ole jäänyt mieleen kuin vain että vaniljavanukasta tuli syötyä vatsa kipeäksi useinkin, keittiön puolella. Sensijaan tänä päivänä tarvitsen tätä että minulla on maantieluokka A B D BE CE DE kortti, semmoinen armolahja palvelemista varten. Ja ainakin omiksi tarpeiksi raamatuntuntemusta.

• Hälläväli on Hälvälä
        AnttiVKantola kirjoitti:

Kun sinä sun muut ette tahdo mitään henkilöllisyydestänne paljastaa, saisin kohtuuttomasti huomiota osakseni, jos elämäni pikku detaljeja esiin toisin, kuten varusmiespalvelus. Tal.au ei mitään merkkaa, kun olen jo parit kertausharjoituksetkin suorittanut.
        Armeijasta ei muuta ole jäänyt mieleen kuin vain että vaniljavanukasta tuli syötyä vatsa kipeäksi useinkin, keittiön puolella. Sensijaan tänä päivänä tarvitsen tätä että minulla on maantieluokka A B D BE CE DE kortti, semmoinen armolahja palvelemista varten. Ja ainakin omiksi tarpeiksi raamatuntuntemusta.

Kysäsin vain, että jos satuin itsekin olemaan samoihin aikoihin liikkeellä, ilmeisesti kävit Hennalassa au- koulutuksen. Itse olin siellä.

• Hälläväli.. -i +ä
        Hälläväli on Hälvälä kirjoitti:

Kysäsin vain, että jos satuin itsekin olemaan samoihin aikoihin liikkeellä, ilmeisesti kävit Hennalassa au- koulutuksen. Itse olin siellä.

Kolstela taisi olla komppanian viäpeli, Suomen kova äänisin mies.

• Charisma*

Tiiättekös mitä ompi täydellisyys? Täydellinen seurakunta on täynnä armoa ts. se on karismaattinen srk. Charismahan tarkoittaa armoa. Armoitettu seurakunta pursuaa erityissti armolahjoja. Niistä Kalevi Lehtinen sanoo, että lista on loputon.

Haloo! . . 'ei teiltä mitään puutu missään armolahjassa'

1.Kor.1:4 Minä kiitän Jumalaani aina teidän tähtenne siitä Jumalan armosta, joka on annettu teille Kristuksessa Jeesuksessa,
      5 että kaikessa olette rikastuneet hänessä, kaikessa puheessa ja kaikessa tiedossa,
      6 sen mukaan kuin todistus Kristuksesta on teissä vahvistettu,
      7 niin ettei teiltä mitään puutu missään armolahjassa, teidän odottaessanne meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen ilmestystä.
      8 Hän on myös vahvistava teitä loppuun asti, niin että te olette nuhteettomat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen päivänä.
      9 Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen.

Karismaattinen=armoitettu

• Hei Antti!
      Ei millään pahalla, mutta eikös tuo jo mene henkilökohtaiseksi loukkaukseksi tuo sinun räksytyksesi?

Eikös täällä pitäisi puhua uskonasioista, Raamatusta ja adventismista, kun ollaan kristinuskon ja adventimin palstoilla.

Siunausta ja rauhaisaa syyskesää tv. Sirkka-Iita

• >>Nimimerkki alex-kasin kuin myös Sirkka-Iitan henkilökohtaisen todistuksen sivut ovat suljetut muilta. Vihamiehille ei tahdota paljastaa tietoa hyvästä Isästä?

• Yx Äimän Käki

Harvalla uskovalla on n ä i n paljon salattavaa kaikilta muilta kuin parhaalta ystävältään. Ollaan tulevinaan mualiman kaikille ihmisille avoinna olevaan nettiin ja sitten kuitenkin vain paras sydänystävä saa tunnistaa henkilön. Eikö noin henk.koht. keskusteluja voisi hoidella kirjeitse tahi sitten sähköpostilla?

http://mina.suomi24.fi/bushmanni

http://mina.suomi24.fi/Sirkka-Iita

http://mina.suomi24.fi/Nadasja-Emilia

Ai jahas, eikö alexilla ole enää ystävää, kun ei tarvitse galleriaakaan enää?

http://mina.suomi24.fi/alex-kasi

Satojentuhansien Suomi24 keskustelijoiden joukossa Iitalla on varsin erikoinen selitys umpeen muurattuun galleriaansa: en jaksa keskustella!
      Minäpäs olen senverran ennakkoluuloinen lukija, että tutkin ja havaitsin, ettei siellä juurikaan kukaan sen vuoksi galleriansa tietoja pimittänyt so. piilottanut sitä, ettei keskustella jaksa. Siellähän se henk.koht. tieto pysyy vaikkei kenenkään kanssa jutustelisi. Näyttää olevan paljon gallerioita, jotka esittelevät haltijansa, mutta haltija ei käy sinne mitään rustaamassa siltikään.

• hyi, hyi..

No jopas nyt meni nämä keskustelut täällä vain galleria jutuiksi, täällähän sitä pitäisi keskustella eikä galleriassa,mitäs se Antti alkoi nyt alkoi kurkkimaan gallerioita, ei saa Antti olla niin utelias että menee kurkkimaan ainakaan tyttöjen gallerioita siellä saattaa olla salaisiakin asioita.

• Fniss!

Onkos sinulla "Yx Äimän Käki" itselläsi avoin galleria kun on toisia vara morkata?

Eipä silti, kyllä sinut tunnistetaan ilman galleriaakin.

• Ai sullahan on

• Markku Tampio

Se "suljetun oven oppi" taitaa olla pelkästään palstalla näitten, (alex-kasin ja sirkka-iitan ja kolmen enkelin), yms. kaltaisten adventisteina esiintyvien järjenpäätelmissä, koskapa siitä ei puhuta todellisissa adventistiseurakunnissa laisinkaan..

Olen jo oman kokemukseni seurauksena todennut, että todelliset adventistit seurakunnissaan keskittyvät oleellisemmin Raamatun kirjoitusten tutkimiseen ja keskustelevat enemmän Raamatun kirjoitusten sisällöstä, kuin jostain epäoleellisesta asiasta, johonka ei löydy Raamatusta perusteita..

• Tämän ketjun avaus ei kuulu ollenkaan joukkoon "keskustele adventismista".

Henkilöiden rääpiminen on rumaa, vaikka kuinka naamansa itse näyttäisikin.

Ja se on aina huonoa mainosta kaikelle, mitä sellainen kirjoittaja sanoo edustavansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      52
      2100
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1436
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1394
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe