Viime yönä kun käppäilin kotia päin Sampi festivaaleilta sellasen nuorisoporukan perässä, niin yks tyttö pysähty ja sano "kattokaa miten hienosti loistaa kuu tuosta pirtinvirran pinnasta" toinen tyttö sano "hitsit kun näitä ei aina huomaa, ku se on siinä aina". Minusta se oli jotenkin hienoo näin varttuneemman miehen näkökulmasta. Ja oli tosiaan tosi hienon näköinen.
Hienoja asioita Varkaudessa.
5
244
Vastaukset
- kh
Kerrankin jotain positiivista .On todella kaunis ympäristö kaupungintalon ympärillä ilman kuutamoakin!Kannattaa kävellä muillakin kaupungin rannoilla,kaunista on joka puolella.Sanotaanhan,että kauneus on katsojan silmässä.
Juuri tuota olen yrittänyt sanoa täällä. Miksi kaupungin etuovella annetaan VR:n pitää puuvarastoa Joutenlahdenrannalla. Kuvitelkaa miltä se näyttäisi jos siinä olisi koko rannan pituinen satama rantamakasiineineen yhteys suoraan Saimaalle. Miettikää.
- kh
Samaa mieltä edlleen.Ei ole pakko katsoa niítä puupinoja.On parempaakin katsottavaa Varkaudessa.
- Tor velo
Ja palstat täynnä että mitä niihin makasiineihin laitetaan. Tänä päivänä tavara liikkuu. Myös jalan. Se ei makaa makasiineissa.
- Viitostie
Hienoa Varkaudessa? 5-tie, joka vie pohjoiseen Kuopioon ja etelään Mikkeliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 12998
- 7961
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826