Facebookin orjat

Mr Somebody

Monet Mr ja Ms Nobodyt ovat ihan naamakirjan orjia täällä Oulussa ja lähikunnnissa. Jo aamulla heti mennään päivittämään statusta siinä luulossa, että jotakin ihmistä heidän 200 "kaverin" joukossa sattuu kiinnostamaan heidän elämä valokuvineen ja kaikkineen todistuksineen mahtavasta elämästä, vaikka todellisuudessa se heikäläisten elämä ei kiinnosta pascaakaan ketään ihmistä ja ne 200 kaveria on kaikki jotain virtuaalikavereita, samanlaisia luusereita kuin nämä itsekin:) Naamaan päivitellään perselleen menevän elämän juhlahetkiä, niin kuin se mahtava fiilis jatkuisi sen kuvan nappaamisen jälkeen:)

Mutta oikeasti hei ressukat: HANKKIKAA ELÄMÄ, menkää vaikka lenkille etsimään edes yksi aito ystävä elämäänne! -vaan ei mahda kukaan seuraanne kaivata!

48

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nih*

Täh?! Minä tykkään lukea "kamujen" statuksia, se on hauskaa puuhaa päivän suvantohetkissä ja pelien melskeessä. Turhaa jonnin joutavaa narinaa! Sieltä voi katsoa paljon muutkain kiinnostavaa ja uutisia samalla kommentoida. Ja minulla on 1500 "kaveria".

• imes nyt melaa!!

Joo vaan ketä kiinnostaa sun kommentit jostakin uutisista?
      Haistakaa nyt oikeesti mitä kerkeette. Sulla ei ole yhtään oikeaa kaveria saatanavitun friikki!

• Mieti ite.

Mikäs sua vituttaa?

• Kuka sua kaipaa?

Hanki sinä elämä, niin ei tarvitse toisten facebookpäivityksiä kytätä.

• Mr Somebody

Minulla on kyllä elämä ja on Facebookissakin profiili, vaikkakaan en siellä käy juurikaan, koska siellä yhdet ja samat helkkarin IHRAISET vatipäät päivittelee ja lähettelee kuviaan sinne. Face on kyllä hyvä yhteydenpitokeino, mutta jotkut narsistit ovat vähän käsittäneet väärin sen asian, ja luulevat että asiaan kuuluu päivittää joka helvetin askaretta mitä kotona puuhaa.
        -Menee siis yli joillakin se itsensä ja oman elämänsä mainostaminen ja teeskentely, että oikeesti hei tajutkaa: KETÄÄN EI jumalauta KIINNOSTA SEN ISON PERSEENNE LIIKKEET!

• kuhan kyselen
        Mr Somebody kirjoitti:

Minulla on kyllä elämä ja on Facebookissakin profiili, vaikkakaan en siellä käy juurikaan, koska siellä yhdet ja samat helkkarin IHRAISET vatipäät päivittelee ja lähettelee kuviaan sinne. Face on kyllä hyvä yhteydenpitokeino, mutta jotkut narsistit ovat vähän käsittäneet väärin sen asian, ja luulevat että asiaan kuuluu päivittää joka helvetin askaretta mitä kotona puuhaa.
        -Menee siis yli joillakin se itsensä ja oman elämänsä mainostaminen ja teeskentely, että oikeesti hei tajutkaa: KETÄÄN EI jumalauta KIINNOSTA SEN ISON PERSEENNE LIIKKEET!

no mutta.. mitäs helvettiä teet sitten fb:s jos sua ei kiinnosta?? senkö takia ettei sulla ole muualla ystäviä?? vai??

• Mr Somebody
        kuhan kyselen kirjoitti:

no mutta.. mitäs helvettiä teet sitten fb:s jos sua ei kiinnosta?? senkö takia ettei sulla ole muualla ystäviä?? vai??

Siis täh?? En minä tee Facebookissa mitään, mutta minulla on siellä profiili kyllä ihan syystä minkä aiemmin sanoin.
        -Siis facehan ei ole mikään fyysinen paikka, vaan virtuaalinen paikka -kai tajuat sen eron?

Minulla on nimenomaan ystäviä muuallakin ja elämää, eli siksi ihmettelen tätä asiaa. Osaan myöskin käyttää aivojani, eli en puhu muiden kommenteilla.

- osaatteko te nnyt helwetti käyttää aivojanne?

Kyllä Facebookissa on ne joilla ei nimenomaan ole ystäviä eikä omaa elämää, eli siksi kiinnostaa toisten asiat.

• Niin että näin
        Mr Somebody kirjoitti:

Siis täh?? En minä tee Facebookissa mitään, mutta minulla on siellä profiili kyllä ihan syystä minkä aiemmin sanoin.
        -Siis facehan ei ole mikään fyysinen paikka, vaan virtuaalinen paikka -kai tajuat sen eron?

Minulla on nimenomaan ystäviä muuallakin ja elämää, eli siksi ihmettelen tätä asiaa. Osaan myöskin käyttää aivojani, eli en puhu muiden kommenteilla.

- osaatteko te nnyt helwetti käyttää aivojanne?

Kyllä Facebookissa on ne joilla ei nimenomaan ole ystäviä eikä omaa elämää, eli siksi kiinnostaa toisten asiat.

"Kyllä Facebookissa on ne joilla ei nimenomaan ole ystäviä eikä omaa elämää, eli siksi kiinnostaa toisten asiat. " Niin ja itse sanot ettäolet Facebookissa? Niin että pilkkaat itseäsi.

• 235rd

Voisi kai kysyä, että miten on mahdollista että tiedät tuon kaiken? Vastaukseksi tulee mieleen ainoastaan se, että notkut yötä päivää Facebookissa taivastelemassa sitä, kuinka paljon ihmiset, jotka eivät sinua ollenkaan siis kiinnosta, viettävät siellä aikaansa.

Ongelmallesi on saatavissa ihan ammattimaista apua paikkakuntasi mielenterveystoimistosta. Suosittelen.

• Mr Somebody

Satun toisinaan avaamaan "naaman" ja siksi näen kyllä heti kuka sinne kirjoitteee tylsiä elämänsä juttuja AINA. Ja nimenomaan ne jotka eivät kiinnosta, hehän ovat kovimpia päivittäjiä. He kun eivät kiinnosta, niin heidän sosiaaliset suhteensa rajoittuvat facessa päivittelyyn - Ilmeisesti eivät ole saaneet oikeassa elämässä huomiota! TOLLOT!

Kyseisestä asiasta ja sen sairaista piirteistä oli juttua radiossakin viime viikolla!

-Ja ihan vaan vinkkinä, vaikka sävy on karkeahko;)

• 2134r23
        Mr Somebody kirjoitti:

Satun toisinaan avaamaan "naaman" ja siksi näen kyllä heti kuka sinne kirjoitteee tylsiä elämänsä juttuja AINA. Ja nimenomaan ne jotka eivät kiinnosta, hehän ovat kovimpia päivittäjiä. He kun eivät kiinnosta, niin heidän sosiaaliset suhteensa rajoittuvat facessa päivittelyyn - Ilmeisesti eivät ole saaneet oikeassa elämässä huomiota! TOLLOT!

Kyseisestä asiasta ja sen sairaista piirteistä oli juttua radiossakin viime viikolla!

-Ja ihan vaan vinkkinä, vaikka sävy on karkeahko;)

Toinen oire siitä, ettei ihan kaikki ole kunnossa tässä nimenomaisessa asiassa on se, että on pakko sen naamakirjan ulkopuolellakin jankuttaa siitä,mitä ihmiset tekevät tai eivät tee siellä.

Rauhoitu jo.

• Mr Somebody
        2134r23 kirjoitti:

Toinen oire siitä, ettei ihan kaikki ole kunnossa tässä nimenomaisessa asiassa on se, että on pakko sen naamakirjan ulkopuolellakin jankuttaa siitä,mitä ihmiset tekevät tai eivät tee siellä.

Rauhoitu jo.

Mulla on kyllä asia sen naamakirjan osalta ok ja ei kiinnosta muiden asiat, eli siksi en sitä teeskentelijöiden tiedotuskanavaa avaa. Enkä jankuta, vaan sanon ihan vinkkinä. Ymmärrän: Vitut taahan se ja kirpaisee, kun joku sanoo miten vitun tampioita olette ja ketään ei kiinnosta elämänne, ettekä te koko persoonana muutenkaan paskankaan vertaa. 200 kaveria, mutta kaikki jotain samanlaisia tolloja kaverikeräilijöitä, joilla kaveruus on vähän vieras käsite!
        HANKI ELÄMÄ!

• J. Heinäpää

No en kait mää sinne mittään päivittele, ja kerran pari päiväsä käyn vaan vilasemasa, onko jollain ollu asiaa... Ei kait se sitä tarkota, että jos on mokomaan paskaan liittyny, niin ei muuta tekis kuin päivät sielä notkus... Mää liityin siksi, kun kukkaan ei ennää muulla tavalla yhteyttä piä, eli sähköpostia esim. ei lähetetä ja lueta, nii jos joskus tahtoo tietää mitä OIKEILLE tutuille kuuluu, niin eipä nuihin yhteyttä muuten saa... Miten nää muuten tiijät koko paska veispuukista mittää, jos et itekki sielä oo? Miksi sua ylipääsä kiinnostaa mitä kukaki tekkee omalla ajallaan? Jos joku tykkää veispuukisa kertua millon mennee kauppaan ja mitä on ruuaksi laittanu, tai laittaa kuvia lomalta, ja millon mitäki -niin aivan vappaasti. Ei kait tuo oo keltään pois...

• Mr Somebody

Itse käytän ko. palvelua, koska sen kautta voi lähetellä meiliä ja jutella reaaliajassa, jos sattuu linjoille.
      Mutta sitä päivittelyä en niin ku siedä ja ei moni muukaan.
      Päivittäisivät edes sille ryhmälle ketä saattaa kiinnistaa se mitä kukin tekee vaikka ruoaksi.
      Tietty jos vaikka järkkää orgioita kotiinsa, voi seinille laittaa kaikille ilmon, että kaikki joukolla nussimaan meille:) heh

Niin ja niistä "naaman" kautta tulleista meileistä voi ottaa ilmoituksen omaan meiliin, niin ei tarvi avata sitä vitu urpojen tiedotissivua ikinä.

• J. Heinäpää

Rauhotu hyvä mies!! Mikä sua ahistaa?! :D Mee ulos -sielon lämmin ilima, eläkä roiku sielä veispuukisa kyttäämäsä ihimisiä! Mää käväsin jo ulukona, ja nyt lähen uuvestaan... Jotenka son moro!! :D

• Mr Somebody
        J. Heinäpää kirjoitti:

Rauhotu hyvä mies!! Mikä sua ahistaa?! :D Mee ulos -sielon lämmin ilima, eläkä roiku sielä veispuukisa kyttäämäsä ihimisiä! Mää käväsin jo ulukona, ja nyt lähen uuvestaan... Jotenka son moro!! :D

Etkö osaa lukea? Mua ahistaa ihmisten teennäisyys ja sellainen tyhmyys suoraansanottuna.

Olen naamakirjan avannut viimeksi noin kuukausi sitten, kun ei kiinnosta!

• J. Heinäpää
        Mr Somebody kirjoitti:

Etkö osaa lukea? Mua ahistaa ihmisten teennäisyys ja sellainen tyhmyys suoraansanottuna.

Olen naamakirjan avannut viimeksi noin kuukausi sitten, kun ei kiinnosta!

Ihan vaan kysäsen, että miksi sullon ne ihimiset sielä kaverilistoilla, jos ei ne ja niitten elämä kerta sua kiinnosta? Mää vähän veikkaan, että taitaa kiinnostaa ja aivan perkeleesti kiinnostaaki.

• Mr Somebody
        J. Heinäpää kirjoitti:

Ihan vaan kysäsen, että miksi sullon ne ihimiset sielä kaverilistoilla, jos ei ne ja niitten elämä kerta sua kiinnosta? Mää vähän veikkaan, että taitaa kiinnostaa ja aivan perkeleesti kiinnostaaki.

Siis hetkonen:): Minulla on ne kaverit siellä kaverilistalla siksi, koska minulla saattaa olla heille asiaa joskus ja heillä minulle, mutta en nyt jumalauta halua katsella heidän valokuviaan ja tietää mitä heillä syödään nyt ja huomenna, eikä kiinnosta mitä elokuvaa he meinaavat illalla katsoa.
        Tajuatko?

• VillaHem
        Mr Somebody kirjoitti:

Siis hetkonen:): Minulla on ne kaverit siellä kaverilistalla siksi, koska minulla saattaa olla heille asiaa joskus ja heillä minulle, mutta en nyt jumalauta halua katsella heidän valokuviaan ja tietää mitä heillä syödään nyt ja huomenna, eikä kiinnosta mitä elokuvaa he meinaavat illalla katsoa.
        Tajuatko?

Tota - sää kyllä voit laittaa asetuksista heidän päivityksensä "piiloon" - eivät näy sitten sun sivuilla. Jos sulla joskus on heille asiaa tms; menet heidän sivuilleen ite. Siinä on henkilön kommentin oikealla puolella raksi (kun hiiren kohdistat oikein) ja tulee siitä valikko - valitse siitä "piilota kaikki käyttäjältä....." Et näe heidän päivittelyjään tahi kuviaan kun itse aukaset facebookin... Kokeiles?

• --------------------
        VillaHem kirjoitti:

Tota - sää kyllä voit laittaa asetuksista heidän päivityksensä "piiloon" - eivät näy sitten sun sivuilla. Jos sulla joskus on heille asiaa tms; menet heidän sivuilleen ite. Siinä on henkilön kommentin oikealla puolella raksi (kun hiiren kohdistat oikein) ja tulee siitä valikko - valitse siitä "piilota kaikki käyttäjältä....." Et näe heidän päivittelyjään tahi kuviaan kun itse aukaset facebookin... Kokeiles?

Mutta kun sitä oikeasti kiinnostaa muitten tekemiset. Siksi se niitä fb:ssa kyttää kaiket päivät ja yöt.

• kyylääjä.

monet työkaverit istuu facebookin ääressä vähintään tunnin päivässä....työaikana. ei ruokatunnilla, eikä kahvitauolla.

yksikin sanoi puhelimeen avun tarvitsijalle, että tunnin päästä ehtii....ja istui sen tunnin facebookissa.

• Mr Somebody

Niinpä. Päivittävät sinne: "töissä, ruokiksella, lähden kotiin" - Ihan varmaan kiinnostaa ihan kaikkia??

• facebookissa ei oo kyl minun mielestä mitään pahaa siellä voi olla yhteydessä kavereihin ja kysellä kuulumisia.

• Mr Somebody

On face hyvä juu, kun voi kysellä kuuumisia ja toimiihan se tavallaan sellaisena sähköpostimuistiona, eli yhteydet pysyvät tallessa ja ei tarvtse kalliilla puhelintaksoilla soitella. Mutta siitä oman elämänsä tiedottamisesta en niin kuin saa kiinni, että mikä ihme siinä on se idea: narsismi, pienet piirit, huomionhakuisuus vai mikä?
        Meneehän se jokaisella tässä elämässä välillä hyvin, mutta pakkoko se on naamaan päivittää niitä teennäisiä hyväfiilisviestejä aina?
        Jos kykenee olemaan siellä se tekopyhä jolla menee niin helv hyvin muka aina ja elämä on mallillaan, niin pitää pystyä sanomaan se huonokin hetki.
        Se teennäisyys on tosi läpipaistavaa monella, kun tietää miten se asia on!

Käyttäkää sekin naamakirjassa olemisaikanne vaikka kuntonne hoitamiseen tai vaikka lapsienne kasvatukseen!

• hhhhhhjjjjhjhhhj

Miksi pitää kiinnostaa toisten elämä,asuminen, auto jne, kun se aiheuttaa joillakin vain kateutta? Facebook on teennäisten paikka todistella muille jotain hyvää fiilistä.
      Minua ei kiinnosta toisten asiat, koska omassa elämässä on sisältöä tarpeeksi.

• Mr Somebody

Niinpä. Sitä tässä juuri ihmettelen ja ajan takaa. Aika huonolla mallilla elämä, jos kaikki "keverisuhteet" ovat Facebookissa ja muuta sisiaalista elämää ei ole, kuin jutella toisten samanlaisten kaverikeräilijöiden kanssa naamakirjassa peukkua näyttämässä.

• J. Heinäpää
        Mr Somebody kirjoitti:

Niinpä. Sitä tässä juuri ihmettelen ja ajan takaa. Aika huonolla mallilla elämä, jos kaikki "keverisuhteet" ovat Facebookissa ja muuta sisiaalista elämää ei ole, kuin jutella toisten samanlaisten kaverikeräilijöiden kanssa naamakirjassa peukkua näyttämässä.

Jaa... No nythän nää palijastit ittes! Näähän se taijakki olla se kaikis pahin kaverien kerräilijä, ja siksi sullon sielä liuta ihimisiä, joitten elämä ei sua ees kiinnosta... :D Pittää vaa sunki näyttää ulukopuolisille, että oot suosittu ja sullon tuota sosiaalista elämääki vaikka muille jakkaa, ku oha sulla satoja kavereitaki veispuukisa, nii oha se nyt merkki että nää ootki tosi menevä jätkä. Varmana oot jokkaisen kummin kaiman ja entisen naapurin mummon ja entisen luokkakaverin siskontytön pikkuserkun sulhon pyytäny sinne kaveriksi -myönnä pois vaan! Kato, jos sullois sielä vaa semmosia ihimsiä, jotka nää oikiasti tunnet ja joitten kansa oot oikiasti tekemisisä ja jotka on sun ystäviä oikiasti, nii ei sua ahistas jos ne kauppareissusa yms. sielä tievottas... :)

• Mr Somebody
        J. Heinäpää kirjoitti:

Jaa... No nythän nää palijastit ittes! Näähän se taijakki olla se kaikis pahin kaverien kerräilijä, ja siksi sullon sielä liuta ihimisiä, joitten elämä ei sua ees kiinnosta... :D Pittää vaa sunki näyttää ulukopuolisille, että oot suosittu ja sullon tuota sosiaalista elämääki vaikka muille jakkaa, ku oha sulla satoja kavereitaki veispuukisa, nii oha se nyt merkki että nää ootki tosi menevä jätkä. Varmana oot jokkaisen kummin kaiman ja entisen naapurin mummon ja entisen luokkakaverin siskontytön pikkuserkun sulhon pyytäny sinne kaveriksi -myönnä pois vaan! Kato, jos sullois sielä vaa semmosia ihimsiä, jotka nää oikiasti tunnet ja joitten kansa oot oikiasti tekemisisä ja jotka on sun ystäviä oikiasti, nii ei sua ahistas jos ne kauppareissusa yms. sielä tievottas... :)

Mulla on alta sata kamua. Niistäkin joutaisi kyllä potkia 70% viduun, kun ei kiinnosta. Vuosien varrelta kertyneet. Ja tuleehan siitä niille hyvä mieli, kun niillä on yksi kaveri listoilla lisää keromassa siitä kuinka suosittuja ihmisiä he ovat;) Heh.
        Itse en avaa facea ja käytä, eli ne ovat sinne unohtuneet.

Kaveripyyntöihin olen kuitenkin aina suhtautunut kriittisesti, eli en ihan jokaista vanhaa inttikaveria kaveriksi halua, ellei muutenkin olla tekemisissä jostakin kumman syystä.

• päiväunien kutsu

Monellakohan on naamassa todellisuudessa kavereina vain kaikki tutut joiden kansssa oikeasti ollaan tekemisissä, eli kyse ei ole vain naamatutuista ja enstisistä luokkakavereista 80-luvulta, joiden kanssa ei olle juteltu kahteenkymmeneen vuteen.
      Laittelevat omian kakaroittensa kuvia ja jotain odotuskuvia hitto esille, niin kuin se kaikkia kiinnostaa heidän elämä. Oman elämänsä tuputtamista toisille, niin sen voisi kiteyttää. Valokuvia ajatelkaa esille: ennen se valokuva-albumi oli sellainen pyhä asia, että ei niitä ihan jokaiselle naamatutulle esitelty!
      Nykyisin vähän liian helpoa tuo väärän kuvan antaminen asioista, kun on digikamerat ja muut systeemit, joilla voidaan antaa ihan millaista vain propagandaista käsitystä. Ja jos ei kuvaamalla onnistu tässä, niin kuvamanipulaatiolla. Entisaikaan kamera oli julmempi tässä suhteessa, mutta ei silloin ollut niin paljoa teennäisiä ihmisiäkään.

• -----------------

Pakkohan ei ole ketään entisiä luokkakaveita pyytää/hyväksyä ystäviksi. Voi sieltä myös karsia tyyppejä pois, jos ei oikeasti ole tekemisissä. Onko tullut sulla ja aloittajalla mieleen, että ehkä nämä statustaan yhtenään päivittävät eivät edes muista, että sinäkin entinen luokkakaveri siellä listalla olet? Ehkäpä nämä päivittelijät ajattelevat niitä todellisia ystäviään ja sukulaisiaan, joiden kanssa ovat tekemisissä, kun sinne kirjoittelevat tekemisistään. Oma käsitys on näistä ihmisistä, että he ovat sellaisia puheliaita muutenkin, kun ihan irl tavataan ja tykkäävät jutella. Sama meno jatkuu sitten facebookissa.... Onko tuo nyt oikeasti niin kamalaa, että siitä pitää tälle palstalle yhtenään jotain ihme vuodatuksia kirjoittaa tuon yhden ja saman tyypin? Eihän niitä päivityksiä ole mikään pakko lukea, jos ei kiinnosta, en minä ainakaan lue.

• Mr Somebody
        ----------------- kirjoitti:

Pakkohan ei ole ketään entisiä luokkakaveita pyytää/hyväksyä ystäviksi. Voi sieltä myös karsia tyyppejä pois, jos ei oikeasti ole tekemisissä. Onko tullut sulla ja aloittajalla mieleen, että ehkä nämä statustaan yhtenään päivittävät eivät edes muista, että sinäkin entinen luokkakaveri siellä listalla olet? Ehkäpä nämä päivittelijät ajattelevat niitä todellisia ystäviään ja sukulaisiaan, joiden kanssa ovat tekemisissä, kun sinne kirjoittelevat tekemisistään. Oma käsitys on näistä ihmisistä, että he ovat sellaisia puheliaita muutenkin, kun ihan irl tavataan ja tykkäävät jutella. Sama meno jatkuu sitten facebookissa.... Onko tuo nyt oikeasti niin kamalaa, että siitä pitää tälle palstalle yhtenään jotain ihme vuodatuksia kirjoittaa tuon yhden ja saman tyypin? Eihän niitä päivityksiä ole mikään pakko lukea, jos ei kiinnosta, en minä ainakaan lue.

Siis tuota noin. Sinulla varmaan on jotenkin epäsosiaalinen kuva nyt minusta, mutta se on väärä. Itse olen puhelias ja ulospäinsuuntautunut henkilö, eli siksi olen sitä mieltä ja mediassakin on puhuttu, että kyllä face kierouttaa ihmisen kuvaa itsestään. Facebook on todellakin epäsosiaalisten itsensä ylentäneiden tollojen paikka, jonne saa päivittää statustaan ja osotella että joku lukee ja näyttää peukkua.

Ennen vanhaan oli juoruakat ja sentraali-Santrat puhumassa juoruja. Nykyisin ihmiset juoruavat itse facessa, mutta hepä kertovatkin vain sen kolikon parhaan puolen. - eikös se ole itsepetostakin tarkemin ajateltuna. Ja kun yksi teeskentelee, se ruokkii muita kateellisia feikkejä.

Ja sukulaisten kanssa voi ne valokuvat kyllä katsella ja lätistä muuallakin kuin naamakirjassa: esim. Mesenger ym.

-Jauhakaa paskaa vain siellä naamassa ja tiedottakaa propagandaa, harrastakaa itsepetosta. Minulle on ihan sama -sieltä kun pääsee yhtä helpolla pois, kun sinne on joskus silloin niihin aikoihin kun siinä oli järki, mentykin.

Olette te kyllä taukkeja. Mutta ihminen, varsinkin suomalainen, on laumaeläin, ja sangen tyhmä sellainen!

• naama my ass

Mee naamaan kysyyn jeesii.

• nokiipeli

eiköhän ne kaikkensa kertojat ole yksinäisiä immeisiä? purkavat facebookissa itseään eivätkä ajattele, että heidän juttunsa on kaikkien facessa olevien luettavissa.
      itsellä on face mutta käyn lukemassa vain kavereiden - todellisten kavereiden - viestit. samalla voin vilasta mitä jotkut ovat kirjoitelleet seinälle ja ihmettelen, miten ihmiset ovat niin pienisieluisia kun laittavat sinne, että laitoin sellaisen ja sellaisen auton, veneen, motskarin tms. nostaako se omanarvontuntoa?
      minä itse mieluummin soitankavereille tai käyn kylässä. face on vain tullut otettua aikoinaan ja sen kautta pidän yhteyttä kaukaisiin ystäviini!
      että antaahan yksinäisten kirjoitella juttunsa ja me täällä nauretaan, että voi hyvät hyssyrät

• Mr Somebody

Niinpä. Onneksi ne turhat päivitttäjät saa ruksittua pois sieltä, vaikka aika koomista se niiden touhu ja saisihan siinä makeat naurut toisen kustannuksella :)
        Mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta, kun on onmaakin elämää, siksi ei kiinnosta myöskän lautella kuvia omasta perheestä ja arkiaskareista esiteltäväksi.

• mariehu

Tottakai muiden statukset kiinnostavat, uskoisin että yksi suurimmista syistä olla FaceBookissa on nimenomaan muiden vakoileminen : mitä he tekevät, miten he tekevät jotakin, kaverisuhteet jne.. Omien statuksien laittaminen muiden nähtäville juontaa varmaan syystä nimeltä huomion haku. Meitä on onneksi kuitenkin moneksi eli tietenkään kaikki eivät vakoile toisiaan eivätkä pyri hakemaan huomiota vaan FaceBookin käyttö on tavallista "sosialisoitumista". Itsellä ei tule koskaan soitettua kenellekkään ja harvoin käyn kenenkään luona ilman kutsua mutta FaceBookissa saa solmittua uusia kaverisuhteita joita jatketaan myös sosiaalisen median ulkopuolella. Sanoisin kätevää, joillekkin.

• crazycyborg

Pääasiassa tapahtumia ja tiedoituksia tulee ryhmistä seurattua. Muulla ei ole paskankaan väliä :)

• Vapaamaa. .

Saa kai sitä Feisbookata ja Bloqata, harmitontahan tuo. :)
      Elä oo tollane ärripurri x)

• Mr Somebody

Saa saa, mutta ihan vinkkinä vain se, että ei todellakaan kaikkia kiinnosta katsella kuvianne ja jatkuvaa päivittelyä. Päivitelkää ja laittakaa kuvia niille ketä saattaa vähänkään kiinnostaa huomionkipeä elämänne, joka varmaan todellisuudessa on tosi yksinäistä fyysisesti. Eikös face olekin sellaisten yksinöisten perheenäitien ainoa toive -niin ja uteliaiden kade-kyttääjien?

• 642
        Mr Somebody kirjoitti:

Saa saa, mutta ihan vinkkinä vain se, että ei todellakaan kaikkia kiinnosta katsella kuvianne ja jatkuvaa päivittelyä. Päivitelkää ja laittakaa kuvia niille ketä saattaa vähänkään kiinnostaa huomionkipeä elämänne, joka varmaan todellisuudessa on tosi yksinäistä fyysisesti. Eikös face olekin sellaisten yksinöisten perheenäitien ainoa toive -niin ja uteliaiden kade-kyttääjien?

Tosi paljon samaa mieltä Mr Somebodyn kanssa. Itselläni ei ole veispuukki-rofiilia, koska se todellakin ON säälittävien hölmöjen idioottifoorumi. Kavereiden selän takaa olen katsonut sitä menoa ja todellakin SÄÄLITTÄVÄÄ!

• fb on väsyttävä

siellä ei voi oikeastaan valita kenen ja minkälaisia juttuja heitetään facen eteen sataluvuin, varsinkin jos on harvemmin bookissa tai netissä ylipäätään
      ja kestää kauan aikaa mennä yksittäisten kavereiden sivuille etsimään olennaisimpia.
      Samalla "keräilijäbookkilaiset" pommittaa juttujaan ja antavat toisilleen roppakaupalla peukkuja - jota aina huomataan ja saa "uutisvirran 1:s paikat" vaikka "anoppini sairaus tai tervehtyminen" jää kaikilta huomaamatta...
      Sellaista se homma on. Suunnittelisin fb:n ihan toisenlaiseks jos osaisin (ja saisin)

• .......

Folkdirect.com tais olla yks vaihtoehto Google lisäksi.
        Eiku etsimään.

• Lahti city people

Kaikilla on omat mielipiteet asiasta. Feispuuk on ihan pikku juttu. Miksi nostettu kauhea haloo: ''feispuuk on perseestäätäätäää'' ...hei c'mon...ihan sama, antaa niiden päivittää ketkä haluu...naurettava keskustelu tämä. kyllä niilläkin on frendei jotka siellä päivitteleekin ''koko''ajan.

• prklestna

Joo mutta kun ne tekee itestään tyhmiä jatkuvalla tuputtamiaella, niin ei sitä jaksa.

• facebook rulaa

yx muija kertoo fesbuukissa kaikki sossunkäynnit ja poliisien. oikeusasiat ihan kaikki. muija on kuiteski jo vanhampi ihminen mut ilmeisen tollo.

• imekää jerkkua!

No parempi tuo kun kertoisi sossuasiakkaana olevansa lottovoittaja -kuten facessa yleensä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7080
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      705
      3202
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      117
      1413
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      221
      1221
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe