KUUSAMON KESKUSTA PITSA STOP

nainen 72.....

Kävin hakee pitsan ,todella pettynyt ei ollut täytteitä kun vähän hinta oli 8,20 e

37

2931

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikä!!

No voi voi, jaksamisia sulle!

• Mums mums.

Auttaako asiasta täällä valittaa? Oisit tehny palautteen suoraan ko.paikkaan! :D

• nainen-100kg+

Joo noitahan vetäis vaikka kolome putkeen jos oikeen näläkä ois.

• epäilemättävaletta

paras pizza on ismo alangon tsernobyl special jota saa teboililta siis esimerkiksi tosi hyvä burger

• Pallikas

Niin on paras burger teboililla ku tillaa tserno pitsan.

• Mr.MPJ

Ompas näitä ruikuttajia...Taas eilen kävin ostamassa pizzan Pizza Stopista niin kyllä ne vaa nuo Marmariksen pizzat pieksee....pitää kaikilla vaan valittaa kun tulee jotain uutta!

Minkähänlaisia mielipiteitä kaikilla oli ku Marmaris tuli?

• Kuuluu -81

Olis odottanu että tällä uudella stoppi-yrittäjällä olis ollut jotain uutta tuotavaa pitsakilpailuun mutta kun ei.Mauttomat pitsat ja mukamas isokokoiset. onhan ne jos ateriastaan haluaa 30 euroa maksaa.Olisi sama ottaa 4 pientä marmariksesta, helpompi kantaakin :)

• Ei lihava

Vi...ako Valitatta syökää POTTUJA.

• näläkänen

Muutaman kerran hakenut pitsat. Ihan syötäviä, mutta ei mitenkään ihmeellisiä verrattuna muiden lättyihin. Pitäne lähteä Ouluun pitsalle nam. nam.

• L+ KILLER 1%

Mistä täältä oulusta muka hyvvää pitsaa saa?

Haukiputaan rauhanyhdistyksellä pitsaa tarjolla SU SEUROISSA!!! ;)

• capricci

Valitus ja palaute on kaksi aivan eri asiaa, taitaa itse perustajapete olla nuitten vauhkoomisten takana. Kokeileppa valittaa jollekki leipurille niin suu ammollaan katsotaan että vittuuko tuut arvosteleen.,Näinollen tämä on ihan hyvä paikka

• Pizza stop Jussi

Tervehdys!

Emme ole itse minkään noiden kirjoitusten takana voimme kirjoittaa omalla nimellä jos on tarvis ja näyttäisi tarvetta olevan.
      Edelleen antakaa palautetta ja ehdotuksia esim. ruokalistaan uudistuksia ihan paikanpäällä ja mielellään meille perustajapeteille=) Jättipizzat ja rullat koitettu tuoda omana juttuna kuusamoon, puolesta ja vastaan on aina kannattajia... mutta jos tulee jotakin hyvää ehdotusta pizza tai kebab ruokiin niin otamme mielellämme listalle ,kuten majoneesia on kyselty pizzoihin ja tulossa on viikonlopuksi.Sellaistakin on kuultu että kaikki 5€ ja tuplana täytteet sitä joutuu vielä hieman miettimään=)
      Eikä ole tarvista lytätä muiden kilpailijoiden tuotteita niitä 20vuotta itsekkin syöneenä ja välillä vieläkin... kilpailijoiden tuotteet on hyvä tuntea=) ja kaikilla on hyvät ja huonot puolensa...
      Tällä palstalla kirjoittaa luultavasti samat parihenkilöä joita ei henkilökohtaisista syistä tuotteet miellytä.
      Kaikki kokit ovat ihmisiä ja joskus tulee valitettavasti virheitäkin ja olemme hyvittäneet mielellämme jos on tullut väärä ruoka,täyte tai virhe ruoka annoksessa.
      Kertokaa vaan palautetta suoraan niin hyvät kuin huonotkin niistä oppii,myöskin asiakaspalvelusta.
      Kotisivut avataan parinviikon sisällä ja laitamme palaute paikan sinnekkin.
      Mukavaa syksyn jatkoa!

• Heimo H. Varvas

Joopajoo.Kebabpitsassa yksi pitkä lihasoiro keskellä kuivaa lättyä.Nöh,eipä tarvi samaan paikkaan enää astua.PISTE.

• justii

ei muuta ku jussi jatka samaan malliin .. laajenna lapin ja oulun lääni täyteen

• unelmat reisille

Pitsa stoppi tällä hetkellä kuusamon paras jos pitsaa lähden hakemaan, työntekijöiltäkään ei puutu huumorintaju :)

• 021020111910

Kuuleppa Jussi laita ne kaksi hemmoa,jotka oli töissä su 2.10 iltana asiakspalvelu kouluun. Ainakin motivaatio puuttui näiltä hemmoilta ei YHTÄÄN asiakaspalvelu taitoisia. Yleensä myyjä tai vastaava sanoo iltaa, kiitos, hei. Nämä tyypit vaan katto että mitä V...a te tänne tuutte ja murahtelivat vaan. Minä kyllä tästä lähtien haen pitsani ja kebabin sieltä mistä saa palvelua, vaikka yritän suosia paikallisia yrittäjiä.................

• 18

HEHEI FRÄNKILN! kerää nyt ittes vitun spede tätä prempaa suomenkielistä palvelua et tästä kylästä saa vaikka saksaa puhusit. On se pakko valittaa sen ilmasen pitsan toivossa kaikessta jussille.

• ohhoe

Kaippa ne ovat kahtoneet että mtä vittua ku on niin hilpeän näkönen asiakas astunu sisään ;) täällä on hyvä vuodattaa tuommoista

• skunkkipitsaa

Onko sielläkin "kinkkuna" hienoksi suikaloitua halpamakkaraa?

• MITEN SAAN TILATTUA TILAISIN MUTTA MISTTÄ B

• qsamolainen

Marmaris

• #666#

Jos Pizza paikassa on Kuusamon parasta asiakaspalvelua, millainenkohan on sitten se huono asiakaspalvelu?
      Kaverit eivät minua ainakaan asiakaspalvelun takia saa vakiasiakkaaksi.

• tuning teppo

kyllä hajen pizzat mielummin talon toisesta kulmasta.marmariksesta

• -s-

"Talon toisesta kulmasta" et kyllä saa ku silmälaseja!

• POROMIES56cm

MISSÄ MIUN POROT JUSSI??? ETKAI SIE SAATANAN RONTTI OO NIITÄ KEPAPIKSI PISTÄNY????

• nami-nami-nami

Kävin tuolla länsirannikolla pitsalla. Kyllä Kuusamon lätyt jäi niin hinnan, koon kuin maunkin puolesta aivan eri sijalle. Täällä ei todellakaan voi kehua hyvillä pitsoilla.

• Arbud Ahmed

Kyllä Pitsa Stoppi on paska paikka. Minä suosittele parempi paikka. Te voitte mennä vaikka Marmaris. Minä sano että paljo parempi paikka. Hyvä pitsa ja parempi maku. Minä ei olla töissä Marmaris tai Pitsa Stoppi enkä kenenkään suku tai tuttava , kaveri.

• äääääääääääh

Ja minä suosittele sinulle, että sinä mennä takasi sinne mistä sinä olla tullukin.

• anonyymi seuraaja

REPS :)

• äääääääääääh

Arbut Ahmed me tietän kuka huoranpentu sinä olet saatana baska

• Stopin kiertävä

Ei ikinä ole niin pitsan nälkä,että kyseiseen putiikkiin menisin.Jos ei Marmariksesta pitsaa saa,täytyy olla ilman.
      Laadusta ei ole kyse,mutta jotain käytös tapoja tulisi olla omistajilla kuin työntekijöilläkin.

• EiNatista

voi voi,näitä teidän kirjoituksia on todella säälittävä lukea.Itse tiedän mitä ostan ja mitä laitan myös suuhuni,en mä tänne tuu itkemään jos ruoka tai palvelu ei ole oikeasti ollut hyvää.Se erottaa meidät normi ihmiset teistä että teillä tänne kirjoittajilla ei oikeasti ole elämää vaan joka asiasta pitää narista ja vieläpä näin anonyymisesti eli todella raukkamaista touhua on tälläinen.Jos mulla on sanottavaa niin sanon sen suoraan asianomaiselle enkä tuu tänne itkee ja poraa kun tää on siten niin naisten touhua että jos tänne vuodatetaan joka asiasta.Mitä enemmän potaskaa te tänne kirjoitatte niin sitä enemmän teillä tätä tyhmyyttä näyttää riittävän olevan elämässä että sitä tänne on aikaa vuodattaa harva se päivä.Yrittäjyydessä on monta puolta kolikossa ja ei kukaan teitä ala ilmaiseksi tässä pitäjässä ruokkimaan mutta jos haluaa syödä koiranruokaa niin painukaa etelään sitä syömään jotka sellaisia myyvät ja eivätkä siten maksa veroja jokaisesta peritystä lätystä.Kuusamo on viellä todella hyvä paikka aterioida ja valintaa riittää joten hyvä niin.

• kuusamo3

hemmoa,jotka stop ja Marmariksesta taynna´´´

• m37kmo

ohan nuo tehneet kumpasenkin eväät lämpimän paskan.ei ole moittimista

• Virkkula ja iso L

mielipiteeni paikasta:

Surkea asiakaspalvelu

Laatuun nähden ylihinnoiteltu, todellakin....

PItsa haisee kumille ja maistuu pahville

Ylipäätään paikan siisteystaso on sitä luokkaa että voisi jopa hannu karpo käydä tekemässä todellakin viihdyttävän pätkän kuusamolaista P*ska pizzeria historiaa kameran nauhalle.

En käy itse enää ikinä.

• Pitzza

Pizza Stopista sain elämäni toiseksi surkeimmat pizzat, surkein huttu oli phuketissa thaimaassa...

• Anonyymi

Nosto

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7165
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3998
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      53
      3483
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2998
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2766
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2216
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2187
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2183
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      45