Hei! Tarvisin kämppistä/ asuntoa Tampereelta tai Kangasalta. Olen 27-v töissä käyvä rento nainen ja pikaisen työpaikan aloittamisen takia tarvisin nopeasti asuntoa Tampereelta. Minulla on oma asunto myynnissä eri paikkakunnalla ja sen vuoksi en halua sitoutua kalliiseen yksiöön, vaan vuokrata kimppakämpän. Sukupuolella ei väliä, toivomuksena, että ei mitään massiivisia kotibileitä arkena ja muutenkin se, että korvien välistä löytyy jotain ;) Mulla on myös auto, joten autopaikka olisi plussaa. Hyvien kulkuyhteyksien lähellä toki pärjää ilman autoakin. Vastaa tähän viestiin vaikka ilmoittamalla sähköpostisi niin otan yhteyttä! Vuokra max 350 e muut menot. Myös kolmen hengen kämpät kiinnostavat!
Etsitään kimppakämppää TRE:lta
3
270
Vastaukset
- Kämppis2011
Vaikka laitoin, että vuokra max 350 e niin löysin ihastuttavan luksus 80 m2:n vuokrakämpän, jossa hintaa tulisi 367 e hlö jos meitä olisi kolme. Olisiko ketään kiinnostuneita vuokraamaan tätä mun kanssa? http://www.vuokraovi.com/vuokraovi/main/showrental.action?id=237849&entryPoint=fromSearch&rentalIndex=39&searchIdentifier=-236934393 Eli oon sama, joka laittoi tuon yllä olevan viestin.. :)
- Kalustettu solu
Hei!
Olen juuri remontoimassa Kissanmaalla sijaitsevaa soluasuntoa, joka kalustetaan täysin. Huoneisiin tulee uudet huonekalut; kirjoituspöytä, sänky, TV-taso, TV, vaatekaappi, verhot, matto ym. Keittiössä on mm. jokaiselle oma jääkaappi, kodinhoitohuoneessa pesukone ja kuivausrumpu. Remontti valmistuu lokakuun loppuun mennessä, vuokra 330e.
Yst. terv.
Olli Harala
0400-622996 - pegu8484
Moro
Tässä kangasala-tampere rajalla 3h k s 78m2 kaksikerroksinen rivari. Itse teen paljon töitä ja olen kahden tyttären kanssa tässä asunnossa joka toinen viikko ja joka toinen viikko olen töissä ja opiskelemassa muualla.. Eli periaatteessa olisit kämppis joka toinen viikko ja joka toinen viikko koko pirtti olisi sinun käytössä..
Niin ja asunto on uusi ja rauhallisella paikalla, bussilla treelle 20min ja autolla tietysti nopeemmin paikkaan kuin paikkaan.. Rauhallisella alueella kivat naapurit. Olisiko tällänen mitä haet?
pegu84@netti.fi , kerron enemmän mikäli kiinnostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575