Jatkuuko OC Subilla?

Atwood

Jospa täältä löytyisi joku joka tietää..Jaksot loppuivat lauantaina ja mistään ei löydy tietoa, jatkuuko sarja vielä? Ja jos jatkuu, niin milloin?

8

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • summerandseth

Mä panikoin täällä just samaa! Ois kiva tietää..

• V.I.I

joo siis tä on iha hirveetäääää

• Sethlover

Mä mietin samaa, ku se oli nii kauheeta ku marissa ampu treytä, mut siis iha hyvä vaa et ampu, mut silti nyt jännittää mitä nextii tapahtuu :D Jos joku tietää millon ne jatkuu, nii voisiko olla kiltti ja kertoo!!!!!!!!!!!11 en tiiä ite eikä missää keskusteluis lue, ja ja ja ja ja ja se on paras sarja heti salkkareitten jälkeee Summer

• Vilimo

joo oikeest jännitää iha sikana et mitä Marissal et joutuuks se vankilaa tai jotai .... ja sit et mitä Summer ja Seth luulee... oikeest katoin sen ampumis koha varmaa 8 kertaa ku mä olin nii yllättyny :DD

• mmmmmmm

etsin kans tätä tietoa, ja löysin subin sivuilta http://www.sub.fi/info/sub_vastaa.shtml/891345/

"O.C. näyttää jäävän tauolle kesken 2. tuotantokauden.. jatkuuko se pian taas?

O.C. jatkunee Subilla loppuvuodesta."

tosi tyhmää pistää tauko :/ puumanaisen jaksot varmaan sotki ton, et se jäi tauolle.. olisin mieluummi kattonu noi loppuun ja sit alottanu puumanaisen.

• Atwood

Kiva,kiitos tiedosta. Lueskelin kanssa subin sivuja,mutta enpä löytänyt tuota! Järjetöntä, ekaks tulee joka päivä ja sitten ykskaks loppuu kesken kaiken, kun siihen on jäänyt koukkuun :)

• Miinäh

Eikös O.C loppunut viime kesänä 2. tuotantokauden viimeseen jaksoon? Toivottavasti se jatkuu taas, koska rakastuin tähän sarjaan...(:

• Oosee

O.C 4 ever

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4824
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3905
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2524
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2291
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2114
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1979
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1928
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1798
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1537
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1461
    Aihe