Moi, onko tietoa ?
Hommasin matkailuauton saksasta ja siinä oli valmiina lautasantenni. Miten saisin kanavat näkymään täällä suomessa? Pitääkö vaihtaa antenni?
t. jones
Matkailuauton saksassa laitettu lautasantenni.
49
2974
Vastaukset
- dethleffs
Onko se sellainen http://www.vapaa-aika.com/sahko/televisiot-ja-tarvikkeet/triax-digiufo-120.htmlTriax:n lautanen, jos on niin se tarvitsee virransyöttölaitteen. Kyseessä meinaan on antennivahvistimellinen laite se tarvitsee hieman sähköä. Niitä viirasyöttölaiteita on helposti saatvissa.
http://www.vapaa-aika.com/sahko/televisiot-ja-tarvikkeet/triax-digiufo-120.html- Taivas kattona
Käsitteet sekaisin ?
Lautasanteeni ja digianteeni ovat eri asia.
Lautasanteenilla katsotaan yleensä taivaskanavia eli niitä joiden säde tulee sieltä kaukaa päiväntasajan yläpuolelta satelliitista.
Kun taas nämä digisäteet tai oikeammin aallot saapuvat jostain kohtalaisen läheltä, yleensä maksimi on 100 km, lähetinmastosta.
Eli suomeksi täysin eri asia.
Ja aloittajalle sen verran että lukase sieltä anteenista ja myös sieltä dekooderista valmistajan nimi. Sen jälkeen menet niiden netti sivuille ja etsit sieltä peittokartan, mistä näet alueen jolla vehkeiden pitäisi toimia.
Ja jos peittoalue on oikea, niin otat yhteyden valmistajan asiakastukeen ja kas saat kanavat näkymään - Anonyymi
Taivas kattona kirjoitti:
Käsitteet sekaisin ?
Lautasanteeni ja digianteeni ovat eri asia.
Lautasanteenilla katsotaan yleensä taivaskanavia eli niitä joiden säde tulee sieltä kaukaa päiväntasajan yläpuolelta satelliitista.
Kun taas nämä digisäteet tai oikeammin aallot saapuvat jostain kohtalaisen läheltä, yleensä maksimi on 100 km, lähetinmastosta.
Eli suomeksi täysin eri asia.
Ja aloittajalle sen verran että lukase sieltä anteenista ja myös sieltä dekooderista valmistajan nimi. Sen jälkeen menet niiden netti sivuille ja etsit sieltä peittokartan, mistä näet alueen jolla vehkeiden pitäisi toimia.
Ja jos peittoalue on oikea, niin otat yhteyden valmistajan asiakastukeen ja kas saat kanavat näkymäänÄlä puhu paskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu paskaa
Tuo vanha teksti oli täysin asiaa, itse olet jotenkin jälkeenjäänyt jos et ymmärrä mikä on lautasantenni.
- Anonyymi
Lautasantennilla ei näe muuta kuin Gordon Ramsayn ruokaohjelmia.
Laita vanha harava-antenni, sillä näet YLE Areenan historia välähdyksiä -50 luvun heinätöistä. - Anonyymi
Näkyy Partasen grillivaunusta livelähetystä Kuopion torilta.
Palstavahti Joksu Kuopiosta- Anonyymi
Palstavahti häirikkö Reino-Joksu kaivelee taas ikivanhoja viestejä, kun ei enää muuta keksi.
- Anonyymi
Livelähetys tulee suorana, se ei ole ikivanhaa tietoa Kuopiosta.
Milloin Partanen on alkanut grillinpitäjäksi, ennenhän Partasen myyntivaunusta sai vain piirakoita ja kalakukkoja?
- Anonyymi
Hoitajan kanssa ollaan aina ostettu grillimakkaroita , parempia ovat kuin meillä hoitolaitoksessa
Palstavahti Joksu Kuopiosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin Partanen on alkanut grillinpitäjäksi, ennenhän Partasen myyntivaunusta sai vain piirakoita ja kalakukkoja?
Katso Livekamerasta Partasta
- Anonyymi
Luultavasti liian pieni antenni Suomeen. Eli saat toimimaan ajamalla auton Saksaan.
- Anonyymi
Tilastot osoittavat, että Joksu palstavahti on Reino joka parantaa organisaation sisäisiä ratkaisumalleja.
- Anonyymi
Minä valmistin itse lautasantennin tynnyrin pohjasta.
Joksun Niksinurkka- Anonyymi
Onko se sama tynnyri missä lapsuuden olit.
- Anonyymi
Vein pohjattoman tynnörin vauhtipyörävelilleni , ei antaneet olla Hovilassa kerrostalo luukkuni rapun edessä kun olen nyt täällä Kuopiossa
Palstavahti Joksu Kuopiosta - Anonyymi
voi harmi, Joksulla kävi sit vähän huonosti
- Anonyymi
Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että JoksuReinon lautasantenni rauhoittaa nykysukupolvia henkisesti rasittavaa elämäntyyliä.
- Anonyymi
Jos on Saksassa asennettu lautasantenni niin tuleeko sillä illalla kymppiuutiset saksaksi?
- Anonyymi
Haluan kotiini kymenlaaksoon ,täällä savossa miä olen vankina kuin eläin
Palstavahti Joku Kuopiosta - Anonyymi
Vaihda ensin Fiattiisi jakohihna, ennen kuin lähdet Kotkaan ..Palstavahti Joksu
- Anonyymi
Miulla on Fordi matkakuljin .mutta se on nyt talvikorjuussa vauhtipyörävelilläni
Kuinka monta vuotta tuo vajaapäinen jaksaa vielä höpöttää tuota samaa asiaa?
- Anonyymi
Kyllä palstavahti jaksaa
- Anonyymi
Kyllähän se jaksaa, sillä sehän käy säännöllisin välein Kuopiossa ladattavana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se jaksaa, sillä sehän käy säännöllisin välein Kuopiossa ladattavana.
Kaikesta huolimatta palstavahti ReinoJoksun lataus ratkaisee ongelmia tutkittaessa yleisesti sovittuja ja toimiviksi todettuja organisaatio- ja johtamismallin muodollisuuksia.
- Anonyymi
itsekö keksit noin hyvän jutun Palstavahti Joksu???
- Anonyymi
Palstavahti Joksu on Reino.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/13596255/sf-c-jasenasiaa
Keskuudessamme loisii eräs nimeltä tunnistettu henkilö, joka päihittää nettipalstoille lähetettyjen spämmien määrissä jopa pahimmat räkänokkatrollitkin!
(spämmi = asiaankuulumaton, turha ja useaan kertaan toistettu tai lähetetty aloitus tai viesti)
Kyseinen henkilö on omasta mielestään parhaaseen A-ryhmään kuuluva, lukuisilla eri nimimerkillä tälle palstalle rivouksia ja muita epäasiallisia viestejä kirjoitteleva SF-Caravan ry:n jäsen, jonka nimeä eikä muitakaan henkilökohtaisia tietoja intimiteettisuojalain mukaisesti ole täällä mahdollista julkaista.
Kyseessä olevan henkilön, ja hänen tälle palstalle lähettämät spämminsä tosin tunnistaa ilman nimen julkistamistakin ainakin ko. paikallisyhdistyksen muut jäsenet, kuten myöskin kaikki tämän palstan vakituiset lukijat.
- Anonyymi
Annetaan se Palstavahdille anteeksi. Palstavahti on taas alkanut vetämään viinaa naamariin.
Odotamme lisää mielenkiintoisia juttuja Reinostaan viikonloppuna- Anonyymi
Mielikuvitus Reino vai mielikuvitus Joksu, kas siinäpä vasta pulma.
- Anonyymi
Onkohan tämä sama hörhö joka Kuopion palstalla höpöttänyt vuosia jostain tuhansien aiheiden tyypistä.
Hänellä lienee jakomielitauti ja paha.
- Anonyymi
Joksu on aito karavaanari Kuopiosta
- Anonyymi
Tuskin tämä "Oikea"henkilö täällä kirjoittelee. Joku on ottanut hänen identiteetin käyttöön.
Siitä saa linnaa jos oikea henkilö tekee rikosilmoituksen. - Anonyymi
juu ole varovainen Palstavahti
- Anonyymi
Kamalaa, Reinon Commodori on kaapattu!
- Anonyymi
Savossa viännetään Computer jo Commororiksikin . Hyvä Palstavahti Joksu
- Anonyymi
Tällaista se on kun nykyään hullut vapaalla jalalla. Vielä -70 luvulla ja -80 luvulla tuollaiset olisi laitettu Siilinjärven Harjamäkeen tai Kellokoskelle lukkojen taakse ja annettu sähköshokkeja ja jäävesi kylpylä.
- Anonyymi
Täällä Kuopiossa on kaikki mahdollista
- Anonyymi
Commodore 64 on Reinon tietomoottori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Commodore 64 on Reinon tietomoottori.
aina paranee , tietomoottori. Onko Joksu sinulla uusia pelejä tietomoottoriisi ??
- Anonyymi
ATK kyllä tietää ja muistaa mitä sinne on kerran kirjoitettu.
- Anonyymi
Saksalaisella antennilla ei mulla näy telkkarista muita kuin Kettu-sarja.
- Anonyymi
Yksilötasolla luulisi olevan selvää, että vain JoksuReinon telkkari avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti peräänkuulutettua lakonisuutta.
- Anonyymi
Minun telkkarista näkyy viritysmusiikki Kuopiossa Puijon juurella. Palstavahti Joksu
- Anonyymi
Mulla näkyy Niuvan valvontakameroiden kuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokisen onanointi potilashuoneessa ei varmaan ole kaunista katseltavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä. Sit sinulla on elävät kuvat yksiössäsi . Palstavahti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225634- 335040
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
- 281690
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121631
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351569