Jaguar S-type

keulamerkki

Nyt komeilee kaunis kissa -05 vuosimallia pihalla, mutta siinä ei ole tuotakaunista keulamerkkiä. Olen kuullut, että sellaisen voi jälkiasentaa. Miten homma hoituu ja mitä maksaa?

6

1258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • je

brittiosa.com :ista saat tilattua s-typeen leapperin keulalle hintaa 195€ asennus tulee sen keulassa olevan läpyskän tilalle eip oo mikään paharasti asennella tuo... taitaa tuo olla halvin vaihtoehto

• osta shellistä

Laita Fordin merkki, sehän on sama auto.

• je

valitettavasti ei ole fordin osia(olisi edullisempia) alusta on lincolnista(jonka kylläkin omistaa ford)... mutta kuten sanottua huollot tulee hitusen kalliimmiksi valitettavasti kun eip ole noitten pikku foortien osaa... mutta kun nykyään autoja verta niin eikös volvo&jaguar= ford, audi& skoda& seat=volkkari, smart=mese...ihan vaan ettei jagge oo yhtään sen enempää fordi kuin smart ei ole 500 sarjalainen tähtikeula jos ymmärrät mihin tähtään??

• kissanainen.

je, kiitos vastauksesta. Nyt on vain niin, että tässä meidän kärryssä tuo "läpyskä" (eli tarkoittanet sitä pyöreää jaguar laattaa) on siinä eturitilässä eikä kannen päällä, kuten olen nähnyt joissakin malleissa (ehkä vanhemmissa) olevan. Ei tunnu kivalta ruveta porailemaan mitään reikiä. Joku ehdotti jossain vahvaa kaksipuoleista tarraa, mutta mene ja tiedä. Sain myös sen käsityksen, että Suomessa pitää olla nimenomaan "sping loaded" eli joustava kiinnitys, jotta hyväksytään katsastuksesta. No ehkäpä luovun ajatuksesta (turhamaisuudesta) ja nautiskelen vain muuten kauniista autostani ja sen miellyttävästä kyydistä ;-)

• BMW530GT

Mullakin oli useita ässiä ja yksi 2005-mallinenkin. Laitoin siihen itse tuollaisen ei-alkuperäisen figuurin. Pienen reiän joutuu poraamaan kiinnitysvaijerille tai sitten se tarrakiinnitys. Osta tuo minulta, se on uusi mutta vaijeri/jousisysteemin joutuu itse värkkäämään. Hinta 28€ umpimetallia, kromattu, uusi.
      http://www.kolumbus.fi/skootteri-aitta/DSC03211.JPG

• sammti

Minä olen tilannut S-type malliini osia Englannista yrityksestä SNG Barratt suoraan. www.sngbarratt.com Esim. viimeksi tilasin 6 sytytystulpaa ja ne maksoitvat 50,- kotiin tuotuna. Sieltä löytää kaiken tarvittavan uudempiin tai klassikoihin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4864
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3935
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2311
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2134
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1928
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1818
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1547
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1471
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1175
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1094
    Aihe