Salkkarit alkaa tänään rajuissa tunnelmissa

Peppi kuolee?

Sarjan odotettu 14. tuotantokausi alkaa maanantaina todella dramaattisissa merkeissä. Salatut Elämät -sarjan tuottaja Marko Rauhala kertoo, että ensi maanantaina jatkuvassa ohjelmassa nähdään raju käänne, jota puidaan vielä pitkään.

Sarja jäi kutkuttavaan tilanteeseen viime keväänä. Katariina kaapattiin ja lukittiin häkkiin, Peppi päätyi prostituoiduksi huumevelkojensa vuoksi ja valeraskaana ollut Isabella olikin oikeasti raskaana. Rauhala sanoo, että jännittäviin hetkiin päättyneen sarjan tapahtumat muuttuvat entistä tiukemmiksi. Tulevalla tuotantokaudella nähdään nimittäin heti ensimmäisellä viikolla eräs erityisen dramaattinen käänne.

- Yksi vanhoista suosikkihenkilöistä tekee heti ensimmäisellä viikolla tempun, joka tulee vaikuttamaan todella pitkän aikaan koko Pihlajakadun yhteisön elämään. Voidaan jo sanoa, että se on rikos ihmisyyttä vastaan. Käänne on ennenkuulumaton, sellaista ei ole nähty koskaan sarjan pitkän historian aikana, Rauhala luonnehtii dramaattista käännettä.

Rauhala sanoo, että myös eräs toinen erittäin suosittu hahmo joutuu tulevalla kaudella mukaan tapahtumaketjuun alkusyksystä, joka vie hänet kuilun partaalle.

- Aikamoinen syöksykierre alkaa tällä hahmolla. Kyllä tässä koetellaan ihmisenä olemisen peruskysymyksiä.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011082814278295_vi.shtml

111

4888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x-files

Paikalle tulee poliisi. Yksi ihminen kuolee. Paljastuu yllättävä sukulaisuusuhde.

• hei voisitko laittaa tämänpäiväsen jakson vaikka youtubeen koska mä en pysty kattomaan sitä tvstä koska mul ei oo?

• kepaza
        mikes21 kirjoitti:

hei voisitko laittaa tämänpäiväsen jakson vaikka youtubeen koska mä en pysty kattomaan sitä tvstä koska mul ei oo?

http://www.katsomo.fi/?treeId=33005005
        menneet jaksot ilmaiseksi.

• Yksi monista.

No jopahan jotaki.

• Mieli_Pide

Yksi turhimpia sarjoja mitä on.
      Yhtään jaksoa en ole kokonaan katsonut koskaan.

• Et oo koskaan yhtään jaksoa katsonut, siltin voit haukkua sarjaa???
        Idiot.

• 5 min riittää
        juliaa91 kirjoitti:

Et oo koskaan yhtään jaksoa katsonut, siltin voit haukkua sarjaa???
        Idiot.

Jos muutamassa minuutissa näkee sarjan surkeuden. "Näyttelijät" ovat karmaisevan huonoja, jopa esikoululainen tekee parempia käsikirjoituksia jne. Toki, paikoin sarja toimii kohtuullisesti komediana. Varsinkin kaikkein dramaattisimmiksi tarkoitetut kohdat ovat hauskoja. Mitä vakavampi sarja yrittää olla, sitä naurettavammaksi sarja muuttuu. Sen sijaan hauskoiksi tarkoitetut kohdat eivät aiheuta edes hymähdystä.

• Salkkarit ?!?
        juliaa91 kirjoitti:

Idiot.

Hei hankkikaa itsellenne elämä, niin ei tarvitse elää mielikuvitusmaailmassa.

• Mieli_Pide
        juliaa91 kirjoitti:

Idiot.

Arvasin tuollaisen kommentin tulevan.. :)
        Ei tosiaan tarvitse kuin katsoa jokunen minuutti ja kuunnella fanien keskustelua sarjasta.
        Surkeita amatöörinäyttelijöitä suurin osa.

• Hou hou TW

Sama täällä. Ei kiinnosta. Youtuben Ismo ja Seppo
        väännökset ovat paljon hauskempia.

• 15

ketä kiinnostaa

• a-sudio23

mä oon katsonut 2 jaksoa ja nekin ystävän pyynnöstä joka sarjaa seuraa kun olin hänen luonaan käymässä..
      miksi joku haluaa seurata sarjaa jossa toinen toistaan epäsukottavampi tyyppi typerehtii? onneksi on niin tapahtumarikas elämä ettei tartte tätä sarjaa seurata.

• älä-mölö

kuraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• rosa-m

Oikeasti... Kuka näitä käsikirjoittaa?

• Kehitys..

Kauniit ja Rohkeat Suomeksi..
      Ekat 1000 jaksoa tuli katsottua,sen jälkeen loppui kiinnostus.
      Juonenkäänteet alkoi olemaan todella epäuskottavia ja muistuttamaan amerikkalaista saippuasarjaa..

• ISMO LAITELA

Seppo, oot sä sit melekone sssonni!!

• Ismo Laitela

Ja vielä pesäpallomailalla!

• Peppi on **tka

Mun mielestä peppi näyttää erittäin huonoa esimerkkiä nuorille, kun hän jakaa toosaa kylän jokaiselle pojalle, tulee raskaaksi, vetää huumeita, skitsoo fb:n takia ja nyt hän on huora.
      Toivottavasti peppi saa siltä yheltä tyypiltä aidsin ja kuolee.

• fani alusta asti

olen seurannut sarjaa alusta asti ja voin sanoa että yksi juttu ärsyttää noi näytteliät, alussa sarja oli " luonnollinen" mutta kun nyt seuraa niin älyttömän lapsellisia noi peppi ym lapset jotka ei osaa edes näytellä ! nyt kun tauolla oli noita vanhoja hyviä jaksoja oli oikeen ilo seurata ohjelmaa mut saa nähdä miten jatkuu nämä uudet

• Chicaca

Näyttelijät nimenomaan! Ärsyttää se vitn "stadin" slangi. Juu, jopa stadi on slangisana. Se uusin Vareskin tuli nähtyä kaverin innoittamana. Mutta ku siinä oli selvästi helsinkiläisiä näyttelijöitä. En tiedä, kuin paljon siinä on näytelty, mutta siinä oli yksikin muka-niin-fiini keski-ikäinen nainen, joka sauhutteli ja sanoi jotai niin helsingisti, että teki mieli heittää kenkä valkokankaalle.

• aa Aimo

EVVK! Todella. Köyhää, oikein näyttelemidtä Ottakaa oppia vaikka Ruotsista, jossa näytellään luonnollisesti. MOT!

• sakä

EI KIINNOSTA YHTÄÄN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Salkkarit on menny "vähän" yli laitojen... Siinä ei oo mitään ideaa enään.. Toistuu aina vaan samat asiat, joku kuolee... jne..
      Vaikka nykyään, en pidä salkkareita.. Tulee niitä katsottu joka ilta.. ;)) Katsotaan mitä tämän päivän jakso tuo tullessaan :) !!

• Salkkarit4ever

Täällä on yksi henkilö, joka on katsonut salkkareita alusta alkaen. Melkein kaikki jaksot olen nähnyt. Oma elämäni on sen verran tylsää, että salkkarit ovat yleensä illan kohokohta.

• piharatamook

Salkkarit on tullut katsottua ihan ensimmäisistä jaksoista ja enpä tule tänään poikkeusta tekemään. Eihän tuota nyt minään draamana voi ottaa, mutta siinä se viehätys lieneekin, kun on niin "läppä" koko sarja. Hauska katsoa miten Peppi ja Niko inisee, ilmestyy Aaron ja Eeron kolmoisveli Iiro joka sieppaa Pailan ja syö hengiltä...

• Doh_

Tuskin kukaan katsoo Salkkareita sen takia, että se olisi hyvä sarja. Eiköhän se ole enemmän tuota aivot-narikkaan rankan työpäivän päätteeksi ja heti helpottaa, puhumattakaan niistä ihmissuhdesotkuista ja muista ongelmista, On mukava katsoa vierestä muiden ongelmia ja olla tyytyväinen omiin ongelmiin, vaikka kuinka olisi fictiota.

• Chicaca

Mun aivot ainakaan ei mene siitä narikkaan, vaan alkaa pikemminkin sauhuta pelkästä sarjan nimen maininnasta xP

• n.nbmhn

Eikö olisi silloin parempi ottaa tilalle jotakin sellaista jossa on jotain sisältöä ja mielenkiintoa kuin tuottaa kalliilla rahalla tuollaista hevosen paskaa jonka ainoa tarkoitus on pistää aivot narikkaan?

Eiköhän tuota ole jo kolmetoista vuotta nähty, ja mikään ei ole sarjassa muuttunut, paskemmaksi vain käy.

Muka kolmosen huippusarja. Niin no, kun kolmosen ohjelmatarjontaa nykyään katsoo niin en ihmettele että sellaisen paskan joukossa erivärinen paskakin näyttäisi heidän mielestään "huipulta".

Vittuako ne enää edes väkisin pitää yllä tuota kyseistä ilmaiskanavaa kun kaikki hyvä on ympätty heidän maksukanavilleen, eikä niidenkään tarjonta kovin "huippua" ole?

• hm

turhaan valitatte et salkkarit on huono sarja. ei tarvi kattoo jos ei kiinnosta, kyllä sitä paljon turhempiakin ohjelmia on. ei kaikkee tarvi ottaa nii tosissaa ja ei kaikella tarvi olla niin syvällistä merkitystä :D

• Kaukosäätimellä voi vaihtaa kanavaa, jos ei kiinnosta.Tosi on , että niiltä alkaa aiheet loppua!Turhempiakin kyllä löytyy,esim. BB...

• <aSAFTE

salkkarit paskaa

• Chicaca

Siis Oh My God! Kyllähän sen jo tietää tuotantokausien määrästä, kuinka väen vängällä sitä on väännetty! Tyhmä pilipalisarja, joka antaa suomalaisista väärän kuvan! Pidän monotonista luentoakin hienompana kuin salkkareita!

• Kosminen nauraja

Tarttis lailla kieltää tommonen paska !!!

• asjkdflkjdf

Katoin siihen asti, kunnes sielläkin alko lesbojen pakkosyöttö.

• pyhä jyssäys

Aikuiset vielä osaa nähdä, kuinka typerä ohjelma on. Entäpä lapset ja nuoret, jotka katsovat tätä roskaa. Pitäisi olla kielletty alle 18v, sen verran älyttömästä ohjelmasta on kyse. Jopa kaunarit ovat tasokkaampia ja se on paljon se!

• salkkarit4evahXDXDXD

Ihan samanlaista viihdettä kuin muutkin tv-ohjelmat. En seuraa melkein mitään ohjelmia, mutta Salkkareita toki. Se tulee silleen sopivassa välissä illalla. Sitä kun rupeaa seuraamaan mitä tahansa ohjelmaa, niin ei sitä sit raaski kesken jättää, ellei sit jossain vaiheessa hätkähdä hereille, et vittu mitä paskaa mä oon jo seurannu vuosikausia!

No, salkkarit nyt on salkkarit. Mun mielestä ihan tarpeeksi tyhjänpäiväinen ja keventävä tämän rankan syksyn, köh, piristämiseksi. Jos jotkut ei tykkää, niin eivät tykkää (ja ymmärrän heitä 100% hyvin). Itse en ole ikinä katsonut mitään BB:tä tai muuta. ---Mut en sit toisaalta jaksa missään suomi24:ssä mainostaa et miten paskaa se on. Antaa tyhmien kattoo mitä kattoo. Kattoohan tääki yks salkkareita.

• maikkaripaskaa....

Kuvottava sarja koo Salatus Elämät. Pelkkää mainostusta ja varmaan valtion alkoholin mainostuskanavakin kenties, kun joka otoksessa ne juo alkoholia. Lisäksi ällöttävä laahaava puhetyyli kaikilla näyttelijöillä. Ja friikkejä, kun aikuiset kolmikymppiset asuu vanhempiensa asunnoisssa ja muutenkinn toua lässytystä - kertakaikkiaan ärsyttävä sarja. Mulla ei näy töllö, eli en onneksi katso.

• maikkaripaskaa....

Ja lisäys omaan aloitusta koskevaan vastinetekstiini, että kiitos vaan taas ylläpito kirjoitusvirheiden muokkaamisesta tekstiini. Salatut Elämät- päivittäissarja on siis Suomi24:ssa sellainen tv- sarja, jota ei saisi arvostella - saanko nauraa.:D

• aika outoa

"Mulla ei näy töllö, eli en onneksi katso."
        Hyvin kuitenkin tunnet sarjan ja näkyy vielä inhottavankin.

• justjoo..

"Aikuiset vielä osaa nähdä, kuinka typerä ohjelma on. Entäpä lapset ja nuoret, jotka katsovat tätä roskaa. Pitäisi olla kielletty alle 18v, sen verran älyttömästä ohjelmasta on kyse. Jopa kaunarit ovat tasokkaampia ja se on paljon se!"

voi huhhuh, joo kyllä salkkarit ei oo ihan mikään pienten lasten ohjelma. Mutta herranjesta, ei se nyt kyllä mikään k18 pitäis olla, herää? :D
      Salkkarithan on periaattees ihan normi elämää, sitä samaa täälläkin tapahtuu..

• ...

"voi huhhuh, joo kyllä salkkarit ei oo ihan mikään pienten lasten ohjelma"

Itseasiassa salkkarit on koko perheen ohjelma.

• 14+10

juuu,ite kattonut ensinmäiset 12 vuotta,syystä että ei ollut muuta tekemistä.Sitten kun sitä rupesi löytymään niin ei voi muuta kuin todeta et ketä kiinnostaa,oikeasti!
      Mut tällästä sontaa just maikkarikin voi tarjota kun ei ole sellaista kilpailua niinkuin esim.jenkeissä.Siellä taistellaan kuka saa katsojat.Suomessa on maikkarin lisäksi nelonen.Niin,ja Yle,mut sitä onkin kaikkien pakko kannattaa vaikka ei kattois sekunttiakaan vuodessa kyseistä kanavaa.
      Tv-lupa kuulostaa ihan joltain p-korean toiminalta.

• Jiri-fani!!!<3<3<3<3

älkää dissatko salkkareita, on siinä ainaski yks komee poitsu, nimittäin Jiri Viitamäki

• klkijkuiknmkjhgytuh

kyseisen ohjelman vois kokonaan lopettaa!!! on niin surkea ohjelma ja sen paras kohta on lopputekstit!!!!!

• klkokmkjlkmjkjn jhnb

hah hah hah..... lopettaisivat vaan koko ohjelman kun se on todella surkea!!!!! IHAN TURHA OHJELMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

• no manipulation

Varma tieto,uusissa jaksoissa on mukana kokoomuksen propakanda agentteja jotka syöttävät ihmisille kapitalismia sarjojen myötä siten saadaan työn uuvuttamat duunarit jotka löhöilevät kotisohvillaan tv ääressä hyvin kokoomus myönteisiksi kyllä se kokoomus osaa manipuloida

• Peppi kuolee?

Avaajana on pakko todeta, että tv meni vaihtoon. Ruutuun palanut kestokuva tästä huonosta sarjasta - tärveli koko telkun.

Kuvaputken vaihtaminen on edessä, jos altistutte tälle sarjalle

• salkkarifanin vaimo

Muuttakaa lähetysaika klo 22.00! Silloin olis pienemmät penskat nukkumassa ja heidän ei tarttis katsoa kaiken maailman moraalittomuuksia, mitä me aikuiset telkusta töllötellään. :)

• kapinoitsija

Mun mielestä salkkarit on mennyt myös "vähän" yli laitojen. Epäuskottavia juonenkäänteitä ja osa näyttelijöistä järkyttävän huonoja. Tympäisee lasten kasvaminen hetkessä isoiksi (kuten Onni joka nyt kasvaa tarhaikäisestä teini-ikäiseksi), talossa asuva(t) lääkäri hoitavat kaikki talon asukkaat terveyskeskuksessa ohi muiden potilaiden, rapun asukkailla ei tunnu olevan mitään muuta elämää kuin toisensa ja juhliinkin kutsutaan pahimmat vihamiehet (esim. ismo ja ossi toistensa polttareissa/häissä tms).

Katsoin monta vuotta mutta nyt riitti. Ei katsojiakaan voi aliarvioida ihan miten sattuu.

• IJPS 14

Olen katsonut netissä jakson etukäteen. Jos rikoksella ihmisyyttä vastaan tarkoitetaan jakson viimeisten sekuntien tapahtumia, on salkkareissa tapahtunut hurjempiakin juttuja. Esimerkiksi Kun Eero hautasi Paulan elävältä.

• 6+8

Eihän Paula ollut siellä arkussa. Hänethän löydettiin jostain lattian alta.

• loveeee<3

se tulee nyt

• salkkari_fani

Oli kyllä juonenkäänteitä täynnä oleva jakso. Tätä oli odotettu koko kesä!!
      Vauvojen vaihto oli aika kamala.

• arvaus,,,,,,,,,,,,,,

se oli varmaan jenni joka vaihto tuossa salkkareiden lopussa ne vauvat ku on varmaan ni katkera ossin isä intoilusta ja erosta!

• Seban tyttöystävä

Veikkaan, että vauvojen vaihtaja on se Sebastianin ärsyttävä kallonkutistaja-tyttöystävä, tai sittenSergei. Toivottavasti ei kuitenkaan Jenni eikä Niko.

• helenako??
        Seban tyttöystävä kirjoitti:

Veikkaan, että vauvojen vaihtaja on se Sebastianin ärsyttävä kallonkutistaja-tyttöystävä, tai sittenSergei. Toivottavasti ei kuitenkaan Jenni eikä Niko.

Taikka sitten helena. ei tarvitse antaa ravintolastaan/majapaikastaan omaa osuuttaan.

• 335i

Se Niko on siinä niin mielettömän maukas kundi, siis todella HOT. Ihan varmaan on oikeasti bi, ainakin toivon niin.
      Että osaakin olla miehekäs kundi.

• räkäinen nauru

Sä oot kyllä huvittava ukkeli. Tuolla autopalstoilla jaksat mainostaa teitä hinaajia ja mielestänne olette vieläpä normaaleja. Voi hyvä tavaton!

• ylimainostettu

harvinaisen paska avausjakso!

• liian jännittävä

Hyvä jos uskaltaa katsoa, vaikka olen jo keski-ikänen, miten voi olla muka koko perheen ohjelma?
      Painajaisiahan tuosta jo näkee ja muutenkin niin juonikasta, et pää menee sekasin jo vähemmästäkin.

• katson edelleenkin

huonompiakin ohjelmia tulee,ei ole pakko ottaa kaikkea niin tosissaan

• Älä huohota turhasta

Voi hyvät hyssykät eihän ole vielä tehtykään sellaista ohjelmaa josta kaikki tykkäis .....".mutta katsellaan me jotka tykkäämme Salkkareista "
        Ja minun telkkarissa näkyy niin monta kanavaa että ei tarvia katsella sellaisia ohjelmia mistä ei tykkää siirtyy sellaiselle kanavalle josta tulee nipottajille mieleistä ohjelmaa tai laittaa toosan kiinni ja lähtee lenkille niin lakkaa siellä kiukku purkautuu ettei tartte käydä haukkumaan toisia.......
        En minäkään turhan nipottajista tykkää mutta annan heidän olla rauhassa ,,,en edes vaivaudu heitä panettelemaan enkä mitään tyhmyystestiä tekemään näillä palstoilla.

• täykkärit

Miksi ekaa jaksoa hehkutettiin? Todella ennalta arvattavissa ja jo "nähty" Amerikkalaisetkin sarjat ovat näyttäneet samoja juttuja jo monta vuotta! Suomi tulee jälkijunassa näiden käänteiden kanssa.. *huoh*

Petyin todella paljon!!

• Totuuksien_Laukoja_1

AMPUI PIKKUISEN YLI.. Ei kukaan ole viimeisiäö kuukausia TIETÄMÄTTÄÄN RASKAANA.. buahahhaahhahahha!!

• _S_S_S

Salkkareissa mikä tahansa on mahdollista ;)

• tiuhtiiiiiiiiiiiiiii

Itse asiassa kyllä voi olla raskaana tietämättään.

• Hidasta on

TÄMÄN TAKIA SIIS SUOMI24 on TUKOSSA...

• YLE teema

Minä olen kuullut paristakin tapauksesta, jossa vanhemmat eivät ole tienneet vauvasta! Ja kun on heillä ensimmäinen lapsikin ollut kyseessä, niin molempia tyttöjä kuskattiin sairaalasta toiseen, tuskat oli kovat, muttei kukaan osannut selittää, että mikä on hätänä. Sitten jossain vaiheessa lääkäri kurkkas ultralla masuun ja siellähän näkyi vauva! Ja sitten pikapuoliin synnytyspuolelle... Toisella taas lääkäri oli fiksu ja arveli jtn tällästä, ja kun se tunnusteli mahaa nii tuns vauvan. Ja ihan oikeesti: Painoo oli tullu vissii n, 10 kiloo vaa lisää, oli pistäneet sen laiskuuden piikkii, eikä mahaa juur ollu. Menkatki kuulemma tullu normaalisti!! Ja mikä salkkareihin tulee... Ei todellakaan ole koko perheen ohjelma. Siinä pitäis olla k 11 merkintä, mutta jostain syystä se on jääny laittamatta...

Itse pidän sarjasta. Ihan todella. Se on mukavaa katsottavaa, ei liian totista. Voittehan te "Salkkarit on epäuskottavat" katsella YLE teeman dokumentteja =) Ei kaiken tarvitse olla aina todenmukaista! Kyllä ihmisellä pitää olla oikeus katsoa, mitä haluaa....

• mtv3haisee

Oikeesti tällästäkö sontaa suomen nuoriso digaa..

• vfrt

Eiköhän salattuja elämiä katso pää'asiassa yli 50:set kotirouvat.

• kiinnostunut oikeast

hei olen ulkomailla, mitä 1 jaksossa tapahtui

• Moolekki1

Eka jaksossa . Ossi vaihtoi Jennin Cindiin . Isabella sai oikeesti vauvan. Joku käpelöi vauvoja vaihtamalla poikia laitoksella.Katariina dedlleen vankina häkissään.Mukavaa lomaa sinulle sunnuntaina uusinnat katsele sieltä. terv. Moolekki1

• Asialinjalle!

Mitä voisimme tehdä, ettei enää palaisi ja saisimme tilalle jotain fiktiivisempää ohjelmistoa?

• Salkkarit.

On sarja,jossa näyttelemisestä ei ole tietoakaan ja muistuttaa lähinnä lausuntaa ja suoraan tekstistä lukemiselta. Eipä tule kyseistä sarjaa seurattua,koska näyttelijä suoritukset ovat surkuhupaisaa.

• Meikä viihtyy

Miljoona suomalaista katselee Salkkareita ja nekin, jotka eivät katso, tuntuvat olevan hyvin selvillä siitä, mistä on kyse.

Avausjakson "rajut käänteet" herättävät tunteita. No, Salkkarit ei ehkä ole lastenohjelma, mutta ihan oikeassakin elämässä myydään seksiä, käytetään huumeita, varastetaan, juonitaan, tapetaan, tapellaan, juopotellaan.

Monet lapset näkevät kotonaan paljon pahempaa kuin Salkkareissa konsanaan. Turha jeesustelu pois. Jos ei kiinnosta katsoa, älä katso. Vanhemmilla on vastuu lastensa katselusta. Kieltäkää jos siltä tuntuu. Me Tammelta tuli 60-luvulla. Siihen ei ole paluuta. Salkkarit on fiktio ja draamaa.

• hohohoo

En ole katsonut jaksoakaan enkä katso jatkossakaan. Naurettava sarja kuulemani mukaan kaikenkaikkiaan.

• Moolekki1

Ompa kiva kun kotimaiset sarjat pitävät pintansa .Salkkarit on ehdottomasti paras,ihanaa jännittää turvallisesti omalla sohvalla. Kiitos ohjelmasta

• kukkaruukusta päivää

Salkkarifanit on mieleltään köyhiä.

• blöööööööööö

mitä ekas jaksos tapahtu, unohtu kattoa :/

• kiskis5325

Just hyvä ohjelma! Oon kattonu ekaluokkalaisesta asti. :) Ja oon samaa mieltä kun nick Meikä viihtyy.

• :d

Rakkaat ihmiset, miks edes vaivaudutte kirjottamaan tänne, jos ohjelma on teijän mielestä niin surkee?:d Jotkut oikeesti tykkää salkkareista, ja saa kaikilla olla omat mielipiteensä, tietysti. Mutta jos teitä ei oikeesti ees kiinnosta koko ohjelma, ni sulkekaa tv jos ottaa liikaa päähän, ja kiertäkää tämmöset keskustelut kaukaa, ni voi ne jotka oikeesti tykkää jakaa mielipiteitään. Itse pidän salkkareista, mutta koska asun Lontoossa, en voi niitä nähdä (edes katsomosta). Ehkä se on ihan hyvä, niin ei pää mene sekaisin.

• Muttaniin

Ihan hyvä Salkkareilta avausjakso... Mutta... (Ah,tietenkin tämä mutta sana :D) Liikaa oli se,että vauvat vaihdettiin!! Muuten ok.

• Huolestunut vanhempi

Salkkarit pois alkuillasta.Ei ole lasten katsottavaa. Kuinka moni lapsi eilisenkin jälkeen miettii olevansa vaihdokki??? Itsensä myymistä, kidnappauksia, huumeita yms rikollisuutta.. POIS !!!!!!!!!

• huhuh12234567

omistat varmaan kaukosäätimen ? sillä voi vaihtaa kanavaa jos ei kiinnosta!!!

• salkkarit jyrää

Hei Haloo!! Salkkarit ei ole mikään pienten lasten ohjelma ja on vanhempien tehtävä valvoa, mitä ne telkarista kattoo.

• joojoojoejrwojrwoej

onko katsomo muutttunut nyt sit maksulliseks kattoo noit uusia jaksoja. pitäs näköjään 2,5 e pulittaa...

• 2,50€

ainahan ennakkojaksosota on pitäny maksaa se 2,50.

mielestäni salkkarit on menossa parempaan päin. mitä enemmän yllätyskäänteitä sen parempi :)

• rakksuuuu
        2,50€ kirjoitti:

ainahan ennakkojaksosota on pitäny maksaa se 2,50.

mielestäni salkkarit on menossa parempaan päin. mitä enemmän yllätyskäänteitä sen parempi :)

ei se kyllä ilmanen enää oo

• salkkarit jyrää

ennakkojaksot on aina maksanut, mut kyllä niitä jälkikäteen pystyy kattomaan. ainakin mä olen kattonut ilmaseks. Sun pitää valita sieltä Ilmaisjaksot siitä valikosta, jossa lukee kaikki. uusi jakso ilmestyy tosin vasta kello 22.00 sinne.

• rtyuiopuytrew

Se mitää kuale. Mistä moinen johtopäätös?

• nbvccvbnmnbvc

Mun mielestä kyl tylsimpiä avausjaksoja mitä on ollu. Ei se vauvojenkaan vaihto ollu kauheen paha juttu.

• 3+5

Olis ollu parempi jos ne lapset oltas heitetty silppuriin jalat edellä. Sit seuraavassa jaksossa oltas seurattu ku ne menee rääkyen palasiks. Olis tullu jännitystä tähänki sarjaan ku olis seurannu et koska sisäelimet on niin muusina et huuto loppuu. :'D

• :dd

^Synnytä vauva ja saa jonku toisen lapsi tilalle? En siusta tiiä, mutta ite oisin järkyttyny:d

• huhuh12234567

voi teitä pellejä jotka valittaa, älkää apinat kattoko sarjaa jos se niin paljon syö miestä!

• lkhjgflkjhglkjhkjdgh

Onko yleensäkkään järkeä tehdä lisää pentuja kärsimään tähän maailmaan jos kerran maailma on niin kamalan paha paikka elää?

• fhkkkkkkkk

lol kuka jaksaa kattoo jotai salkkareita :DDDDDDDDDD20vuotta vanha ohjelmaformaaatti ja ihan paska. vois ees hankkia vähän paremmat näyttelijät.....

• En ehdi, enkä välitä

Salkkarit ovat sopivaa hömppää aivottomille, joilla ei ole muutakaan mietittävää elämässään tai yleensäkään koko maailmassa.

• ::DD:

lol kuka jaksaa tulla tälläselle sivulle ees kirjottelemaa jos ei ees välitä ohjelmasta:DDDDDDDDDDD

• vika on vanhemmissa

En ymmärrä niitä vanhempia, jotka valittavat että heidän lapsensa katsovat salkkareita ja saavat siitä huonoja vaikutteita. Ensinnäkään salkkarit ei ole lastenohjelma, joten se on ihan teistä aikuisista kiinni mitä lapsenne televisiosta katsovat! Jos ette halua heidän katsovan salkkareita, niin teette heille sen selväksi. Suljette television ja teette jotain muuta, lähdette vaikkapa ulkoilemaan. Muuten ei kannata valittaa.

• JK

VAI NIIN

• trn

salkkarit ei ole lastenohjelma joten älkää antako lasten katsoa sitä...

• 57654878

14 kausi? Koko roska on jo muutenkin niin loppuunkaluttu että sitä en viitsi katsoa.

• mnvcvcbvv

No juu juu.

• AT LAST

"Salkkarit alkaa tänään rajuissa tunnelmissa"
      KYLLÄ! SARJA NIMITTÄIN LOPPUU!

HEHHEHHEEEEEEHHEEEHHHHHEEEEE!

• frigunaskikunas

Ko ohjelma pitäisi siirtää alkuillasta puolenyön jälkeen esitettäväksi. Sitten sen katsoo vain ne, joita se kiinnostaa. Kaikenlaista roskaa pitääkin esittää parhaaseen katseluaikaan kuin salatut elämät, voe prkle.

• ihmisyyttä vastaan

Eipä ole nähty sitäkään että Ismo pieraisee kananmunaleijan talon hississä missä on mukana myös Jenni, Seppo, Stigu, Kode ja Hyde.

• Huvittunut93

vittu eniten mua naurattaa se että ne jotka ei pidä sarjasta tulee sarjan keskustelu alueelle haukkuun sarjaa. :D:D:D: ko ei ketään kiinnosta jos te ette tykkää sarjasta voitte mennä muualle haukkuun

• Mjn187

Hei oikeasti! Jos ette voi sietää salkkareita, niin miksi sitä turhautumista pitää purkaa täällä? Käykää vaikka lenkillä ja koittakaa aukaista se umpisolmu sielustanne.
      Kyllähän tuota sarjaa ihmiset vissin kattoo kun sitä vielä tehdäänkin.
      Omasta mielestä hyvä sarja, juurikin siinä humoristisessa mielessä. Ja olihan tuo "karmiva avausjakso" aivan liian hehkutettu.

• Ihan totta,

ei teidän ole mikään pakko katsoa Salkkareita tai tulla tänne palstalle valittamaan, jos ei miellytä. Kaukosäätimellä voitte hyvin vaihtaa kanavaa. Fakta on kuitenkin, että Salkkareilla on viikoittain lähes miljoona katsojaa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6665
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      673
      2876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      96
      1238
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1225
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      238