Miksi haluat alentaa muita?

Anonyymi-ap

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.

22

1441

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Koska olen paskana, sekaisin ja pyrin välillä puhumaan mitä minulta odotetaan, jotta selviäisin.

• Anonyymi
        UUSI

Sinun pitää hakea apua. Ei tuollaisella toiminnalla voi saada mitään hyvää aikaan!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun pitää hakea apua. Ei tuollaisella toiminnalla voi saada mitään hyvää aikaan!

Siellä avun piirissä juuri kohdellaan huonosti ja jätetään hoitamatta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kidutusta. Ymmärrätkö?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Erehtymisen vaara on suuri, kun naisetkin oppineet pelaamaan miehillä? Olet vain yksi nappula naisen luomassa pelissä. Näin toimii narsistinen nainen kuin mieskin. Et ole yksin tämän ongelman kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä avun piirissä juuri kohdellaan huonosti ja jätetään hoitamatta.

Vain niin. Etsi joku muu taho, missä voisit saada apua. Minä en valitettavasti voi sinua auttaa!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vain niin. Etsi joku muu taho, missä voisit saada apua. Minä en valitettavasti voi sinua auttaa!

En kaipaakaan apuasi. Mutta jos aloitus oli minulle niin valtaosa ihmisistä ei olisi yhtään sen parempia ihmisiä, jos olisivat tilanteessani. Muistutan myös, etten ole tehnyt mitään pahaa, puheetkin voisivat olla pahempia.

• Anonyymi
      UUSI

Onko tämä miehelle?

• Anonyymi
        UUSI

Naiselle luulen….sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Onko sulla oikeasti tällainen pimeä dualistinen ajattelu, että jos tuo keke väittää olevansa nainen, niin vaihtoehtoja on tasan yksi ns sinä ja hän? Vaikuttaa erotomaaniselta kouristelulta. Ai niin, mutta minä oon vissiin niin niin sekaisin mitä luen näitä vastaöpinöitä.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi omit tuntemattomien kommentteja ja syyllistät niistä omaa kaivattuasi?

• Anonyymi
        UUSI

Miksi sinä kuvittelet että joku sinua täällä syyllistelee? Taidat elää vähän liikaa inessä tässä palstaskenessä ja olla ihan laho sieltä yläkerrasta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä kuvittelet että joku sinua täällä syyllistelee? Taidat elää vähän liikaa inessä tässä palstaskenessä ja olla ihan laho sieltä yläkerrasta.

Mahtaa olla ahdistavaa pyöriä täällä jonkun perhoshaavin kanssa ja hallita tilannetta vatvomalla näitä kommenteja kellon ympäri palstaorientoituneessa pikku todellisuudessaan. Lisäys edelliseen. T

• Anonyymi
      UUSI

En edes ymmärrä mistä puhut. Täällä on esiinnytty taas minuna vaaleana useasti viimeaikoina. Ethän siis omi täältä mitään.

• Anonyymi
        UUSI

Ei täällä kukaan esiinny sinuna, kukaan ei edes tiedä kuka oot! 😂😂

• Anonyymi
        UUSI

Jaa no hyvä palstaäijä jos niin päin, ei sekään ois hääviä jos eivät usko lukemaansa kun se ei ehkä vastaa banaaleja käsityksiä

• Anonyymi
      UUSI

Se mies alentaa muita jotta sen ego nousisi. Säälittävää

• Anonyymi
        UUSI

Mitä se nainen tässä itse tekee. 🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI

Näin narsisti toimii...

• Anonyymi
      UUSI

Mietippä miten olet kohdellu muita menin joskus kauan sitte lupaamaan että kostan niidenkin puolezta jotka eivät itse uskalla kostaa saamaansa huonoa kohtelua ja tiedetysti tunnetusti mä pidän lupaukseni vaikka se mut tappaskin niin paljon välitän omasta hengestäni siksi kai on haastajat yks kerrallaan kelkasta tippunu

• UUSI

En alenna muita, mutta en hyväksy et sun poikaystävä tekee sitä.

• Anonyymi
      UUSI

Voi kyynel.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      304
      7685
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      6009
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      167
      3548
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2017
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1901
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1836
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1649
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1431
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      66
      1416
    Aihe