Eilen yöllä enkeli ilmestyi minulle, se oli kaunis, aivan kuin maalauksesta. Kuitenkin järkytykseni oli suuri kun näin sen pippelin. Se oli niin pieni, aivan kuin vauvan pippeli! Miksi Jumala on suunnitellut heidät niin, oi miksi? Siis puhun siitä kokoluokasta mikä Aadamilla siinä yhdessä maalauksessa on. hyhhyh.
Enkelin pippeli
tuomas.akvinolainen
4
239
Vastaukset
- kyllä se....
siitä kasvaa kun on "juhlakuntoon laitettu"
- Tiedonantaja
Asiahan on päivänselvä. Enkelit ovat taivaallisia olentoja, eikä taivaassa harjoiteta seksiä.Kts Matt 22:30.
- josif fritzl
kyllä enkelillä on iso kulli! olen nähnyt sen
- angelkiss_95
Mä hajosin tota :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225004- 234083
- 272371
- 342184
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191567- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144