Eli tahtoisin opiskella avoimessa yliopistossa 25 opintopisteen perusopinnot.
Jos alkavan opetuksen tiedoissa lukee "Kokonaisuus on paikkakunnasta riippumaton", niin tarkoittaako se, ettei minun ole missään vaiheessa osallistuttava esim. tentteihin, jotka järjestetään opetusta tarjoavalla yliopistolla.
Asun paikkakunnalla, josta on pitkä matka mihinkään yliopistoon, ja varsinkin niihin, jotka järjestävät kyseisen aineen opetusta.
Eli voiko tosian ihan kaikki opintojen osat suoritettavissa etänä?
"Kokonaisuus on paikkakunnasta riippumaton"
kiitos vastauksesta
1
142
Vastaukset
- 2+22
Monissa opintokokonaisuuksissa voi kaiken suorittaa etänä eli esseinä, joissain kokonaisuuksissa voi olla muutama tentti, joka suoritetaan ennalta sovitussa paikassa. Näitä tenttejä voi suorittaa myös ulkomailla, monilla lähetystöillä on tenttimismahdollisuus. Lue tarkkaan perusopintojen kurssiselitykset, sieltä se selviää. Usein päivän mittaisen lähiopetuksen voi suorittaa myös etänä, jos vain ei pääse paikalle.
Olen itse suorittanut neljät perusopinnot, ja vain yhdessä oli tenttejä (2 kpl).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573745
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652621- 642498
- 552421
- 402349
- 162296