Oon tosi pahoillani puolestasi!
Tiät kuitenkin itsekin ettei lapset ole huostassa tai sinulla, olet ulkoisesti mitä vaan .
Eiköhän se ole käytös mikä asian ratkaisee.
Rakastat varmaan lapsiasi ja elämä heittelee, mutta
jos vaan jaksasit yrittää elää normaalisti , lapsetkin näkis että mami on ok.
Neuvoja on vaikee antaa , eikä mulla o oikeuttakaan niihin, mutta
jätä nyt ainakin noi ulkonäköpaineet ja kerro lapsille että rakastat niitä , vaikka et osaa sitä näyttää.
Kyllä ne myöhemmin sit ymmärtää paremmin .Muista sanoo että rakastat !!
Jaksamista !
lapset viety pois
2
455
Vastaukset
- ei voi koskaan tietä
Taaskaan ei tajuttu mitä kirjoitetiin.Jotkut naiset ovat sellaisia jotka suunnittelevat tekevänsä lapsia kun olevat valmiit luopumaan juuri tästä ulkonäköasiasta ja antavat itsensä repsahtaa koska ajattelevat ettei itse ole nyt tärkeä ja on keskittynyt täysin lapsiinsa ei itseensä koko elämäksi.
Sitten tulee sairaus yks kaks ja ei ole kykenevä hoitamaan lapsiaan yhteiskunnan mukaan...lapset viedään pois.
Pitääkö tämmöisen ihmisen sitten elää elämäänsä yksin ilman mitään mahdollisuuksia?
Haluaisin harrastaa rajua liikuntaa kuten ennen lapsiani nyt kun on vain aikaa mutta rinnat tuntuvat repeytyvän irti ja kipeytyvät.ekä vatsa nahkani on niin suuri jotta kun hypin sekin tuntuu et repeytyy.laidutin liikunnalla mutta nuo kaksi ruumiin osaa ei tietenkään hävinneet vaan hankaloittavat elämää sekä myös lasten kanssa puuhastelua.
Vatsalihaksenikin on erillään niin paljon jotta maha pullottaa.
Harastaisin nyrkkeilyä yms.
Olen ollut liikunnallisesti lahjakas ja haluasin nyt näyttää lapsilleni mallia siltä saralta....mut todella vaikeaa.
Niin olisiko sitten mahdollista saada takaisin se elämä mikä oli ennen lapsia????Siis köyhänä ihmisenä?Rikkaathan sitä sitten tekevätkin tämän tästä eikä kukaan heitä hauku siitä. - KERRAN VIIKOSSA HARR
HAHAAHHA hyvä et ne lapset lähti pois ne kärsi siellä varmaa syötit niille p2skaa haistappa huvikses se mitä syötit niille lapsille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3168095Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne976309Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743651Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382346- 662260
- 392153
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222136Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962004- 831867
- 481575