Scaniassa palaa koko ajan pitkät kun kytkee ajovalot. Missä mahtaa olla vika? Olen jo vaihtanut koko viiksen ja 2kpl releitä, jotka ohjaa valoja. P93 1995.
Pitkät palaa aina
5
2036
Vastaukset
- Hanski788
Olisko H4 lampussa lyhyt- ja pitkälanka sulanut yhteen? Kokeile vaihtaa polttimot uuteen.
- sahkoman
Kantsii tutkia niin löytyy se vikakin ettei turhaan vaihtele osia.
Vähän tarkempaa kuvausta viasta niin saattaa ratketa.
Palaako sekä pitkät että lyhyet samaan aikaan ajovalossa?
Vai pelkkä pitkän lanka?
Onko lisävaloja? Vaikuttaako niiden pois kytkeminen mitenkään? - Macco1
Kun kytkee parkit, kaikki ok eli pelkät parkit palaa. Kun kytkee ajovaloille, pelkät pitkät palaa ja myös sininen merkkivalo. Kun yrittää vaihtaa lyhyille, rele naksahtaa, mutta tilanne ei muutu mihinkään. Parkeille palattaessa pitkät sammuu.
Eli aina kun on ajovalot kytkettynä, palaa pelkät pitkät ja sininen pitkien merkkivalo.
Ei ole lisävaloja, eikä mitään muutakaan extra virityksiä. - huhheijaijaa
Mulla oli actrossisss samallalailla. Kummatkin lyhyet langat palaneet poikki niin jostain syystä vaihtaa automatik pitkille. eli hae uudet H4:t niin sillä todennäkösesti korjaantuu. Ainakin mulla.
- Macco1
Jep, kuntoon tuli. Vaihdoin polttimot ja rupes pelaamaan. Toinen polttimo oli sulanut ja ilmeisesti aiheutti vaivan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224024- 183056
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3892179Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271871
- 311747
- 321629
- 141387
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681240- 121201