SmartXide Dot laser

purjo009

Onko kukaan käynyt SmartXide dot laserhoidossa? Mainostavat, että se poistaa ryppyjä ym. ym.
Olisi kiva kuulla minkälainen hoito on ja onko kovin kivulias. Minkälainen iho on heti hoidon jälkeen ym.

2

979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eeewww1

Kävin hoidossa elokuussa aknearpiini. Olen 24 joten en osaa sanoa miten ryppyihin tehoaa. Tehtiin koko kasvot, mutta ei silmänympäryksiä juuri koska niin nuori ja ei ole ryppyjä. Puhdistuksen jälkeen laitettiin puuduttavaa ainetta jonka annettiin vaikuttaa. Olikohan jotain 30-45 minuuttia. Sitten alettiin laseroimaan. Pelkäsin onkohan kivuliasta, mutta kestin sen hyvin. Kosmetologi kyllä aikoinaan sano että mulla on kova kipukynnys joten en tiedä jos on kovin herkkä.. on kovin yksilöllistä. Laser tuntui vaan oudolta ja epämukavalta. Ennen hoitoa otin myös kipulääkkeen kuten neuvottiin. Kun koko kasvot oli käyty läpi, käytiin vielä pahimmat aknearvet voimakkaammalla teholla kai ja se tuntui vähän. Hoidon jälkeen naama oli punainen, ihan kuin auringossa palanut, mutta rohkeasti vaan kävelin aika pitkän matkan autolle keskustassa. Hoidon jälkeen aika pitkään näky sellaset "pisteet" ihossa, mistä laser mennyt läpi. Jälkihoito ohjeina ihon puhtaana pitäminen ja pitää rasvata paljon. Ensin iho on todella herkkä, peseminenki tuntuu. Olikohan kuudes päivä hoidon jälkeen kun laitoin ensimmäisen kerran meikkiä naamaan ja se oli mineraalimeikkiä. Olin tyyväinen hoitoon koska tasoitti ihoani ja ajattelin mennä vielä uudestaan että voidaan laseroida vain pahimmat kuopat.

• Aknearvet88

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5294
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4478
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2591
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2274
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2018
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1968
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1551
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1297
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1204
    Aihe