http://www.kivirock.fi/uutiset.html?a100=44
Siinä on volvomiehille iso FH16.
Ja karmea on vääntö, 3550Nm. Huikeat 50Nm enemmän ku kanjassa. On kyllä pettymys. Kyllä mä odotin lukemaa 3600 tai ehkä enemmän.
Volvo FH16-750
10
3699
Vastaukset
- kilkutinkalkutin
äläs hätäile,ens syksynä täysin uus fh 780 hv ja vääntöä rapiat 3800Nm.
- ja taas hävittiin
Ens syksynä, ens syksynä. Voi herran pieksut kun tuollaisen Volvon piti tulla jo 2010 eikä sitä näy eikä kuulu. On se noloa että ei tuon parempaan taaskaan pystyneet.
No, toisaalta tää hevosvoimakisa on niin naurettavaa että aivan sama kellä se isoin pata on ja paljo siitä lähtee tehoa. Onhan se tietty imagolle iso asia. - rahtimajava
kai sen ny sit varmaa pystyy lastuttaan ????
- Anonyymi
ja taas hävittiin kirjoitti:
Ens syksynä, ens syksynä. Voi herran pieksut kun tuollaisen Volvon piti tulla jo 2010 eikä sitä näy eikä kuulu. On se noloa että ei tuon parempaan taaskaan pystyneet.
No, toisaalta tää hevosvoimakisa on niin naurettavaa että aivan sama kellä se isoin pata on ja paljo siitä lähtee tehoa. Onhan se tietty imagolle iso asia.Kunnon Kamaz käyttöön. Kyllä lähtee.
- Volvo mies
No joo, kukas siellä ykkösporukassa pällisteli, tietty, Kainuunlahja metsä teollisuudelle. Pitäs vaan saada kytkin tuohon autoon, että pääsisi mäestä lähtemään omin avuin liikkeelle.
- miljoonareteli
kytkin on siinä ratin ja penkin välissä!vai oletko ryssä,hutoi harasoo.
- koirakuiskaaja
Eikös ratin ja penkin välissä ole kuski...
- Volvo mies
Menes kokeilemaan isihtillä jyrkästä mäestä liikkeelle lähtöä, voit yllättyä.
- I LOVE VOLVO
No no Scania miehet.ei se ole tärkeää kuinka paljon parempia ollaan,kunhan ollaan ainakin vähän.
- Anonyymi
Sivuaksel laatikossa jurissoo ei lähde liikeel skaaniia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717