Isifht mies mäestä lähdettäessä, huikkaa jollekkin ohikulkijalle, ettet viittis kiskasta mäenhuipulle, kyllä tää seitensatanen siittä sitten itsekkin.
Mitä tekee
7
270
Vastaukset
- tukkirekka
No, nyt on vinkkelimieskin kerran osunut naulan kantaan, kaaniasta vaan taitaa moisessa paikassa lävähtää vetoakseli, mutta löytyy ainakin yksi merkki joka voi auttaa moisessa paikassa kumpaakin.
- Perttiperverssi
Joo ja se on SISU eikä mikää södertäljen eikä göteporkin paskarauta.
- Volvo FH16 750 Power
Nuhapumppu-Sisu. Sinne jää Catepillarit, Mersun motilla varustetut ruohonleikkuri-Sisut notkoon kun Volvo FH16 750hp kiskaisee noi kaikki perässä mäen päälle Volvo Rules..
- tukkirekka
Kysymys kuuluu, kun se pino on mäessä ja siitä pitäisi päästä liikkeelle,
varmasti nousee seitensatanen silloin, kun saa tulla vauhdilla mäkeen. - volvollavaan
kuinka moni on teistä on seitensatasta testannut mäessä? minä olen! ei ongelmia. laanit vissiin vain niin hyviä?
- tukkirekka
Mäkilähtö isiftillä, eikös vaan sano tietokone, että kytkytin ylikuumenee, eikä lähde liikkeelle, ainakin meilläpäin on isiftit tuommoisia, liekö muualla parempia. taidatte nyt vaan kiemurrella siinä mäkiasiassa, minkä minäkin totesin, että nousee mäen, jos ei tarvii lähteä liikkeelle siitämäestä.
- Tauno armas
mitä se v8 auttaa,,ei mitään.Olen hakenut tosi huonoista paikoista
fh 480 hv:lla puut pois!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224274- 193300
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3992302- 271981
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 341924
- 321649
- 151558
- 121271
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681270