Olen aika iso tyttö, kokoa 52/54, ja minulla on se ongelmana, että rintani on erittäin pienet, suurinpiirtein A-luokkaa, mutta rinnanympärys ylittää yli 100. Mistä löytäisin ison rinnanympärykselliset, mutta pienen kuppikoon täyttävät rintaliivit?
Iso rinnanympärys, pienet rinnat
4
569
Vastaukset
- Kokeile.
Googlaa nettikaupat, erityisesti ulkomaiset. Ebay on hyvä myös. Ikävä kyllä ison naisen a-kuppeja tuskin löytyy. Oletushan on että kaikki kookkaat omaa erittäin suuren povenkin :(
- Lady Donna
Kiitos vastauksesta! En kauheasti pidä ulkomailta ostettavista vaatteista, mutta katsotaan. Se on totta, ei mistään semmoisia löydy, ainoastaan mittatilauksena, mutta sekin maksaa aivan helvetisti :( Kiitos tosi paljon! :)
hei, kantsii myös selata sivuston aiempia keskusteluja. rintsikka-asiat ollut melko usein tapetilla :)
- Suosittelen toppeja
Itse siirryin kokonaan alustoppeihin/urheiluliiveihin, niitä saa vaikka minkä mallisina ja värisinä jopa pistsisinä nykyään ja hinta/laatu suhde on hyvä. :) Lisäksi huomasin paitojeni istuvan selästä kauniimmin. Löysin ellokselta kokoa ja näköä topeista. Toppeja saa myös ohuella toppauksella/kupeilla jolloin ne ajavat mielestäni ihan saman asian. Mukavaa kun ei hierrä mistään ja kaikki on oikeilla paikoillan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225054- 244171
- 272401
- 342214
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144