Hautajaiset

minskuukkel

Hei

Tahtoisin mielipiteitä hautajaisasuehdokkaistani. Olen 12-vuotias ja tiedän saavani kritiikkiä nuoresta iästäni :)
Rakas mummoni nukkui pois ja asu hautajaisiin on hankkimatta. En usko että muut läheiset aikovat pukeutua näin "erikoisesti" kuin minä

Rehellisiä mielipiteitä, kiitos!

1. http://www.cosplaypub.com/gothic-dresses/68-gothic-yoyo3041.html

2. http://www.cosplaypub.com/lolita-dresses/728--lolita-dress-marguerite--.html

3. http://www.cosplaypub.com/lolita-dresses/731-lolita-dress-madge.html

8

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osaaottava

Otan osaa ;(

• huoh.

Hautajaisten tarkoitus on kunnioittaa vainajan muistoa ja lohduttaa omaisia, ei keekoilla jossain gothiclolita-pitsiröyhelössä, joka sopisi paremmin tivoliin. Vaikka on nuori, ei ole pakko olla typerä.

• minskuukkel

En aio kylläkään yhtään noista ostaa, sillä ne ovat jostain huitsun nevadasta asti tilattava, mutta tarkoitan tyyliä. Ja viesti meni perille ;))

• minskuukkel

Ikärasismia -.- Koska olen nuori, olen ilmeisesti typerä. Voin olla kympin tyttö koulussa, mutta olen nuori, eli huonokäytöksinen. Teen sitten mitä vain sen eteen että olen vastuuntuntoinen, rehellinen nuori, olen t y p e r ä . Jopa yhden mekon takia olen typerä.

Ihan miten vaan.

Ajatelkaa mitä haluatte, omapahan on asianne

• ......

miksi ihmeessä edes kysyt mitään, jos et halua vastauksia - jos saat vastauksia, jotka ei sua miellytä niin ......

me ajatellaan niin kuin me ajatellaan, niin kuin sinäkin - LOL

jos mummosi olis airasamulinin tyyppiä niin joku mekoista vois sopiakin, edellyttää että kaikki muut hautajaisvieraat ovat samalla tasolla kanssasi tuossa "juhlassa". Lolita-asu ei sovi hautajaisiin, pikemminkin burleskitarjoilijalle!

• JooTerve;D

;DDDDD

• wjgioejrigojteogijet

öö... tuota... olen alle nelikymppinen mutta silti juttusi vaikuttaa enemmän riidanhaastamiselta kuin asialliselta asialta.

• minskuukkel täällä

En minä mitään riitaa haasta, mutta kun aloitin tämän keskustelun, en ollut käynyt hautajaisissa. Pyysin rehellistä kommenttia ja sellaisia sain. That's ok. Mutta sitten sanoin tuosta "vaikka on nuori, ei tarvitse olla typerä". Se kohta jäi vaivaamaan. Kun kaikki nuoret leimataan vastuuttomiksi ja muutenkin tyhmiksi näiden lehtiartikkelityyppien mukaan.

Eipä muuta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7625
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3705
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2551
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51