Olen tilaamassa jälleen mineraalipohjia EDM:ltä, mutta sivulla seikkaillessani nousi esiin pari kysymystä.
1) Missä on Intensive-pohjat? Siellä on kaks sävyä valittavissa, ja nekin tarjouksessa. Meinaako ne lopettaa tuon laadun?
2) Löysin tuolta niitten Gifts-sivuilta mainoksen (http://www.everydayminerals.com/store/gifts.html), jossa kerrotaan tuommosista Closable Siftereistä, mutta niitten linkki ei avaudu oikein. Mistä tuommosen siis voi klikata ostoskoriin, vai tuleeko se automaattisesti pohjan mukana?
Ois kiva saaha tietää näihin vastaus ennen ku pistän tilauksen menenmään! (:
Everyday minerals
2
240
Vastaukset
- mietintä..myssy
Mä oon joskus tilannu EDM:ltä.. tilasin just intensive-meikkipohjan niitä testereitä.. ite en ollu siihen intensiveen oikeen tyytyväinen, matte toimi paremmin ja mulla on rasvanen iho. Suosittelisin kokeilemaan sitä Matte-pohjaa.
Aika hämäävästi tuossa laitettu oi Closable Sifters, mutta luulen et se vaan tarkottaa et kaikki on nykyää tollasissa "suljettavissa" purkeissa.. siis samanlaisissa kun se pohjakin, ettei kaikki pölähdä ulos kun kannen avaa, vaan siin on se välikansi... ettei se ole mikään erillinen purkkinsa :)
Oot kyl varmaan jo tilaukses tehny, mut joo,enivei :) - Anonyymi
mitä mineraaleja nykyisin suositaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225454- 324760
- 282711
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121581
- 231432
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241410