Onko jotain mitä voin tehdä hyväksesi?

mitä haluat sanoa?

Kun hiekkaa kämmenellä puristaa, se pakenee sormien välistä. Kun sitä pitää avoimella kämmenellä, se jää siihen.

39

729

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s....

kyllä, vedä käteen.

• s.ö.s

Mieluummin niinki kun sun kaa.

• ain..

Kohtele hellästi,
        silitä vain.

Kuuntele hetki
        mun murheitain.

Ole mulle
        hiekka
        joka
        kämmenellein jää.

Ole
        sydän
        sydäntäin vasten.

• ap.
        ain.. kirjoitti:

Kohtele hellästi,
        silitä vain.

Kuuntele hetki
        mun murheitain.

Ole mulle
        hiekka
        joka
        kämmenellein jää.

Ole
        sydän
        sydäntäin vasten.

Upea runo. VAU.

• Perhonen lentää

olkapäällesi mutta anna sen mennä. Jos tartut siihen se voi kuolla.

• kuten aina
      • Voi olla

• -M-

• ihan mitä tahdot

Se jääköön sun oman harkinnan alle.

• -M-

Ei ole, tehtyjä asioita ei tekemättömäksi saa.

Ompa tosi surullinen olo.

• kaveria vailla

Hanki lapio. Mennään rakentamaan hiekkalinnoja.

• pilvilinnois

Tuo kuulosti juuri sellaiselta mitä halauasin tehdä kanssasi.

• kaveri löytyi?
        pilvilinnois kirjoitti:

Tuo kuulosti juuri sellaiselta mitä halauasin tehdä kanssasi.

Onko toiveita hiekkarannan/kuopan suhteen?

• Love me tender...

Voisit kulkea kanssani,,,,,olla läsnä. Olist hän kelle saisin antaa kaiken suuren rakkauteni....sen rakkauden jonka nainen voi antaa miehelle.
      Olisit kanssani aina ja ikuisesti, vaikka asuisimme erillämme "täällä". Tiedämme sen, että meidät on erotettu toisistamme näin tässä elämässä, miten muuten me vieraat ihmiset kaipaisimme toisiamme näin paljon.
      Näein sinusta unia, en ole tunkenut itseäni elämääsi, koska meillä molemmilla ne ovat tahollamme.
      Nyt kun elämämme on suonut siihen nähdäkseni mahdollisuuden, että tutustuisimme toisiimme täällä, niin haluan sen olevan realistista ja toteutuvan pian.
      Tule luokseni, jos näytän taas eksyneeltä...ota kädestäni ja kerro olevasi Sinä.
      Tiedän tunteemme, tulta ovat ja se myöskin polttaa.....Tule

• elä hyvä ja antoisa

elämä äläkä katsele taaksepäin :)

• hyväohje

Ihanasti sanottu :) Niin pitääkin tehdä.

• elvis has left

Voi ziisus. Minä lähden tältä palstalta enkä enää ikinä palaa. Tätä v*ttuilun määrää, tätä hysteriaa, tätä p*rkelettä ei vaan jaksa. Taidan tehdä pari muutosta nykyiseen elämääni muutenkin. Kieltäydyn tästä. Pystyn PALJON parempaan kuin tämä. Katson peiliin ja jatkan kasvamista.
      Ja pahoittelut aloittajalle että tällä tavalla sun mukavasti aloittamaan ketjuusi tulin härkkimään. Mitta on täys, ikävä on loppu ja mua ei oo estänyt tässä kukaan muu kuin minä itse. Hyvää yötä ja huomenta.

-yksi pillastunut nainen-

• Olet tehnyt jo

paljon hyvää, mitä tahtoisit itsellesi?

• Näin se vaan on
        Olet tehnyt jo kirjoitti:

paljon hyvää, mitä tahtoisit itsellesi?

Sinun fyysisen läsnäolosi, silloin kun se sinulle vain sopii

• - miettii -
        Näin se vaan on kirjoitti:

Sinun fyysisen läsnäolosi, silloin kun se sinulle vain sopii

ja tähän taas lipsahti ! sun hyvät työt on sitten tota luokkaa !

• Ruususen uni
        - miettii - kirjoitti:

ja tähän taas lipsahti ! sun hyvät työt on sitten tota luokkaa !

Eikö toisen ihmisen läheisyys ja läsnäolo ole jo lahja, jollekkin ystävää tarvitsevalle?
        Tiedän että ajatusmaailmanne on täynnä panoa ja naintia.
        Tarkoitukseni ei ollut sellainen fyysisyys, anteeksi en keskustele enää kanssanne, koska ajattelette vain alapäällänne.

• sellastavaan....
        Ruususen uni kirjoitti:

Eikö toisen ihmisen läheisyys ja läsnäolo ole jo lahja, jollekkin ystävää tarvitsevalle?
        Tiedän että ajatusmaailmanne on täynnä panoa ja naintia.
        Tarkoitukseni ei ollut sellainen fyysisyys, anteeksi en keskustele enää kanssanne, koska ajattelette vain alapäällänne.

Ei sulla varmaa mitään sellaista läheisyyttä vastaankaan ole, vai? ;)

• sanaton jo

Joskus olisin toivonut, että kovassa tuulessa olisit puristanut minut kämmeneesi. Olisin toivonut voivani luottaa sinuun.

Voisitko vielä silloin tällöin ajatella niitä hyviä hetkiä ja lähettää minulle voimia?

• ap.

No, oikeestansa sen pitäs toimia niinkuin tiimalasi. Tyhjä tila pyrkii täyttymään ja aine hakee tasapainoa. Joskus mitta on täynnä ja kun sen kääntää uudestaan, aine alkaa taas virrata kohti uutta tasapainoa. Lämmin ajatus sinne jonnekin...

• Hauska :))

Mitähän ajattelit viestin kirjoittaessasi ?

Miten voisit tehdä mitään hyvää kenellekään anonyymin viestin perusteella ?

Vaikka hän olisi kuolemanhädässä niin sinä vain leikit nettileikkejä !

Siinä se apusi.

• tyhjät tynnyrit...

Kun kasvat aikuiseksi, sinäkin ehkä ymmärrät.

• Totahan se on täällä

Täällä kysellään ei keneltäkään mitä voisin hyväksesi tehdä, on hyvä kysellä kun tietää että oikeesti ei tarvii tehä mitään.
        Monet kertovat myös kuinka " minuun " voit aina luottaa, sama tilanne ..
        Niiden ihmisten tapa joista ei ole oikeesti mihinkään.
        Onhan tää helppoo. Senkun näpyttelee mitä mieleen tulee.

• Tiedätkö :)
        tyhjät tynnyrit... kirjoitti:

Kun kasvat aikuiseksi, sinäkin ehkä ymmärrät.

Minä uskallan kysyä ihmiseltä itseltään tarvisiko hän apuani, minä olen niin aikuinen että ymmärrän tällaisen viestin olevan ihmiseltä joka ei koskaan anna oikeasti apuaan kenellekään.
        Ja kun sen kirjoittaa nimettömänä nettipalstalle, sitä apua ei ole koskaan tarvis antaa kenellekään koska kukaan ei tiedä kuka ap on.
        Siinä on aloittajan, nykynettaajan valmius apuun.

• Ainakin tuo
        Tiedätkö :) kirjoitti:

Minä uskallan kysyä ihmiseltä itseltään tarvisiko hän apuani, minä olen niin aikuinen että ymmärrän tällaisen viestin olevan ihmiseltä joka ei koskaan anna oikeasti apuaan kenellekään.
        Ja kun sen kirjoittaa nimettömänä nettipalstalle, sitä apua ei ole koskaan tarvis antaa kenellekään koska kukaan ei tiedä kuka ap on.

aloittajan juttu näytti siirtyneen enempi flirtin puolelle ! Tais avut unohtua !

• lapsille oma palsta
        Totahan se on täällä kirjoitti:

Täällä kysellään ei keneltäkään mitä voisin hyväksesi tehdä, on hyvä kysellä kun tietää että oikeesti ei tarvii tehä mitään.
        Monet kertovat myös kuinka " minuun " voit aina luottaa, sama tilanne ..
        Niiden ihmisten tapa joista ei ole oikeesti mihinkään.
        Onhan tää helppoo. Senkun näpyttelee mitä mieleen tulee.

Nyt herätystä lapsukaiset! Ei teistäkään kukaan kirjoita omalla nimellään. Pitäisi tosiaan saada nämä palstat rekisteröidyiksi, niin jonkinlainen taso säilyisi.

Elämänkokemusta teiltä vaan puuttuu, kun tuollaista höpöä kirjoittelette. Niin kauan kuin näillä palstoilla kirjoitellaan anonyymina, nämä ovat sellaisia purkautumispaikkoja, joille jokainen saa purkaa mieltään, aiheeseen liittyen. Jos tämä palsta ei ole sinua varten, mene jonnekin muualle ja kirjoita omalla nimelläsi sellaisesta aiheesta, joka koskettaa sinua.

Aikamoista laput silmillä -menoa. Yksisilmäistä, lapsellista ja itseään korostavaa teidän "viisastelunne".

Eipä olisi pitänyt puuttua moiseen pöllöilyyn, mutta tulipa nyt vastattua - vaikka ihan alkuperäisen asian vierestä.

Onko vaikeaa vastata kysymykseen: mitä toivoisit hänen tekevän vuoksesi, ja mitä haluaisit hänelle sanoa? Mistään muustahan ei ollut kyse.

• sivusta.
        Tiedätkö :) kirjoitti:

"Minä uskallan kysyä ihmiseltä itseltään tarvisiko hän apuani, minä olen niin aikuinen..."
        Samanlaista ylimielistä p@sk@@ tuo sinunkin mesoamisesi on kuin melkein kaikki muutkin turhat katkerat kommentit näillä palstoilla. Helppo kehuskella omalla erinomaisuudellaan täällä nimettömänä. Voi kyynel.

• :))
        sivusta. kirjoitti:

"Minä uskallan kysyä ihmiseltä itseltään tarvisiko hän apuani, minä olen niin aikuinen..."
        Samanlaista ylimielistä p@sk@@ tuo sinunkin mesoamisesi on kuin melkein kaikki muutkin turhat katkerat kommentit näillä palstoilla. Helppo kehuskella omalla erinomaisuudellaan täällä nimettömänä. Voi kyynel.

No miksi hän siihen nimeään olisi laittanut kun ei sitä tehnyt aloittajakaan joka sentään " tarjosi " apuaan :)) unohtaen vain kertoa kenelle :))

• Ketjun perusteella

ei paljon halua auttaa ketään löytynyt, muita haluja sitäkin enemmän.

• Ei pahalla

mutta jos apusi on anonyymi viesti nettipalstalla niin pakko on se apua antava ihminen etsiä muualta.

• Ei. Ei mitään.

Et voi tehdä hyväkseni mitään, miksi nyt tekisit mitään hyvää kun et ole ennenkään tehnyt ?
      Itse annoit kaiken valua sormiesi läpi.

• Jos joku

haluaisi tehdä jotakin hyväkseni, antaisin sille suuren arvon mutta kyllä se todellakin pitäisi kysyä multa iteltä, en minä ainakaan arvosta nimetöntä avun
      tarjousta mihinkään. Eihän sillä ole pennin vertaa merkitystä täällä paskan joukossa.

• turhaa täällä kysel.

Teet sen minkä sydämessä oikeaksi tunnet.

• Usvaiseen harsoonsa verhoutuu maa
      hämärä laskeutuu kyliin.
      Uupunut kulkija nukahtaa saa
      ikuisen Jumalan syliin.

Kesä on mennyt ja vehreys sen
      Huokaus soi oksistoissa
      Meri on kylmä ja yksinäinen
      Lintujen laulu on poissa.

Jumala,siltani horjumaton
      syksystä kevääseen uuteen
      sinussa loputon turvani on
      aika kun käy ikuisuuteen.

San. Anna-Mari Kaskinen
      Säv. Petri Laaksonen.

• vzx

Rakkaus ei kersku...jne...

Olen niin täynnä Rakkautta, rakkauteni parantaa...haluatko ottaa sen vastaan.
        En halua mitään suhdetta, en seksi enkä muutakaan siihen liittyvää, haluan olla ystäväsi, tarttua sinua kädestä ja auttaa sinua.
        Minä en ole hän kuka parantaa,,,,mutta kauttani saat parantumiseen mahdollisuuden.
        En velota mistään, et sitoudu mihinkään, kunhan vain haluat ottaa vastaan SUUREN RAKKAUDEN JA TYHJENNÄT

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223