Elikkäs olen järjännyt jo neljät halloweenit ja tänävuonna tulee viidennet, joten en oikeastaan keksi enää ohjelmaa ja tarjoiluita yms. Voisiko joku auttaa? Suurimman osan olen löytönyt näistä keskusteluista jotei ei pliis niitä vanhoja ideoita, itteltänikin tietysti voi kysyä ideoita. Mut jokatapauksessa helppii? :)
Halloveen ideoita??
4
141
Vastaukset
- SishiOdoshi
Sori kirjotusvirheistä : S
- SishiOdoshi
Oikeesti, eikö kukaan kerro mitää ? :
En osaa kertoo=( Mut olkaa murhaajaa YMS=)=)=)=)=)
- sovella
No voithan sää vähän soveltaa jtn vanhoi juttui.... ja sit mun yks kamu piti bileet nii siel oli semmone että oli joku käytävä ja sit otettii joku vapaa ehtone joka meni sinne käytävään ja sen täyty mennä se mahollisimman nopeesti läpi ja sinne oli laitettu hämiksen seittei ja lankoja ja sen seinii oli piilotettui reikii ja sit ne loput sai yrittää kompastuttaa sen niist reikist jollain pehmo kepeillä ja sitte ylemmist kolosist ne yritti ampuu sitä ketsupil ja sit ku siel käytäväs oli pilkko pimeetä nii se oli aika karmeeta... vaikka se ny kuulostaa vähä tyhmält ja tietty sopiva musa kruunaa kaiken
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996068
- 2103354
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663288Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183275Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162505Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242484Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282333- 2612024
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441626- 61388