Onko kellään kokemuksia securitas directin VERISURE palveluista ja laitteista? Hyviä/huonoja? Itsellä pelkkää huonoa sanottavaa...
VERISURESTA!!
12
403
Vastaukset
- ile341
täällä hollolassa on n.1,5 vuotta toiminut moitteetta. pari väärää hälytystä tullut, mutta nekin ihan oma aiheuttamia vahinkoja. tyytyväisiä ollaan oltu.
- Miekkiön poika
Kovin sitä kauppasivat mutta en mennyt halpaan niin kuin naapuri.Kallista hommaa ja jos joku murtautuu niin vartija ehtii vain toteamaan tilanteen!
En kyllä suosittele kun rahaa palaa ja mitään hyötyä siitä ei ole!
Koira on 100% parempi vaihtoehto! - t
s
- jaa-has
vartijaa et joudu kusettamaan talvipakkasilla, ja jos laskeskelet niin aika paljon kalliimmaksi tulee koiran ylläpito
- hurtta--
Koira on kokoajan paikalla!!
- ..
Koirasi myös palaa kauniisti talon mukana.
- Sek.Ylivartija T.G
Mahdolisuus on kuitenkin tosi pieni,että talo ja koira palaisi.Luotan kyllä aika paljon naapureihinkin näissä asioissa.Firman tarkoitus on kuitenkin vain rahastaa hyväuskoisia.
- kkklpp
Ei 70 kiloista mastiffia pidetä sisällä!
Itsellä premium palvelu ja toimii hyvin, helppo käyttää. Olen tyytyväinen
- haloo?
Hienoja ihmisiä taas täällä.
Firman tarkotus ei ole rahastaa hyväuskosia, vaan suojata koteja. Ennaltaehkäistä.
Ennaltaehkäistä.
Sitä varten kierrellään ovilla ja varataan aikoja, että saataisiin kerrottua asioista ja selvitettyä kaikki epäkohdat.
Maksatko mielummin 70e/kk canal paketista ja selaat kanavat läpi jonka jälkeen päädyt MTV3,4,sub tai jim..?
Vai maksatko mielummin 30e/kk ja saat mielenrauhan talon rouvalle ja lapsille..?- Imverysure
Hah, mielenrauhan.. Joopa joo. Jos joku teidän lintukotoa haluaa vahingoittaa, ei siinä mikään uliseva summeri auta tai puolen tunnin päästä tuleva vartija, jolla ei ole mitään oikeuksia tehdä mitään vaikka ajoissa olisikin.
Ainoa mitä noi voi tarjota, on turva pikkurikollisilta, jotka vievät kotipihastasi polkupyörän, roska-astian, kukkaistutukset, tai rikkoo kotisi ikkunan ja vie ikkunalaudalla olevan vaasijäljitelmän. Ja tässäkin tapauksessa se tapahtuu pelkästään ennalta ehkäisen peloitteen voimin. - haloo?
Imverysure kirjoitti:
Hah, mielenrauhan.. Joopa joo. Jos joku teidän lintukotoa haluaa vahingoittaa, ei siinä mikään uliseva summeri auta tai puolen tunnin päästä tuleva vartija, jolla ei ole mitään oikeuksia tehdä mitään vaikka ajoissa olisikin.
Ainoa mitä noi voi tarjota, on turva pikkurikollisilta, jotka vievät kotipihastasi polkupyörän, roska-astian, kukkaistutukset, tai rikkoo kotisi ikkunan ja vie ikkunalaudalla olevan vaasijäljitelmän. Ja tässäkin tapauksessa se tapahtuu pelkästään ennalta ehkäisen peloitteen voimin.Mm. Noh, toivotaan että sun kukkaruukut saa olla rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947