Millaisia tulevaisuuden kuvia Suomen tulevaisuudesta saadaan.
- Euron myötä taidamme joutua vararikkoon.
- Suomi on ilman oman maamme hyväksi työskentelevää pääministeriä ja valtiovarainministeriä.
- Edellinen eduskunta menetti jo paljon työskentelykyvystään aikoinaan Marxin asettamien homouteen ja lespouteen liittyvien perhepoliittisten kysymysten pohtimiseen ja niinpä taloudenpito jäi huonolle hoidolle.
- Edustajamme ovat päättäneet panostaa YK:n kokouksessa väärän hevosen puolesta äänestämistä.
- Jumalan sana on luvannut Israelin kansalle koko sen maan ja minä uskon näin myös tapahtuvan. Raamatussa sanotaan Israelin olevan Jumalan silmäterän. Joka Israelia siunaa, sitä Jumalakin siunaa ja joka Israelia kiroaa, sen Jumalakin kiroaa.
- Edelläolevasta on johtopäätöksenä se, että Suomi joutuu erilaisten koettelemusten kohteeksi, kuten: myrskyt, tulvat, maanjäristykset, sodat ym, kunnes Jumalan viha sammuu.
- Raamatun Vanhan Testamentin profettioista on tapahtunut jo nyt noin 85 % ja minä uskon myös loppujen profetioiden tapahtuvan.
- Hengellisellä kentällä voidaan todeta varsinkin luterilaisten piispojen ja pappien luopuneen Raamatun sanasta ja kun kuuntelee ja lukee heidän esityksiään, voi todeta isännän vaihtuneen monella piispalla ja papilla.
- Pitäisikö meidän tehdä parannus synneistämme ja palata Raamatun sanan mukaiseen oppiin. Vielä on aika tehdä parannus ja palata Herran luo, sillä "Niin paljon Jumala rakasti meitä, että antoi oman ainosyntyisen poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän".
Suomen tulevaisuus
0
105
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144