Olen melko romanttinen luonne. En tiedä voiko sitä mies sanoa, mutta niin vain on. Vuoden alussa sitten näin mahtavan unen naisesta, joka oli todella suloinen. Seuraavana aamuna oli tosi kurjaa herätä, koska en olis halunnut herätä [tai lähteä] hänen luotaan enää koskaan. Alkukeväällä sitten tapasin tämän naisen oikeasti ja olemme sen jälkeen olleet onnellisesti yhdessä. Voiko unet todellakin toteutua näin? Tein siitä pienen kertomuksenkin, jos jaksat vilkaista:
http://www.youtube.com/user/21per3?feature=mhee#p/u/1/o5qPbi5aZ1I
Romanttisuus voi realisoitua?
1
161
Vastaukset
- Olet uneni kaunein
Uskon, että herkät ihmiset voivat nähdä enneunia.
Itse olen jo aikuinen, mutta nuorena näin unen, joka oli aivan ihana tunnelmaltaan. Olin siinä mielettömän rakastunut ja onnellinen:)
Näin unta miehestä, herättyäni kirjoitin päiväkirjaani ylös kirjaimet hänen nimestään (tuli erikoinen nimi).
Parikymmentä vuotta myöhemmin, eronneena (en ollut vielä löytänyt häntä), liityin minäkin nettideittaajiin. Aloin kirjoitella erään miehen kanssa, jonka kanssa tuntui synkkaavan hyvin. Meni kauan aikaa kunnes tajusin, että miehen käyttämässä nimimerkissä oli jotain tuttua; se oli melkein kuin unessa näkemäni nimi. Ja kuten kerroinkin, tuo nimi oli aika erikoinen...
En ole kertonut miehelle tuosta yhteensattumasta, sillä en tiedä kuinka hän siihen reagoisi. Emme tunne vielä niin hyvin...Olemme kuitenkin todella samanlaisia. Jotain jännää tässä on:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178133Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996379Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743683- 722529
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402450- 452263
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 891927
- 481585