Mistähän löytyisi halpoja yksilasisia ikkuniota ovi/pariovi huvimajaan.Suunnittelen ensi kesäksi huvimajaa,ja kun olen katsellut valmiiden hinta/laatu suhdetta alkoi tuntua siltä että voisihan tuon itsekin tehdä talvitöinä.Jää muuten hyvä tekopalkka ja saa sellaisen kun itse haluaa.
Huvimajan ikkunat+ovi
1
2454
Vastaukset
- käpy ja pupu
itse tehtiin koko huvimaja alusta loppuun ja tuli sellainen kuin halusimme. Hinta mk. aikana6000 ja valmis samankokoinen olisi maksanut 70000mk. . Hinta suhde sama varmaan myös euroina kun itse tekee ja saa niin hienon kuin haluaa ovet ja ikkunat myös omana työnä vanhoista oikein paksuista ikkuna laseista, ainoa kalu mikä ostettiin oli huuva, sekin romuliikkeestä jättimäisen teollisuusimurin osa josta leikkaamalla ihan sopiva, reunaan vaan taivutettiin paksusta kuparista kaunis vanne. Kesä meni silloin rakennellessa mutta tuli senarvoinen etten vaihtaisi kaupan oleviin rimpuloihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457392
- 324078
- 573615
- 503130
- 172816
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512334- 532307
- 372258
- 432258
- 162246